NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    oeh dat is echt spannend! Ik hoop het voor je meis! Maar het is idd wel een twijfeltest.

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    heb SPH gestudeerd, ben nu sociotherapeut en oudertrainer.
    Maar jij begint morgen met je nieuwe, nieuwe baan? Zin in?

3. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ja het is echt slopend, ik denk dat ik het woensdag nog spannender vind dan vandaag om te gaan testen, wanneer ga jij weer testen?

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jaaaa, maar zoveel stress, ik ben nu nog meer bezig met hoe ga ik het zeggen wat gaan ze denken.. Ik ga nu bij instituut werken met kids met gedragsproblemen, dit werk kan ik dus ook nit lang doen, het baart me allemaal zorgen.. EN ja natuurlijk hadden we kunnen wachten met zwanger worden.. maar het is me zovaak gezegd geworden, holang had je willen wachten, misschien krijg je hierna weer een half jaar contract of geen contract etc etc.. en ja de werkgever kent mij dan beter klopt.... moeten we dan maar blijven wachten.. klinkt misschien raar maar we wilden gewoon niet ouder zijn en dan pas aan kids gaan beginnen.. buiten of ik niet weet of ik nu wel of niet zwanger ben.. (heb nu ook aders over mijn borsten) mijn normale jeans zat vandaag een gisteren heel strak.. Ik ben vorig jaar gestopt met roken, en sinsdien ben ik van maat 38 naar 42 :S en het vet zit (echt heel lelijk) op mijn buik :S de rest is echt nog smal.. Ik heb afgelopen jaar ook al een aantal keren te horen gekregen of ik zwanger ben :S Dus ben ook nog eens bang dat als ik ga groeien........... ik moet het sowieso 3 maanden stil houden op mijn werk ookivm proefperiode ... de restvan mijn lichaam heeft nog maat 38 XD en sporten lijkt niiks te helpen...

jee wat type ik weer veel.. lijk wel typewater ipv spraakwater :S
    ik type dus slordig aangezien ik in bed lig XD

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hihi elegance geeft niet hoor! Heb ook met kinderen met gedragsstoornisen gewerkt en is idd best heftig als je zwanger bent. Je zou de CAO eens moeten uitpluizen, kun je kijken waar je recht op hebt.
    En don't worry over je eventuele zwangerschap, komt allemaal goed!

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    moet ook maar eens gaan afsluiten, morgen gaat weer vroeg de wekker...:(
    trusten allemaal!

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ elegance, deze ronde heb ik niet eerder getest, dus het wordt echt spannend morgenvroeg.

8. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Elegance, ik begrijp heel goed waar je mee worstelt hoor, is ook best moeilijk allemaal, maar komt tijd komt raad meid, nu eerst maar eens bevestigd zien te krijgen dat je zwanger bent, stap voor stap meid....

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Dank je echt super lief, had je ook gehoord dat ze me het op solli gesprek vroegen of ik kinderwens had? en ik volmondig nee.. en we willennog zoveel en misschien willen we het wel nooit maar ja wie weet pff... beetje stom van mezelf het ging ook zo snel :)
    Leuk dat je ook de sph gedaan hebt :) lijkt me ook heel leuk de dingen die je nu dan doet, zoals oudertrainer.. lijkt mij super leuk...
    ik weet dat als het kind boven het sschaambot uitgroeid, ik geloof al na 3 mnd ,dat je niet meer met ze hoeft te werken :S dus ik bedoel daar is een baas echt niet blij mee :S' dat zou betekenen dat ik over 2 maanden mijn werkzaamheden waarvoro ik nu wordt aangenomen niet meer kan verrichten :S
    Ik kan zodanig wel mwd taken op me nemen,maar ja of ze dat accepteren :S
    Ik probeer me iig voor te houden dat ik niks met de baas heb en hij niet de reden mag zijn dat ik niet zwanger zou mogen raken...

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Oh even over het ouders/schoonouders verhaal..

Mijn ouders zijn ook echt schatten! heb ook echt een hele sterke band met mn moeder..
    Kan altijd bij ze terecht, en ze willen overal bij helpen.. hoef maar een piep te geven en ze staan er! zo dus ook met die dierenarts rekening.. en met t opassen op onze pup max..

en mn schoonouders zijn ook echt zulke lieverds! laatst nog, gewoon omdat ie er zin in had is mn schoonvader boodschappen gaan doen met mn vriend, voor ons! en gewoon alles betaald he! hahah.. gewoon omdat ze dat dan leuk vinden..

Ze worden nu opa en oma van mn schoonzussie (net zwanger en een jaartje ouder als mij) en ze zijn er helemaal gek mee! ze noemen elkaar opa en oma en ze kon t al niet laten om vanalles stiekempjes te kopen! hahaha die vinden t dus ook echt heel leuk dat we t proberen en ze vond dat ik maar snel zwanger moest raken want er waren zulke leuke dingen! haha

Kan niet wachten tot ze opa's en oma's zijn van onze uk ;) want ik weet zeker dat ze daar helemaal geweldig in zijn.. en dat ze ook altijd voor ons klaar zullen staan.. :)

Ik bof maar..

