Ik heb 28 dec negatief getest 31 dec Kruisvat negatief 8 jan positief kruidvat 11 jan negatief Etos 14 jan vaag positief Etos, en gister weer negatief met Kruidvat.. Dus het is wisselend.. Nou kan het zijn dat ik een cyclus heb overgeslagen en dus eind dec een eisprong heb gehad maar ja dan weet ik ook niet mee rwaneer ik inprincipe me eisprong heb gehad :S ... Ik probeer van de week op avond nog een keer de invaller als ik nog niet ongi ben dan! De gyn heb ik al gebeld en die kan ook niks voor me betekenen omdat me cyclus anders wel mooi op regel is..
In dokkum zelf zit dus de huisartsenpost, maar daar maakt onze ha dus geen gebruik van die doet het samen met een HA in een andere dorp ene weekend hij andere weekend me eigen, maar die zit vol wnat daar wou ik dus eerst heen maar die heeft een patientenstop.. Wat leuk een eerste tandje ..
Jeeeuij voor Esmay! Leuk, rijmen is 'in' precies! Lijkt me geweldig, zo een tandje! Vanboven of vanonder? Ga zo ook maar eens afsluiten. Nog beetje tv zien met mannetje, is crime night op vt4 en dan bedje in
Mijn nichtje kreeg altijd hele rooie wangen en kwijlde veel. Ze zeggen dat kwijlen niet bij het doorkomen van tandjes hoort, maar volgens mij wel hoor! Nu is nichtje 15 maanden oud en heeft ze al een hele rij mooie witte tandjes!
oooh zit heerlijk te genieten van een split! manderijntjes liggen ook klaar voor de nodige vitamines. @lieselke: fijne avond, tot morgen!?
wow, wat is hier weer veel gekletst! gezellig! haha.. Weet iemand waar de lijst staat, want ik heb nog niet teruggelezen en ik wil natuurlijk graag weten wat hier gebeurd is...
Oooooh ik verbaas me elke keer weer wat een gebeb.. echt een vrouwenforum dit! Maarrrrr ik zag warme choco met slagroom langsgaan? dat lust ik ook wel... Ik gaat nu gauw naar beneden met een hete kruik want word gek van mn buik! Ontpillen is prima hoor.. maar heb straks al ruim een maand een soort ongi pijn.. das niet eerlijk als ik niet zwanger ben hoor! Heb net even flink op mn kerel staan vloeken.. ik was iiieeetttsss chaggo.. dus nu lekker samen op de bank of in bed tv kijken.. en dan kom ik morgen weer bij jullie! Oh en gefeliciteerd met t eerste tandjeee!
nee daarom ben ik zo aan het zappen. zat net even secret miljonaire te kijken, maar niet echt een boeiend persoon...