Ik temp ook, en geeft mij ook een rustig gevoel. Ik kan duidelijk zien of ei is geweest en dus rustiger met klussen. En ik kan aan de hand van mijn temp zien of de eraan komen. Dan ben ik er, ondanks dat het niet leuk is, op voorbereid. Zo had ik vanmorgen een daling... vanavond of morgen dus....... inmiddels al licht bruin verlies... 3 dagen voor NOD...
Pippeloentje tempen is niet om te voorspellen, je ziet achteraf of je echt een eisprong hebt gehad doordat je een temperatuur sprong ziet, en je krijgt een goed inzicht in je eigen cyclus en ikzelf vind dat erg prettig.
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Inge Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie 28: Angel83 & Missrianne & waterfall 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 21 januari: * Calani 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 180 passagiers voor de roze luchtballon 24 Zwanger, 59 Ongesteld, 3 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 2 vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
@ Mexicang spannend voor je dus nu zo vlak voor je Nod. bedankt voor je felicitatie. @ Elegance begrijp ik dat jij ook net posi hebt getest? @ Mare , idd wat doortje79 zegt, t kan de eerste ronde raak zijn. wij waren sinds aug 08 gestopt met de pil. geen eisprong, eerste ronde clomid, dus onze eerste echte kans, huppa raak! je snapt hoe trots vriendlief is he op zijn soldaatjes
Jeetje Elegance, wat een verdrietige situatie. Ik denk ook niet dat jij er zelf voor kiest, je zou het wel anders willen toch? Kan me goed voorstellen dat als je je steeds afgewezen voelt, het ook niet goed voelt om met je ouders contact te hebben! Ik mag het misschien niet zeggen, maar ik vind het ook zo triest dat je moeder daar niet tegen op kan! Hoe ga je met je broer om? Veel sterkte hiermee en vergeet nooit dat dat niet aan jou ligt! Je moet je situatie ook niet minder doen laten lijken door bv de verhalen van mij en Twinkle, jou problemen kunnen net zo veel verdriet doen als de onze! dikke knuffel!
@ rapoenzel, Ik heb eergister, 5 dagen voor nod getest, licht posi, en vandaag iets duidelijker posi, moet woensdag niet ongesteld worden zeg maar.. ze zeggen toch dat t alsnog mis kan gaan omdat je te vroeg test maar ja wat moet ik dan? is de kans zo groot dat t misgaat?
Ik test woensdag of dinsdag.... dan zit ik 3/4 dagen voor mijn NOD... ik moet testen voor het ziekenhuis, dus ik hoop dat er dan wat te zien valt, anders moet ik toch tot zaterdag wachten..
aaaah hou me tegen! Mijn man is net de deur uit en na al die testverhalen wil ik oooook! Er liggen 2 testen in de badkamer mij te roepen!