Hai Meiden, wat een kletskousen zijn jullie toch....moest weer flink wat bijlezen.... Werd wel een beetje emo van jullie verhalen over jullie moeders, behalve bij Rapoenzel dan, want dat is een heel ander verhaal.... Lynnes, gefeliciteerd meid! Ik hoop me snel bij je te voegen, maar durf mezelf nog niet op roze te zetten.... Meiden die ongi zijn geworden, ik hoop dat februari jullie meer geluk brengt....
ojaaa dat is natuurlijk de oplossing! Een been breken, zodat je zelf geen testen kan kopen! Haha! Wanneer krijg je loopgips?
Rapoenzel: ik bedoelde het ook in het algemeen. Maar kan me voorstellen als je zo'n ervaringen met haar hebt dat het je dan koud laat.
Ojaa zou je me nu dus best omver kunnen duwen! Maar ik verdedig mezelf met mijn krukken! Ik krijg donderdag loopgids voor 3 weken, eindelijk!
Wow, even een uurtje of 2 weggeweest en wat is er hier weer geholderdebolderd! Maaaar....wel weer roze te zien (en Doortje die zich nu probeert te bedwingen, hoewel het niet simpel is...hihi)! Gefeli meiden! En kom maar op met die foto's lekker streepjesstaren! @Twinkle: waar wonen je schoonouders dan? 9u vliegen, jeetje! @ongimeiden: ik weet niet meer wie het was, maar dikke knuf alvast en ik wens jullie in de volgende ronde een superknap eitje en megasterke zwemmertjes toe! Nog een beetje Pattex en als alles dan mooi blijft zitten, kunnen jullie lekker ook op roze! @Mare: fijn meid, morgen eindelijk een nieuw begin! Kijk idd maar naar Lynnes, goed toch! Mijn duimen draaien dol voor je hoor!
Voor jou ook al zo een moeilijke tijd, hou vast aan dat ze over je waakt! Moeilijk dat je niets meer hebt kunnen vragen. Knuffel!
Lieselke mijn schoonouders wonen in Curaçao. Niet vervelend om daar schoonouders te hebben hoor, erg leuk vakantieadresje
Wauw wat super is dat zeg ! Helaas leven mijn schoonouders al een hele tijd niet meer. Heb ze ook nooit gekend...
Hebben jullie leuke schoonouders? De mijne zijn schatjes! Rustige schoonvader, lief kwebbelende schoonmoeder, die ook nog graag ramen zeemt haha. Ze helpen ons nu erg veel, nu ik tijdelijk gehandicapt ben en dat waardeer ik zeer! Ze willen ook wel graag opa en oma worden hihi.
ik heb schatten van ouders, zijn erg hecht. Ook met mijn zus (ookal woont ze in engeland) Mijn schoonouders zijn ook lief. Al jaren niet meer samen (kan me ook echt niet voorstellen dat ze ooit getrouwd zijn geweest!).