Ik volg eigenlijk ook nooit zoveel, kijk nu alleen wel sinds ik thuis zit, door de weeks wel elke nacht Ally mc beal. Vind ik zo grappig he!
Ik slaap nu soms overdag! Ik kan nu niet vroeg slapen omdat ik ten 1e beneden slaap, kan niet naar boven met dat been. Is erg lastig en we hebben geen toilet boven. En mijn vriend werkt in de horeca, dus is vaak laat thuis. Dus slaap ik ook later! Ally begint om 00:45
pfffffffffffft. Wat is er veel geschreven hier sinds ik gisteren voor het verjaardagsbezoek kwam was. Heb een paar bladzijdes gelezen, maar ben doodmoe, dus excuse me dat ik het niet gedaan heb. Alle zwangeren bij deze van harte! En de ongi's balen: volgende keer hopenlijk beter. Vanacht vreselijk geslapen. Ik was mega-misselijk Bleef naar de wc rennen. En was de hele tijd aan het denken aan dat ik steeds meer "symptomen" begin te krijgen. Morgenvroeg testen, heb nu al weer 2 dagen geen druppels meer gezien bij me. Ik hoop het zo!
Spannend zethu, ik hoop het ook voor je! Vreselijk he dat afwachten! Ja Doortje, krijg je idd een raar ritme van. Maar ben wel blij als ik volgende week weer boven kan gaan slapen, ga ik gelijk mijn ritme weer normaliseren!
ja haha, nou mocht ik zwanger zijn, dan mag ik zeker mijn ritme wel weer normaal gaan laten verlopen!
nee echt niet. de drang was even heeeel sterk en nam toen weer af (er stond iemand met krukken te zwaaien ). Gewoon netjes wachten...
jee zethu spannend!Heb je al eerder getest? En wie o wie heeft er misschien stiekem getest? Wat betreft de Ha, ik ben er misschien te stellig in, maarmoet wat is nu het probleem alsje naar een ander dorp rijden voor een keer zoals je hebt uitgelegd? je hoeft er gelukkig niet dagelijks naartoe En beter duidelijkheid en een busrit dan je irriteren en blijven hangen in onduidelijkheid en mensen waarbij je je niet serieus genomen voelt.. Dat is dan wel een keuze die je hebt en die je zelf maakt ben maar blijdat je niet in ausstralie woont XD Moest je ernaartoe vliegen Lijkt me ook echt neit leuk als je een kwaaltje hebt, dan ga je toch al niet naar een dokter toe? moest er echt niet aan denken... Trouwens ik bedoel het ook helemaal niet beledigend he, wil gewoon ff duidelijkheid scheppen en ik merk dat je je niet serieus genomen voelt en wil je gewoon laten weten dat je daar iets aan kunt doen Bah komt ook misschien wel door mijn beroep
Kan iemand mij op blauw zetten? Ik wist niet dat dat ook een mogelijkheid was.... ik heb namelijk echt een twijfeltest...
Ja vanmorgen Pippeloentje, maar het was echt een hele dunne vage streep, die pas na de verstreken tijd (ik keek nogmaals na een paar uur) echt duidelijk werd...
Charpi we hebben ook echt hetzelfde syndroom gehad he vandaag het welles nietes gevoel.. Je bent blij maar ook weer niet.. naast dat je ook nog niet kunt bevatten dat als het wel zo is dat je het geloofd.. best slopend he?