Daarom was ik even afwezig ... zat op een site met leuke interieurstickers voor een kinderkamer .... zooooo schattig!
Veel beterschap! Lijkt me echt nix, hoe lang moet je thuis blijven? Ik werd al na 2 dagen gek toen ik mijn kies had laten trekken, ben toen daarna gaan werken en weer diezelfde dag na een paar uur weer nar huis gegaan.
Ik krijg aankomende donderdag loopgips voor 3 weken. Heb al die tijd niet gewerkt, heb een staand beroep dus dat gaat niet! Ik had een gemene breuk kan ik wel zeggen. :thumbdown:
Zou gek worden denk ik haha... Ik kan helemaal niet stil zitten. Weet nog goed na mijn keizersnede. Na een week ging ik al fietsen enz enz...
Ben in gedachten de kinderkamer al aan het inrichten ... gelukkig vindt mijn mannetje het ook allemaal wel leuk om te horen en remt hij niet mijn enthousiasme!
Ja in het begin werd ik af en toe ook chagereinig ervan, maar het is even niet anders! Ach nog een weekje en dan kan ik weer meer! Mijn mams is er, dus ga even koffie leuten met haar! Tot later!
Hmzz ... ben met aan het bedenken wat ik de komende week kan doen om de dagen sneller voorbij te laten gaan .... ben er nog niet helemaal uit!
Die heb ik ook al helemaal af in mijn hoofd hihi. Weet nog niet wat ik met de rest van de kamers wil, maar kinderkamer is al klaar in gedachten.