Oh jij bent echt zwanger! Als jij nu al staat over te geven dan zal je test al licht positief zijn van de week. Bizar hoor!
komt helemaal goed rapoenzel! ik voel t! (nee ben niet parnomaal begaafd, maar toch) @annie: hoe is t met jou?
Ja goed hoor! Ben alleen denk ik flink in de maling genomen door mijn lichaam, maarja. En hoe is het met jou? Jij mag ook bijna testen. Voel je iets?
hahaha was zeker handig geweest! @annie: moet je nu eerst ongie worden, wil je doorkunnnen? Met mij alles ok, had in eerste instantie nergens last van, maar nu al 3 dagen ongie pijnen. Het broekloeren is begonnen! Begin het nu wel spannend te vinden.
Daar is niets over gezegd. Ik ben helemaal schoon nu, dus lijkt me niet. Vorige week waren er al kleine follikels te zien en de gynaecoloog denkt dat ik over twee weken een menstruatie krijg. Ach, deze maand geloof ik er toch niet in. Te weinig geklust en volgens mij heb ik nog geen eisprong gehad. Het leek er wel op, maar had veel minder last dan de vorige keren. Oh, hopelijk komt je ongi niet door. Spannend hoor! Haha broekloeren, die blijft grappig.
Oh jawel, maar denk alleen dat het deze maand niets wordt. Was ook een beetje een dubbel gevoel. Moet woensdag eerst nog terug naar de gynaecoloog voor een nacontrole. Ik zal wel aangeven dat ik denk dat ik een eisprong heb gevoeld. Misschien kijkt hij nog even naar mijn follikels.
ik ga even een soepje maken, mijn mannetje ligt ziek naast me (en je weet hoe mannen zijn als ze ziek zijn! ) tot later!