NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    @ Pip: Ja, heb precies hetzelfde als bij de eerste. Nu alleen nog wat erger al... Vanmiddag al staan te overgeven blehhhh... Ik test dinsdag of woensdag al, want de 27ste moet mijn galblaas eigenlijk verwijderd worden. Maar als ik zwanger ben, gaat dit dus waarschijnlijk niet door.

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goede avond dames, je ik wil morgen eigenlijk al testen.... en maandag begin ik op mijn nieuwe werk.. zenuwen gieren echt door mijn lichaan... mocht ik zwanger zijn is de beeb al gewend aan stress XD

3. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Spannend hoor Elegance!

4. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Ohjee, maar wat als je wel zwanger bent en er zit nog niet genoeg Hcg in je urine om het te kunnen ontdekken?

5. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Dan test ik op mijn NOD nog een keertje....:)

6. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hahaha :) Elegance.

Nou Rapoenzel als jij niet zwanger bent weet ik het ook niet meer :)

tinkerbell12 jij ook volgens mij maar uhm hoezo bang? Als je over een week test is ie nog net zo positief :)

pippeloentje hoi hoi :D

7. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    oei spannend Elegance! Hoe voel je je? Heb je last van symptomen?

8. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Pip, heb je zelf al symptomen ?

9. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Ik heb nu al bijna 3 kwartier last van kleine steken in me onderbuik. Van die lekker ongie krampjes en ik moet pas donderdag ongie worden...

Wat zal/kan dit zijn?

10. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Nou Koeky, wij zijn bijna een jaartje bezig om zwanger te raken. Tussendoor 2 maandjes niets gedaan. Maar iedere keer als mijn NOD eraan kwam, toch die onzekerheid, omdat ik nou al zo vaak 1 streepje op die test gezien heb. Lijkt wel alsof je het met ieder maand nog vuriger wilt....en je ongi dan als en vreselijke domper komt.

Misschien dat ik daarom ook zo negatief tegenover mijn symptomen sta.

Maar vind het wel erg lief dat jij denkt dat het hier raak is en volgende week nog steeds!

11. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Kan allebei de kanten op gaan denk ik...

12. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Rapoenzel:

Tja, heb wel aardig wat symptomen, maar hou ook in mijn achterhoofd dat het pms klachten kunnen zijn!

Ik ben sinds een paar dagen vreselijk moe! Maar ik zit momenteel thuis met een gebroken enkel en ben misschien daardoor ook moeier!
    Maar doe sinds een paar dagen 's middags een dutje.
    Ik ben vreselijk emotioneel, voel nu bv ook een half uur lang al dat ik moet gaan huilen, maar waarom? Ben gewoon een gelukkig mens haha.
    Gister heb ik s 'middags bv ook even vreselijk liggen huilen, en waarom?
    Zomaar, het moest eruit
    Heb last van mijn buik en borsten (vooral linkerborst) en was bv na het eten vandaag misselijk! Maar dat is nu weer weg!

Maar toch, kan ik het me niet al zo snel voorstellen!

Koekie: Hoihoi terug! :D
    Mag jij over 2 dagen al testen? Spannend!

13. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Kan wel hoor Pippeloentje... Bij de eerste wist ik het al na 2 dagen en dit keer ook alweer heel snel na de eisprong ;)

14. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Nou we zullen het zien! Heb er die huilbuien wel voorover!
    Maar wil er ook niet teveel hoop op zetten, wil wel realistisch blijven, komt ook doordat een vriendin van me al 2en een half jaar bezig is en maar niet zwanger kan worden!
    Zo kan het na 1 keer, maar het kan ook lang duren! :(

15. Dop07

Dop07 Bekend lid

Ik heb er 3, zoons... ;) Ik ben dus al een rijk mens :) Wat niet wegneemt dat we héél graag dit vierde kindje willen...
    Ik probeer wel relaxed ermee om te gaan.. maar het biologische klokje tikt èrg hard :oops: Red het nu al niet meer voor mijn 41ste... :rolleyes: Best oud dus.. Gelukkig voel ik me nog een jonkie en mijn mannetje is ook nog eens een stuk jonger ;)

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Zoveel symptomen dat ik me echt ''raar" voel... Ik ben misselijk, vooral tijdens het eten, ook als ik ergens mee bezig ben en dus niet kan nadenken.. paar dagen geleden had ik roze/bruine afscheiding... Giga pijnlijke borsten... (kan er niet aankomen, nooit eerder gehad) Manlief vind me prikkelbaarder^^ dat is erg relatief... ;)
    Verder blijft het rommelen onderin, heb ik al een paar dagen "gele" afscheiding, wat het ook betekend ik heb het nooit eerder gehad..

Dus symptomen... ja en nee, sommige zijn relatief, sommige zijn echt aanwijsbaar, maar of het symptomen zijn...
    Mocht ik morgen nega testen, test ik de dag erna weer en de die daarop weer etc etc... weet alleen echt niet, hoe ik dit op mijn werk zou moeten verzwijgen en volgende maand zou moeten vertellen XD stress stress stress :)

stressfactor eruug hoog XD

17. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Pippeloentje ook daar weet ik alles van. Bij de eerste zijn we 4 jaar bezig geweest !

18. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Goh 4 kids... Mijn zusje van 26 heeft er ook 4 ;) Moet er zelf niet aan denken... hahaha... Mijn man is 39 en zelf ben ik 30...

19. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Als ik zwanger zou zijn ben ik WEER een oktober mama tenzij ie eerder komt dan een september mama...

Zit nu wel in de zenuwen van die steken zo nu en dan... dag van de innestelling was is helemaal niet lekker.

20. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Hier nog een oktober mama.... of inderdaad wat je zegt kan eerder, dan een september mama... ik ben al een augustus mama

Deel Deze Pagina