Niet teveel denken meid (alhoewel ik me ook onnozel zou denken als ik 2 weken overtijd was)... Probeer elke dag te genieten van gewoon het feit dat er 24uren in zitten en laat je lichaam zich ook wat relaxen... Kan deugd doen
@ Black, ja februari is maar een korte maand inderdaad.. Ik zat net ook te denken.. mocht ik zwanger zijn dan loop ik begin juli wel met een hele dikke toeter op onze vakantie adres hahaha
Hehe rapoenzel, hebben mijn vriendin en ik het gister nog over gehad. Wij bezig voor ons eerste, zij voor nummero duo en we gaan samen 2 weken op vakantie. Zou hilarisch zijn!
hey annie, nee woensdag zie ik mijn mama ze heeft al heel veel aan d'r hoofd en de rest van de fam heeft zoveel problemen kom ik aan... maar het is niet anders. en ik had mijn beste vriendin gemaild. zij woont best een eind weg en ik heb geen rijbewijs. maar ik zei dat ik haar wat wilde vertellen wat ik niet via de mail wil doen. schrijft zij voor de grap: heeft het iets met een baby te maken? au dat deed zeer...
Jeeeeeeeeeergggggggggh! Negerzoenen! Jakkes :-D Mandarijntjes heb ik niet meer, geen zin in een banaan, al teveel soep op vandaag en mannetje ligt chips te smikkelen
Dank je wel voor het blauw )) lijkt me sowieso super om zwanger op vakantie te gaan, nog even samen zijn voor de drukte begint en als dat met een vriendin zou zijn, foei das zo geweldig, daar zouden ze een film over moeten maken!
mijn man eet ook al chips.. en ik heb de hele tijd zin in bananen milkshake maar heb geen bananen helaas.
Iekes, mikshake Mare... Kan je mij geen plezier mee doen. Maar je mag gerust een banaantje van mij hebben, heb er gisteren meegebracht... En ik ben normaal niet zo'n chips'er, maar ineens zin in. Heel de dag zo gezond geweest en nu naar de knoppen!
Hihi, op het werk ook. Vorige week ma t/m wo zo gezond gedaan. Ipv gebak zelfs fruitsalade genomen enzo. En toen was het donderdag en hebben we op de markt loempiaatjes gehaald hihi.