Oooohhh...spannend Rapoenzel! Ik heb van die steken in mijn onderbuik en nog steeds last van mijn borsten. Wilde vandaag eigenlijk een test gaan kopen, maar mijn vriend bleef volhouden om het niet te doen. Dus, zal het (als ik niet ongi word) waarschijnlijk dinsdag pas worden voordat ik ga testen.
Hmm ik ben vorig jaar ook een paar maandjes van de pil af geweest en toen was mijn cyclus heel regelmatig, gewoon 28 dagen. Dus laat ik daar nu ook maar vanuit gaan en dan is mijn NOD dus de 27e. Zal het gaan bijhouden!
Ja, daar gaan we nog steeds voor! Zag ook al wel dat er best een aantal meiden zijn die rond die tijd moeten testen....ben benieuwd.....aankomende week een HCGbom?
Ik ga zo op bed.....ben moe en moet morgen werken vanaf 7 uur. ik probeer morgen nog wel even mee te kletsen op het werk.............. slaaplekker dames en voor iedereen die morgen gaat testen succes! en voor alle vrouwen die vandaag roze zijn geworden, ga lekker genieten en ik ben benieuwd hoe jullie mannen reageerden op het heugelijke nieuws.....
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Surf & Kim78 & Andrea1981 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie 28: Angel83 & Missrianne & waterfall & Pippeloentje 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 21 januari: * Calani 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 177 passagiers voor de roze luchtballon 22 Zwanger, 54 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , 1 vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! @Pippeloentje: je staat erbij hoor !
ja leuk, dankjewel! Wel spannend allemaal hoor! Al zijn we net pas bezig, dus mag en wil er eigenlijk nog niet teveel van verwachten. Maar stiekem toch spannend! Leuk zo'n forum ook, je kan er in je omgeving nog niet teveel over praten en ik wil mijn vriend er ook niet gek mee maken. Dus doen we het maar hier!
Maar die symptomen kunnen je ook zo onzeker maken. En aan de ene kant hoop ik ongi te worden, omdat ik eigenlijk niet druf te testen.....bang om maar 1 streepje te krijgen.
Ik ben er niet onzeker over, omdat als ik ongesteld moet worden, ik dit niet eens merk. Heb dan echt nergens geen last van.
Pip, dit is onze eerste ronde en ik denk dat het al raak is. Ik heb al een zoontje van bijna 1,5 jaar
Spannend hoor! Hoe denk je dat zo? Heb je dezelfde tekenen als bij je 1e? Jij mag over 7 dagen testen?