@ Lonny wat vervelend zeg! @ mamaria je hebt helemaal gelijk. Met al die feestdagen heb je tijd genoeg! Als ik zo bekijk zal ik dan ook ongeveer mijn eisprong hebben. Zal dus wel weer heel spannend worden. @ nana33 hoe gaat het ermee? Al goed bezig geweest om met zijn 2en het nieuwe jaar in te gaan?
@lonny: wat jammer zeg. @nieuwe dames hier: welkom, dat het maar een roze maand mag worden ik zat net toevallig even in het bevallingslijstforum te kijken. Zag dat de maand september is aangemaakt. Zou zo leuk zijn als er een aantal dames van hier daar kunnen gaan kletsen binnenkort
dank je nana. Als ik toch nog eens kom posten, zal dat wel een tijdje duren denk ik. Maar het is erg moeilijk dat ik niet mee kan praten als ik niet ook op de lijst sta of weer snel op de lijst mag/kan staan. Maar zodra ik wel weer op de lijst kan. Dan spreek ik denk ik over (maanden) jaren. Dan ben ik hier gewoon weer. Maar dan zijn jullie vast ergens anders aan het posten.
lonnyy wat jammer zeg....... die temp van mij spreek me daar niet over die is de weg kwijt volgens mij. drie lage tempen deze week maar wel precies op dedagen dat ik ongeveer 2,5 uur te vroeg heb getempt en vanmorgen ineens weer achterlijk hoog ik weet niet wat ik daar mee moet ik ga mijn hoop maar vestigen op de ovutesten daar wordt ik iets vrolijker van
Hee RM, nou eigenlijk niet echt deze maand helaas. Ik denk dat ik vreemd genoeg op dag 6 mn ei al had en daar was ik niet echt op voorbereid... We hebben op dag 4 wel geklust, maar niet echt op een handige manier zeg maar . Het is nu dus even afwcahten of het echt mn ei was of dat ie nog komt. En ondertussen klussen we gewoon verder. Ik zie dat bij jou het klusseizoen ook langzaam weer op gang mag komen. Goed je best doen deze maand he, t zou zo geweldig zijn om het jaar zwanger te beginnen!
Ok, hopelijk komen we je toch over een tijdje weer ergens tegen. Hoop voor je dat het maanden en niet jaren zijn. Heel veel sterkte!
hmm vervelend dat je temp zo vaag doet. Maar als ik op je kaartje kijk zou het best kunnen dat je ei toch gister was, toch? Ik heb ook wel eens gehoord dat als je niet preceis op het juiste moment ovu-test je je ei ook kan mislopen. Maar goed, als het op ovu testen aan komt weet ik niet zoveel... Hopelijk komt je ei alsnog snel dan!
hmmmmm ik krijg nu toch wel gemengde gevoelens zou ik hem dan deze maand toch misgelopen zijn en zou het dan dus over zijn voor ons.... voor januarie en als ik nou vanmiddag test en hij is positiever? zou het dan zo kunnen zijn dat ie nog wel komt?
Het lijkt me dat dat zeker ook kan hoor!, dan zou je temp morgen in theorie nog weer wat hoger moeten zijn. Als je ei gister nou wel was, heb je dan helemaal niet op tijd kunnen klussen? Dat zou wel heel zonde zijn idd, ik zit hier wsl met eenzelfde soort situatie
@Wondertje: ik zit nog eens naar je kaartje te kijken en zie dat je in april een paar dagen voor je ei ook een dip met daarna een piek had. Dus wie weet is dit gewoon eenzelfde soort patroon. Er is helaas maar een manier om erachter te komen (wachten dus, hihi).
Hallo meiden Nou ik heb dus gisteren het gesprek gehad met de klinisch geneticus in UMCG Groningen en moet eerlijk zeggen het beviel me echt zwaar. Ik heb wel veel antwoorden gekregen op mijn vragen, maar weet momenteel niet wat ik beslissen moet. Aangezien dit een zéér zwaar en langdurig traject is waar ik erg tegenop zie ben ik er nog niet uit wat ik wil gaan beslissen. Ze hebben gisteren al wel bloed afgenomen om te onderzoeken om ze kunnen zien hoe het kan dat ik in mijn verleden al zoveel miskramen heb gehad (namelijk 5x) ik denk dat het voor mijn eigen gevoel beter is eerst zelf kontakt op te nemen met het ziekenhuis hier in de buurt voor desnoods begeleiding met het zwanger worden en onderzoeken ernaar.. Ik weet momenteel gewoon even niet hoe ik hiermee verder mee aanmoet, het hele zwanger worden valt me nu enorm zwaar alhoewel wij het heel graag wilen nog 2 kids erbij... Ik weet het even niet meer
@Loveable: Vervelend dat het zo'n lang traject is, kan me goed voorstellen dat je daar nu weinig zin in hebt! Misschien (hopelijk!) kunnen ze een duidelijke oorzaak vinden voor je mk's die aangepakt kan worden door hormonen te slikken ofzo iets . Weet niet of dit kan hoor, maar het zou wel fijn zijn als er een simpelere oplossing is. Hoop voor je dat het op d eene of andre manier toch sneller lukt. Veel succes!
Ja ik voel me momenteel echt rot, vanaond gaan we heerlijk een avond weg met de hele groep vrienden, ze steunen me enorm en hoop ook even mijn hoofd niet bij kinderen te hebben vanavond want zit er zelf momenteel echt doorheen. het is gewoon niet leuk meer, zoveel keuzes en afwegingen waarom kan het niet gewoon normaal zoals het hoort. Heb mijn banner ook even weggehaald, blijf wel temperaturen en de ovutesten doen maar that's it, verder even niet... _________________
het is rustig hier.... jeetje loveable123 wat een moeilijke beslissing idd verstandig om er de tijd voor te nemen
Loveable, wat een vervelend lang traject zeg. En het lijkt me echt heel moelijk om beslissingen te maken. Heel veel sterkte (en succes!). nana, balen voor je he als je ei al geweest is. Maar je weet het he, je lichaam kan je goed voor de gek houden dus misschien was dat wel niet zo en komt ie nog. En anders, geklust is toch geklust al was het niet op de beste manier. Er hoeft maar 1 zwemmertje goed te gaan....Ik mag inderdaad ook weer aan de gang eindelijk. Heb ook oor de eerste keer maar eens ovutesten gekocht. Ga dat deze maand er maar eens bij proberen. Enne...klussen, klussen, klussen, haha! Wie weet, we houden elkaar op de hoogte! Verder is het trouwens redelijk rustig hier meiden. ook allemaal aan het poetsen en shoppen?
nou ik ben er wel hoor haha toch maar ff geklust nu en straks ff ovutest doen ben heeel benieuwd wat die aangeeft hoop positiever dan gister dan hebben we nog geen verloren maand