NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Wij testen dinsdag of woensdag. Maar ik moet.... als je de berichtjes hebt gelezen weet je waarom ;)

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ga proberen dit keer ook pas te testen als ik overtijd ben, want heb er toch niks aan. Het enige dat mij wel helpt als ik te vroeg test is dat ik niet zoveel hoop meer heb als ie negatief is. Dus als ik dan ongi word dan is de klap voor mij minder hard dan wanneer ik teveel hoop en negatief test

3. Priscilla83

10 jan 2009
    48
    0
    0
    Recruiter
    Hoofddorp
    Oh ja, en ik heb pukkeltjes. Ik heb altijd een slechte huid, maar net na mijn ongi tot een week voor mijn NOD ben ik vrijwel pukkelvrij, nu komen er gewoon bijna dagelijks pukkeltjes bij! En ik vind dat mijn urine sterker ruikt....

4. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Zou er best allemaal mee te maken kunnen hebben. Ik had dat toen niet...toen had ik alleen hele zere borsten...

5. Priscilla83

10 jan 2009
    48
    0
    0
    Recruiter
    Hoofddorp
    Oh ja.. dat was di! Je moet het natuurlijk weten voor de operatie. Kan je dan al met een gewone test testen of je zo'n extra gevoelige van matcare besteld?

6. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Nee met een gewone. Die kan 4 dagen voor je NOD...

7. Priscilla83

10 jan 2009
    48
    0
    0
    Recruiter
    Hoofddorp
    Spannend Rapoenzel... extra omdat het zo belangrijk is net voor je operatie.

Ik moet er helaas vandoor, mijn schoonouders kunnen ieder moment op de stoep staan. Tot later en dank je wel voor de info :)

8. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Heel veel plezier !
    En graag gedaan ;)

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    @alle nieuwe zwangeren: Joepie, gefeliciteerd meiden! Geniet ervan.

@rapoenzel: Denk jij dat je zwanger bent? Heb jij je innesteling gevoeld?

Ik weet niet of ik op de wachtbank zit. Dacht van de week ovulatiepijn te hebben, maar alleen kv test pas positief, sensitest niet.

10. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik denk inderdaad dat ik zwanger ben ;) Maar je innesteling kun je volgens mij niet voelen... Ik heb nu namelijk zere borsten ook en dat heb ik normaal dus nooit...

11. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Er zijn dus zo te lezen een hoop meiden die dinsdag of woensdag gaan testen! Ik ga voor de woensdag, een dag na mn NOD.
    Ik moet zeggen dat ik makkelijk van de testen af kan blijven, omdat ik er toch geen goed gevoel bij heb. Heb niet het gevoel zwanger te zijn, dus is beetje zinloos om dan nu al te testen.

Mocht het tóch raak zijn dan ben ik echt perplex denk ik!
    Voor mij wordt het dan een echte verassing!
    Zou erg leuk zijn als er volgende week weer wat meer roze bij zit!

(ps. heb net nog wel ff gelachen, k vraag aan mn vriend of hij ziet of mn borsten misschien gegroeid zijn, zegt hij: Ze passen nog in je tietnetje (=BH), dus zal wel niet dan.... :) :) , mannen......zo subtiel altijd he? :) :) :) )

12. Dop07

Dop07 Bekend lid

Juf.. klopt hoor.. ik ben ook een stèr in het mezelf gèk maken. Bij de vorige zwangerschappen WIST ik ook al voor mijn NOD dat ik zwanger was.. testen waren een dag vóór mijn NOD ook ECHT positief (als in dikke vette streep ;) )
    De laatste keer voelde ik me echter ook ECHT zwanger. De 'gewone' test was negatief.. nou ja.. ik dácht wel een klein streepje te zien.. maar achteraf was het gewoon niet goed. Ik wilde echter tóch steeds weer testen en heb uiteindelijk een electronische gekocht. Die gaf op mijn NOD dag positief aan... helaas ging het tóch vrij snel mis.. een héél vroege mk dus... Het rare was, dat ik op de dag dat ik begon te vloeien al meteen weer negatief testte met een gewone test..
    Nu test ik ECHT pas op mijn NOD dag met een 'gewone' test.. is het dán positief, dan is het ook pas ECHT voor mijn gevoel.. ;)

13. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Spannend!
    Ik vroeg erom omdat je zei dat gister je innesteling was? Maar je bedoelde volgens berekeningen dus?

14. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ja volgens de berekeningen... er staat de 16e, maar volgens mij klopt dit niet altijd...

@ Pooh:

Ik zal ook perplex staat, want we zijn de vorige keer 48 ronden bezig geweest en nu zou het dan in 1 keer kunnen zijn ;)

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nee vandaar. Daarom dacht ik dat je het gevoeld had.
    Ik duim voor je dat je gelijk hebt.

Ik geloof er deze ronde niet in. Dacht echt ovulatiepijntjes te hebben, maar wel veel minder duidelijk dan de vorige keren. Testen ook niet super duidelijk. Misschien nog wat oud hcg die me fopt.

16. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Weet je wat het is.... veel mensen denken altijd makkelijk van.... als je een cyclus van 28 dagen hebt, dat je op de helft vruchtbaar bent.... maar zelfs je cyclus kan je voor de gek houden... vooral als je je eitje niet voelt..

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ik kan op ROZE het is gewoon raak :D :D
    Kan het gewoon niet geloven. Met grote letters staat er zwanger :D :D

Zo onwerkelijk, maar ben er zo super blij mee.........

18. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    SMOKEY, van harte gefeliciteerd !

19. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006