Wat ik me gelijk afvroeg.. hebben jullie de leeftijd/gezondheid van je ouders mee laten wegen in de beslissing ervoor te gaan?

Kijk t is dat mijn kinderwens-wekkertje gewoon Zeeeer vroeg is afgegaan.. maar toch vind ik dat ook wel een voordeel.. je weet nooit hoe t leven loopt en hoelang je met je dierbaren hebt.. en ik zou heeeel graag willen dat iedereen onze kleine leert kennen natuurlijk!

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ja dat had ik begrepen, mogen ze eigenlijk niet vragen he? nouja, dat is nu eenmaal gebeurt. Een kindje krijgen valt niet te plannen, zo zie je maar. En het is toch een wondertje? Dan schuift al het andere naar de achtergrond!

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Dank je dames psies zoals ikook moet denken :)
    eerst zwanger worden en dan wel verder zien.. ik bedoel al zou ik deze maand niet zwanger zijn, volgende maand maak ik me dan precies dezelfde zorgen :) bepaalde tijd contracten zijn nooit relaxed

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    en nu ga ik echt mijn bed opzoeken!

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Nou pampap ik heb zeker ook aan schoonouders gedacht, maar zeker ook aan de leeftijd van mezelf.. Stel je zou niet snel zwanger raken of helemaal niet.. na je 40e geen adoptie meer toch? en voor je tot adoptie overgaat ben je ook al een aantal jaar verder.. en gewleldig als je graag een kindje op latere leeftijd zou willen niks mis mee, maar mij lijkt het minder leuk... Ik wil wel nog een beetje en jonge moeder zijn als docher/zoon met nieuwe aanwinst thuiskomt :) (grapjuh natuurlijk) maar ik wil zeker leuke dingen met mijn kind willen doen, en als hij 18 is en we zijn in een pretpark lijkt het me sterk dat als ik 58 ben ik nog overal inga XD dat is wel waar ik overna denk ja.. misschien stom...

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    slaap lekker doortje!

En heel veel succes *duimt*

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nee das niet stom.. mn vriend en ik grappen al..

Oooooh als ons kind 16 is kunnen we nog makkelijk mee te kermissen! :) hahaha

En ik bedacht t me laatst ineens.. de schoonvader van mn zus heeft niet lang meer, hebben ze net te horen gekregen.. en ze hebben net een zoontje van bijna 1 jaar.. (ze is wel een stuk ouder als mij)

stel ze hadden nog iets langer gewacht? dan had hij die uk nooit gekend..

stond er wel ff bij stil toen ineens.. :rolleyes:

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Nee Elegance bepaalde tijd contracten zijn altijd rot in zo'n situatie. Maar ik zou me niet druk maken om je leugentje bij je sollicitatiegesprek, want zij hadden helemaal geen recht het je te vragen en jij hoefde dat dus ook niet naar waarheid te beantwoorden... en als je zwanger bent, dan zal je baas er toch aan moeten geloven met 3 maanden als je dan je werk niet meer kunt doen....
    Wanneer ga jij weer testen?

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ pampapilio: Ik heb niet aan de leeftijd van mijn moeder gedacht, ze is immers al oma. De moeder van mijn vriend is net zo oud als de mijne. Ik heb (heel egoistisch) alleen aan mijn leeftijd gedacht.
    Ik wil al sinds mijn 25ste kids, maar had toen een partner die er niet aan wilde. Best pijnlijk als je hoort dat hij toch nog eerder papa is als dat ik mama mag worden.
    Maarja, ik heb nu eenmaal een vriendje wat jonger als me is, en hij voelde zich nog te jong tot zijn zus beviel en hij peetoom werd.
    Ben dus blij dat hij er nu aan toe is, want ik wil niet zo oud zijn als mijn zus (35 bij de 1ste en 39 bij de 2de)
    Was kwaad toen ze me zei dat ik net als haar lang moest wachten op kids krijgen, want we waren nog jong. Was die dag bij haar op kraamvisite (haar zoontje is 5 dagen voor het petekindje van mijn vriend geboren)

19. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    mensen ik ga naar bed, ben veel te moe. tot morgen allemaal

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Truste mare! slaap lekker! morgen is je eerste dag met medicatie toch? iig succes !

Charpi, ik ga morgenvroeg toch weer testen... Ik weet het misschien stom, maar vanmorgen had ik het met 2de plasje urine gedaan en dan zou de test in principe net zo rose moeten uitslaan toch en wrs met de eerste urine zelfs nog nog rozer?

en wanneer ga jij testen? ik heb het gelezen, maar ben ook wel beetje inde war vandaag :D

Deel Deze Pagina