Dan moet je even op de banner klikken, je moet wel een gebruikersnaam aanmaken, maar daar doe je verder niets mee. Leuk jullie reacties
Door al dat heen en weer lezen, heb ik helemaal over jouw supernieuws gelezen! Congratualtions! OOoohhhh.........ik ga het echt proberen vol te houden tot dinsdag....proberen, maar geduld is nooit mijn sterkste kant geweest!
Ongeduldig zitten we hier te wachten pom pi dom pi dom......hmmm.....er was een paar blz. geleden iemand die kon precies tot op de minuut zeggen hoe lang ze nog moest wachten tot ze kon testen op dinsdag. Volgens mij zijn we allemaal vreselijk met wachten hahahahaa.... Rapoenzel, las ik nou dat je misschien toch niet tot je NOD gaat wachten? Ik duim voor een posi test!
Dankjewel! Moeilijk he om te wachten met testen? Maar je kan het! Heb je het gevoel dat je zwanger bent?
Oh, ook lekkere opmerking dan van mij. Heb dan ook helemaal over jouw bericht heen gelezen. Hoop dat het niets ernstigs is en soory voor mijn leuk bedoelde opmerking. Maar hoop dat je goed nieuws zult hebben.
Ik moet mijn galblaas op de 27ste laten verwijderen, maar mocht ik zwanger zijn dan gaat dit uiteraard niet door. Daarom moet ik al testen aankomende week, want dan moet ik dit doorgeven !
Heb een drukkend gevoel in mijn onderbuik of nog lager eigenlijk, mijn borsten doen zeer vooral als ik 's avonds naar bed ga en ik ga liggen, mijn onderrug voel ik ook en vaker plassen. Maar ik gooi het denk ik op een aankomende ongi, want dat van mijn borsten (maar dan minder gevoelig dan nu) en rug heb ik meestal als ik ongi moet worden. Dus durf nergens op te hopen. Mijn NOD is maandag of dinsdag......moeilijk moeilijk!
Wauw, dat is ook niet niks! Heb je last gehad van galstenen enzo? Een kennis van mij had dat ook en daar is ook de galblaas eruit gehaald. Spannend meis!
Oh dat zijn wel interessante symptomen... Maar het is beter om er vanuit te gaan dat je ongi eraan kotm, dan stel je jezelf niet teleur. Veel succes met wachten!
@ Tinkerbell: Inderdaad galstenen, maar het is een makkelijke ingreep. 1 Nachtje blijven en daarna moet ik gewoon weer mijn dagelijkse dingen kunnen doen
*breekt even in* Wauw, twinkle en nadine gefeliciteeeeeerd, geniet er lekker van! Jullie zien we in ieder geval niet terug in februari! liefs suuskebab
Tahnx, en dat wachten is niet mijn sterkste kant. Hoor hier thuis ook heel vaak: "Wacht gewoon even tot dinsdag!" Maar ja , mannen...kan hem niet aan zijn verstand gepeuterd krijgen dat het allemaal zo spannend aanvoelt! Rapoenzel, succes en 1 nachtje blijven. Ok, dan maar ook al mag je de dagelijske dingen daarna weer doen......doe je toch wel voorzichtig hè. Maar ben je dan eigenlijk ook al een x voor galstenen geholpen of is dat nu? Want dan krijg je toch een potje met die dingen mee naar huis? Of kijk ik nou teveel TV? Dat zag ik namelijk laatst ook een keer bij een hospitalserie.
Nee, ben er nog nooit aan geholpen. Maar omdat het bij mij al in een verder stadium is, halen ze mijn hele galblaas weg. Dus heb ik nooit geen last meer van galstenen. Blehhh voel me slappies. Misselijke vlagen soms, druk onderin, zere (.)(.) en hoofdpijn !
Tinkerbell, zou het zo zijn voor ons ? Mijn man zei net al, we testen dinsdag of woensdag gelijk als de testen binnen zijn.... Kan haast niet meer wachten !