Geen idee, ik ben alleen nog aan het bijlezen. Lijkt me een gezellig clubje, maar ik ben pas bij pag 55 van de 144... *leest weer verder* Het voordeel van een oktobermama zijn is dat je meteen vanaf het begin al mee kan lezen.
Dames.. ik guts over van de onzekerheid.. mijn man en ik zijn beetje onbevangen deze maand voor een poging gegaan.. Ben nu 3 dagen overtijd.. heb al tig testjes gedaan.. allemaal negatief.. überhaupt nog geen spoortje van een komende ongesteldheid.. Ik vloei wel erg.. heb de laatste dagen goed hoofdpijn.. wanneer testten jullie positief? Kan me bij mijn zoontje herinneren dat het een week na mijn NOD was...
och ja.. stel dat het raak is word ik ook (weer) een september mama.. sterker nog.. op mijn zoontjes verjaardag uitgerekend.. lekker slim hahaha Mijn zoontje is echter bijna 8 weken te vroeg geboren... dus hou alle opties open.
ja haha.. twee verjaardagen in 1 klap Mijn vader heeft destijds ook een broertje voor zijn verjaardag gekregen. Zou wel grappig zijn als de geschiedenis zich herhaald
Ik was twee jaar geleden een oktobermama.. althans volgens planning.. na een zwangerschap van 42.2 werd het een novemberbeeb (denk je dat het wachten nú lang duurt... na ruim 42 weken was ik pas ècht een wacht-expert ) Gwendolyne.. bij mijn 3 vorige zwangerschappen testte ik 1 dag voor NOD al positief.. ik denk dat het voor iedereen anders is... wèl spannend hoor! Dat ronddwarrelende HCG heb ik nèt gemist.. als er nóg een zwangere is die wat over heeft? Strooi maar in mijn kratje
@ Girl: Die is wel heel erg leuk zeg ! @ Gwen: Mijn zoon en ik zijn ook zowat op dezelfde dag jarig... ik 23/8 hij 26/8
dankje meiden me buuv loopt nu overtijd dus kan elk moment komen Esmay werdt geboren toen ik precies 42 weken was 1 dag voor ik naar ziekenhuis moest begonnen de weeen 23 uur later was ze der
Yep.. Gwendolyne! Leuk hè.. een november 2007-zoon Mag van mij bij ons wel een september of oktober 2009 beeb bij! (ik heb ook december 1992 en een februari 1997 zoons )
Hallo dames, kunnen jullie mij eens uitleggen hoe het werkt met de NOD topics, heb veel doorgelezen maar snap niet hoe jullie het bijhouden! Ik ben per 10 dec 2008 officieel gestopt met de pil. Ben 27 dec 2008 ongi geworden en de laatste dag was 31 dec 2008. Als het goed is was mijn eisprong rond 10 januari! Voel nu vanalles waaronder buikpijn, zeer pijnlijke borsten (vooral linker), vlagen van missellijkheid, hulbuien, en erg moe. Maar kan natuurlijk ook pms of ontpillen zijn, ben ik me goed van bewust hoor! Jullie hebben het over je volgende NOD, als mijn cyclus goed loopt, dan zou dat toch weer rond de 27e januari moeten zijn? Kan 1 van jullie het me uitleggen? Jullie veel succes iig!
Ligt eraan hoelang je cyclus is Pippeloentje.. Mijn laatste NOD dag was 27 december en nu is mijn NOD 24 januari. Ik heb dus een cyclus van 29 dagen en mijn eisprong was op 12 januari