Ik moet ook de hele week werken .... en dan gaan de dagen best wel snel voorbij! Man wat zal het weer een teleurstelling zijn als ik weer niet zwanger ben. Gisteren nog lekker met mijn neefje gekroeld en dan wordt het gevoel alleen nog maar sterker ... IK WIL OOK EEN KINDJE!
sjoe beterschap pippel... je zit al 6 weken stil dus? pff.. das ook een opgave.. gelukkig idd dat het nog maar 1 week duurt.. sterkte en beterschap ermee.. ik ben nog steeds niet over de shock heen lol... pff.. wat een gedoe jullie hebben het over babykleding en ik denk huh.. ik krijg een baby lol
Hoi allemaal, Vanmorgen getest en ik denk dat ik een klein streepje zie, maar zooooooooooo vaag dat we echt allebei in het licht hebben gekeken.. Woensdag weer nieuwe testen
Betrapt Echt waar.. ik ga wasvouwen... ik MOET achter de pc vandaan.. Oh ja.. en shoppen ga ik (nog) niet.. wel jammer opzich, maar we hebben al zó veel... en een aardig ruim huis hoor.. maar ook dat heeft grenzen helaas Mocht het een meid worden... jaaaaa.. dÔn ga ik lós wb shoppen.. na drie jongens Verder moet ik 'gelukkig' deze week de kwartaalaangifte van de BTW de deur uit hebben.. da's een k*t klus, maar leidt wel lekker af .. en nog een dag of drie werken buiten de deur... dat leidt ook af! Ach... vóór ik het weet is de week voorbij *als ik dit nou maar hard roep, geloof ik het straks zelf* Meiden... ik ga aan de was! Fijne dag allemaal!
mijn week gaat denk ik snel door, paarden, honden, werken en hondencursus en sporten......Ik hoop dat het snel volgend weekend is en dan kijken wat er gebeurt, ondertussen hoop ik dat er veel roze bij is en er veel met HCG kan worden gestrooid....
Ja, eigenlijk een beetje een gek gevoel erbij.. Hoop niet dat t gezichtsbedrog is.. was echt vager dan vaag.. Nu moet ik tot dinsdag wachten tot mijn tests komen en woensdagochtend weer testen.. Tis ook pas de eerste ronde, dus zou supersnel zijn.. x
Poehe, even aan men soep bezig geweest en nu al 5pag bij! amaaai! @Pippel: nou, veel beterschap meid! Hoop dat de breuk goed geneest en dat je er achteraf ook geen last meer van gaat hebben! @Fatih: duim mee hoor meid! Woensdag duidelijke streep voor jou! @Elegance: hihiii, binnenkort kan je ook effectief voor zulke kleertjes gaan shoppen! @babyspullen: ik kan er niet aanweerstaan om iets voor mijn suikernichtje (dochtertje van beste vriendin) mee te brengen als ik in H&M of C&A ben ofzo... En nu zijn mijn collega en mijn nichtje ook nog zwanger, dus ik loop idd meer bij de babyspullen dan bij spullen voor mij... En me terwijl maar het moment aan het anbeelden wanneer ik daar kan lopen om voor onze eigen kleine frummel te kopen... *zucht*
Straks ook niet teveel kopen, want je krijgt zoooooveeeeel cadeau... Collin kreeg toen zelfs al kleding in maat 86 en die kan hij nu pas aan, na 1,5 jaar hahaha
@ Rapoenzel: Als je woensdag test, testen we samen! K ga woensdagochtend of avond testen....spannend! Zou leuk zijn als het voor ons allebei raak is! Heb gisteren een verjaardag gehad en heb me netjes braaf aan een colaatje gehouden (wel moeilijk hoor als al je vriendinnen aandringen van: Neem toch ook lekker een wijntje!...heb maar gezegd dat ik geen trek in wijn had.. (al had ik het liefst de hele fles op willen drinken )
Ik test 's morgens want dat blijkt echt het beste te zijn. Want dan is je plas nog niet verdund zeg maar