zo ver ik weet maakt het voor mij niet uit wanner ik met de primolut begin. het gaat er meer om dat het allemaal goed getimed is. mijn gyn wil mij maandag 26 januari nog eens zien, voor de bloeduitslagen enzo en als het goed is ben ik dan net nog niet ongesteld en krijg dan een recept mee voor clomid.
het is gelukt, de foto staat in mijn album, is wel vanaf mijn telefoon gemaakt dus beetje onshcerp, ook tril ik helemaal.. jee voel me zooo vaag.... manlief is nu weg, moest training geven.. zit dus apatisch te zijn en ben zo blij dat ik hier ff kan typen.. ook al ril ik en type ik zo raar dat ik alles over moet typen om het leesbaar te maken..
ik ga off, ik hoop dat ik je test nog kan zien, het zijn bij dat betreft net magische stokjes. hahaha. Ik heb in totaal 4 testen hier. Ik testte 3 dagen voor NOD en was zo verbaasd, 2 dagen erna weer en 2 dagen erna weer, en vorige week getest met MVM test. En elke keer is het toch wel weer spannend
Jee fl3x, het zou wel al kunnen 7 dagen voor je NOD en je hebt toch ook al een anatal dagen last van symptomen of nie? Testen heeft natuurlijk nog geen zin 7 dagen voro je NOD :S
Meid gefeliciteerd, je bent echt hartikke zwanger, ik zag hem direct Dus vandaag het lekker in je opnemen, tot je door laten dringen. en een feestje maken Gefeliciteerd met je zwangerschap
ja zien julllie hem ook? ik verbeeld het me toch echt niet he? dat was wel de eerste reactie van manlief, hij zag niks en wuifde het weg, tot ik hem met de neus in het plassaasfje duwde (gelukkig niet letterlijk) en toen stamelde hij iets van, jajaja ik zie dat ook wel, maar dat is geen echte streep en hij is toen gaan googlen naar lichte vage streep etc etc.. en kwam tot de conculsie dat er idd hcg in mijn urine moet zitten anders zou hij niet verkleuren... XD Kan ik nu niet gewoon heel lang niet gaan plassen en vanmiddag nog eens testen? :S
ja op zich kan dat wel, maar ik zou gewoon weer morgen ochtend testen. ^^ leuk die man van jou geen echte streep, dat bestaat niet, als je niet zwanger bent heb je geen streep...
ik zie ook een streep Elegance. Heel licht nog wel, maar ik zie hem ook dus alvast (een voorzichtige) gefeliciteerd. Wanneer gaan jullie weer testen?!
O wauw das nog es een mooie test ik zou wel overtuigd zijn als ik zo'n streep zou hebben GEFELICITEERD meid!
Gefeliciteerd, super, ik zag de streep gelijk, geen twijfel mogelijk. geniet ervan en doe inderdaad morgen of later weer een test....... succes
Wil eigenlijk vanmiddag nog een keer testen, omdat ik morgen mijn eerste werkdag heb en manlief al om 7 uur weg van huis is.. Manlief wilde nog liever een beeb dan ik in het begin, hij is gewoon bang om als het nu wel zo is morgen weer nee te horen... Dat zei hij er ook bij, buiten dat zag ik zijn twinkeling in zijn ogen, had hem nog nooit zo gezien echt hulpeloos en lief ) meestal is hij de man des huizes XD
oww jullie zijn zo positief dat het nu pas langzaam binnendringt :S bah ik kan wel huilen.... maar dan omdat ik zo blij ben...
zou zeker w88 met vertellen tot je 3 mnd bent daarna is het wel verstandig het door te geven zodat hiuj voor aangepast werk kan gaan zorgen mocht dit nodig zijn
Poeh, even bij moeten lezen vanaf blz 350! Maar Elegance, ik zie gewoon een streep. Dus van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! Ik krijg ook zin om te testen. @rapoenzel en Fl3xgirl, overgeven? mmmm hartstikke zwanger volgens mij! Ik had gister koorts en voel me nu nog steeds grieperig. Bah!
ja helaas is dat idd nodig, werk dan met agressive kids... :S nie alleen agressief maar ze staan er wel bekend om, helaas... maar zit er gewoon mee dat ik op ssolli grespek keihard verkondigde dat ik geen kinderwens had XD