NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey
    ik mag op rood...

2. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Even een vraagje: is het 2e streepje altijd lichter dan dan de 1e?

Nou Lynnes, heb ook even in je album gekeken en ik zie toch ook wel echt een streepje!
    Dus denk idd dat een felicitatie al wel op z'n plaats is! :D
    Goh, kan me bijna niet voorstellen wat er nou door jou hoofd en lijf raast haha.

3. Femya

Femya Niet meer actief

Lynnes ook jij van harte gefeliciteerd! Geniet ervan.

Dat klinkt inderdaad een beetje vreemd MamavanJordy, maar er zijn hier meerdere dames geweest die bloedverlies hadden en toch zwanger waren. Heb je al getest?

4. Femya

Femya Niet meer actief

Oh balen Calani! Heel veel succes in de volgende ronde!

5. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Lynnes, van harte gefeliciteerd !

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @mamavanjordy: ik snap je onzekerheid zeg! Wat moet je daar nu van denken? Wat is je lijf aan het doen? Misschien is het een idee om toch binnenkort te testen, je hoort vaker dat meiden ongie worden terwijl ze zwanger zijn.

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heey nogmaals bedankt voor de felicitaties. wat is t druk hier ! haha :D
    gezellig hoor.

@Pippeloentje, wat er door mijn hoofd gaat op t moment.. is t echt zo? is t ECHT zo? IS HET ECHT ZO?
    kan t niet geloven en durf mezelf er nog niet echt aan toe te geven, wil eerst die echte dikke roze streep hebben!
    En verder allemaal praktische dingen, hoe moet t met werk, enz enz..
    maar vooral zijn mijn mannetje en ik GELUKKIG en in de wolken.

Maar ik ben ervan overtuigd dat jij dat gevoel ook nog mee gaat maken hoor, en hopelijk binnenkort al!

@Mama van Jordy, heb je al getest?

8. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Nee, Twinkle ik heb nog niet getest. Durf niet zo goed. Heb wel matcare testen hier liggen die je 4 dagen voor NOD kunt doen. Heb ik met de vorige zwangerschap ook gebruikt en toen gaven ze voor NOD ook een lciht posi resultaat. En het resultaat daavrvan ligt nu in zijn bed te brabbelen hahaha.

Mijn temp was vanmorgen ook nog hoog, 36,9. Is hij altijd zo na mijn ei. Ik wacht denk ik nog een paar dagen af. Maar vind het raar. Normaal heb ik een paar dagen spotting voordat het echt door zet.

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    jammer calani! succes in februari!

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Mama van Jordy, ik had eergister, 5 dagen voor NOD mijn eerste lichte posi matcare ultra te pakken dus ik zou zeker een testje wagen als je er een goed gevoel over hebt! succes en zal voor je duimen ! :thumup:

11. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    temperaturen jullie allemaal? Ik wil daar niet mee beginnen, want dan ga ik ben ik bang er veelste gestresst mee om!
    Maarja, wie weet praat ik over eenpaar maandjes wel anders!

Calani, jammer meis! Hopelijk heb je meer geluk in februari!

12. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Nee ik temperatuur niet. Ook nooit gedaan.....

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Ik gebruik ovutesten. Ik temp niet, snap ik nix van! Maarja, inderdaad, misschien denk ik er over een paar maanden ook anders over (al hoop ik dat het nu raak is!)
    Leuke avatar!

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik wel sinds 1,5 maand op aanraden van de gyn. t geeft mij juist rust, kon er veel uit afleiden. had verwacht nog wel langer te gaan tempen maar mij hoor je niet klagen ;)

15. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ik temp omdat ik mijn eisprong niet voel en ik wil weten wanneer ik ongi wordt. Is goed aan de hand van mijn temp af te lezen. Ik vind het fijn en geeft me geen onzeker gevoel.

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Gefeliciteerd!

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    zo alles gelezen.

Pam: ik vind het fijn dat je jezelf voor niets druk hebt gemaakt en je ouders gewoon goed reageerden.

twinkle en pip (?) knuffel voor jullie. ik kan het mij niet voorstellen om mijn mama te moeten missen.

verder ben ik erg blij dat ik morgen mag beginnen met primolut. mijn hormonen zij zo van slag ik hou dat niet meer vol. ik hoop zo dat het daarna beter gaat.

ga nu lekker met mijn man tv kijken. tot later misschien

18. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Ja maar ik kan me niet voorstellen dat als ik temp. dat ik dan ineens mijn vriend mee naar bed sleep.
    Haalt het niet een hoop spontaniteit weg?
    Ik wil niet dat het moeten wordt!

Durfde dit eigenlijk nooit te vragen, omdat ik absoluut geen dames voor hun hoofd wil slaan!

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Thanx Koeky! Heb mijn banner alleen nog even weggehaald, t voelde nog te onwerkelijk.. morgen eerst officiele bevestiging hebben en dan gaan alle remmen los! jihoeee :D
    Sorry hoor maar ben zo blij :oops:

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo dames,

er is veel twijfelachtig roze bijgekomen he? jeetje... En Lynnes een super gefeliciteerd!

@Twinkle en Pippel, ik las jullie verhalen over jullie moeders. moest gelijk huilen.. Ik heb geen contact meer met mijn vader en nauwelijks met mijn moeder, ze zijn wel nog samen. Mijn moeder is de liefste moeder die ik me ooit heb kunnen wensen, maar mijn vader kan niet tegen de dochter/vader band en heeft mijn "grote" broer altijd voorgetrokken.. Zo erg dat ik daar echt onder geleden heb. Mijn moeder probeerde dat wel recht te trekken, maar als je het gevoel hebt te weinig te zijn en ik bij mijn vader echt alles verkeerd deed, kan een moeder dat niet goed maken zolang de vader zijn gang gaat...
    Dus bij het idee dat jullie je moeder geeneens meer kunnen zien en ik ervoor kies, moet ik geliijk weer huilen.. meerdere mensen om mij heen zeggen mij dat ik er niet voor kies, maar ze zelf de keuze maken, klopt ook wel maar toch... de meesten kennen mijn ouders en broer die dit zeggen en geven mij gelijk dat ik de band met mijn vader gebroken heb.. Voor de kerst stond mijn moeder dan ook opeens voor de deur.. en nu heb ik weer niks meer van haar gehoord... Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte in tijden zoals nu, ze zijn zo mooi, maar er is toch een gemis.. Ik hoop dat jullie net zulke lieve schoonouders hebben als ik heb :)
    ->knuffel<-

manlief en ik zijn net 2 apathen vandaag, het ene moment lijkt het alsof er niks is en het andere moment voelen we ons heel raar en onwennig en begrijpen we geowon nog niet wat er gebeurd.. Ook heb ik zelf nog steeds het gevoel dat ik nog een andere posi test wil zien voor ik het echt geloof... :)

Deel Deze Pagina