Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Surf & Kim78 & Andrea1981 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie 28: Angel83 & Missrianne & waterfall 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 21 januari: * Calani 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 174 passagiers voor de roze luchtballon 20 Zwanger, 52 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Goedemorgen! Ik ben zwanger! Oh ik ben zo blij Vanmorgen getest met kruidvat test, duurde wel lang maar er kwam een licht streepje en bij clerblue kwam er duidelijk een plusje! Oh ik kan het bijna niet geloven. Dit eerst maar eens laten bezinken. Vriendlief heb ik vanmorgen wakker gemaakt en hij is weer verder gaan slapen, ik weet niet meer wat ik moet doen. Zo naar toe geleefd en ineens is het zover.
Lief van jullie thanx! Hopelijk mogen jullie ook snel op roze! Ik had een hele mooie banner uitgekozen, maar hij doet het niet, erg jammer, dus ik ga maar op zoek naar een nieuwe.
Gefeliciteerd Twinkle en Nadine! Bij mij nog steeds het zelfde: wil wel testen, maar ben bang dat ik vanavond en morgenmiddag mijn mond niet kan houden als het zo is. Dan maar maandagochtend testen. Kan mijn vriend er bij zijn omdat hij middagdienst heeft. Maar ik wil het zo graag weten! Maar ik ga er vandoor: ff douchen en moet de bestelde vlaai in de stad ophalen.
Bedankt voor de felicitaties allemaal! Ik ga zo de september mama's eens opzoeken. Bijzonder zeg! Wat vinden jullie van mijn nieuwe banner? Blackeyedgirl ik kan me voorstellen dat je er van baalt! Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent.
Yahooo! Gefeliciteerd! Je hebt wel gelijk, als het ovr jezelf gaat wil je eigenlijk dat het streepje eraf knalt, maar streepje is streepje! Genoet meid!