Ronde 3. En ik koop ze zowel in de winkel als van internet. (Huismerk en A-merk door elkaar heen) Maar van sommige van internet ben ik niet echt over te spreken.
Thanx voor de info ... ik denk dat ik niets ga bestellen via internet .... want dan ga ik het ook proberen voor de NOD en dat is tegen mijn principe in Ik wil eigenlijk gewoon wachten tot volgende week zaterdag met testen. Dan zijn we allebei vrij en mocht ik dan zwanger zijn, dan kunnen we er samen van genieten!
Ah bah moet gewoon echt huilen, jullie zijn zoo lief... Echt super bedankt voor de felicitaties, nog steeds geloof ik het niet en is het moeilijk te beseffen om de felicitaties in ontvangst te nemenen dat ze ook echt voor mij zijn :S.. ik blijf sowieso hier omdat ik het gezellig vind en om met jullie mee te leven XD
Tuurlijk elegance, blijf maar lekker zitten! Kunnen we snel naar die tweede test van je kijken! Ivm rondes: wij zitten in de 6de Ivm testen: Kruidvat rules! 2 voor 4,99! Maar ik haal er geen meer in huis tot ik minstens 2 dagen overtijd ben! (ahum...) Rapoenzel: dank je wel meid!
Kopen of kijken jullie al stiekem voor spullen? Ik heb al wat boeken over zwangerschap en opvoeding enzo gekocht. En vind het erg leuk af en toe stiekem door de H&M baby afdeling te wandelen. Of mee te lopen met zwangere collegaatjes terwijl zij spulletjes kopen.
Ik kijk wel maar koop nog niks en ik heb nog veel liggen van Collin. Meubels enz hoef ik straks dus niet meer te kijken