Nou nog weinig spannends te vertellen hoor.. Mn ongi is nu eindelijk voorbij. Dus nu wachten op de volgende eisprong. Maandag begin ik weer met de ovu-testen. Hopelijk duurt deze cyclus niet weer zo lang (de vorige was 49 dgn)... Maar ik hou jullie in de gaten hoor....
zo heb snel alles even gelezen: Nadine, twinkle, smokey en knabbel van harte gefeliciteerd rapoenzel bij jou wordt het wel echt spannend. ik heb me weer eens druk om niets zitten maken ben nog steeds niet ongesteld. dan maar maandag met primolut beginnen. moet me nu klaarmaken voor nieuwjaarsborrel van mijn werk. fijne aovnd verder allemaal
Wat schrijven jullie allemaal lekker veel.. Gezellig! Maar moet wel elke keer zoveel bijlezen.. Wij zijn voor ons 2e kruimeltje bezig en in de eerste ronde, ga dus uit van een cyclus van 28 dagen en dan mag ik morgen testen.. Maar denk dat ik nog even wacht.. Heb donderdag nog een test gedaan en die was negatief, dus de kans is er dat deze weer negatief is en dat is de laatste.. Dinsdag krijg ik testen binnen van Matcare.. Wat is jullie ervaring met deze testen? Hoop gezellig met jullie mee te kletsen en alles te kunnen terug lezen.. Bij ons zoontje was het de eerste ronde raak, je gaat dus best wel denken dat dat weer lukt..Heb wel enorme ongipijnen en pijnlijke opgezette borsten.. dus de duivels komen denk ik.. of niet... of wel.. zucht.... Verder alle zwangeren GEFELICITEERD! Liefs Faith
nou, dames, ga zo maar even in huis bezig, het is hier zo gezellig maar het moet maar even, het is echt een bende.......................
ja ik hoop dat het gezellig wordt. voel me weer lekker schoon en mooi dus mijn avond kan niet meer stuk
Knabbel en smokey: gefelicteerd. Geniet ervan. Bah voel me hier nog steeds niet lekker. Zwaar gevoel in mijn onderbuik en wat misselijk. Spotting is weer bruinig geworden, was voorheen iets roze.
Hallo allemaal, heel erg bedankt voor alle felicitaties! Zo lief! Wow knabbelenbabel wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd meid! Jeetje en dat terwijl je het niet verwacht hihi. Geniet ervan! Pampapilio wat een leuk gedichtje! Ik hoop dat je er een leuke reactie op krijgt, meis het gaat allemaal echt goedkomen! Je bent er klaar voor zo te zien en er zijn mensen die er financieel slechter voor staan dan jullie en daar komt het ook goed mee. Wie weet helpen je ouders wel met de lening voor de kat. Dat zijn geen leuke grapjes zeg als je huisdier ineens geopereerd moet worden. Ik hoop dat je een fijne avond hebt! Elegance dankjewel! Ja super he na al die symptomen. En toch dacht ik vanmorgen zie je wel er komt geen tweede streepje, ik ben helemaal niet zwanger en na een tijdje zei mijn vriend jawel hoor ik zie er wel een, daarna de clearblue test en toen kon ik het pas echt geloven. Voor jou nog maar een paar dagen wachten he?! Ik hoop dat je ook op roze mag! En dat hoop ik ook voor alle andere meiden op het wachtbankje. Ik zal ook even wat HCG strooien voor jullie HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Mare veel plezier vanavond! Toch fijn dat je je om niets druk hebt zitten maken toch?! Ik hoop dat je cyclus snel op orde komt. Leuk dat je zegt dat je je schoon en mooi voelt, dan kan je avond niet meer stuk! Verder weet ik niet meer wat ik heb gelezen. Oh ja balen dames die ongi zijn geworden, heel veel succes in de volgende ronde!