de pillen heten "zwanger worden" van etos eigen merk. Zat 1of 2 weken geleden te twijfelen of ik ze zou gebruiken (wel gekocht), maar lees zowel positieve als negatieve verhalen erover.
ik heb een tijd multivitaminen geslicht van ik geloof davitamon om ongemakken bij menstruatie te verminderen. voordat ik dat deed had ik dus twee rondes van circa 30 en daarna dus weer twee langere. heb besloten om ze wel op te maken (nu nog 4 dagen) en dan alleen nog femnatal of andere foliumsupplementen te nemen. betwijfel of alles wat je neemt om je cyclus te verbeteren ook daadwerkelijk helpt. maar dat is voor iedereen anders
Whaaa 6 zwangeren vandaag? Joepie! Nou gefeliciteerd allemaal! Twinkle super meid, je had ook giga veel symptomen, leuk dat het ook echt zo mocht zijn )) Nadine hoe is het feestje op de wc? hoe gaat het je af om je mond thius te houden? )))
Lijkt wel of het bij een 2e allemaal sneller gaat. Bij de 1e begon de misselijkheid pas na 8 weken ofzo.. Erg laat in ieder geval...
Rapoenzel, ik denk ook dat je hartstikke zwangert bent! zoniet krijg je echt wel hele rare griep! Ik gaat zo.. ben zo zenuwachtig! maarja.. vinden ze t niet leuk ist jammer, vinden ze t wel leuk vind ik t ook leuk! Spannneennnddd....... wachtende dames, niet teveel kletsen hoor vanavond! moet ik zoveel bijlezen!