Ohw spannend Elegance, ik zal voor je duimen morgenochtend.... ik zelf ga pas woensdag weer testen, pffffff heb dit aan mijn hubbie beloofd...
zethu idd ik zou ook boos worden als me iemand zou zeggen dat ik te jong zou zijn op mijn 32e... Als het gevoel goed zit, komt alles goed je hebt er altijd mensen bij die het beter weten en beter doen he iig is het voor haar duidelijk dat ze niet eerder kinderen had moeten krijgen...
Lol, nou mijn hubbie vertelde me nog voor het slapen gaan dat ik er 2 agen tussen moest hebben met testen... waar hij die info nu weer vandaan heeft gehaald XD ik heb het hem niet verteld... Hou je dat echt vol tot woensdag? Ikben dan wel een stiekeme tester... Ik zou toch testen en manlief ermee verassen bij binnenkomst maar ja dat zegt mevrouw ongeduld
Ze houdt er zowiezo rare ideeen op na. Ze is gigantisch op de zweeftoer gegaan. Niets mag van haar eigenlijk op de huidige medische wijze gaan. Ze was verdrietig dat de oudste buisjes kreeg, ze wilde het op natuurlijke manier oplossen. Donderdag de 5de verjaardag van dit knulletje. Zal er alleen heen moeten, mijn mannetje heeft middagdienst. Ik ga slapen. Hopenlijk met morgen goed nieuws Wens me veel roze toe
Hee wat gezellig hier, heb dit stukje over het hoofd gezien Succes met testen allemaal deze week, hopelijk hebben we allemaal een positieve test in handen. Liefs
Hier is de spotting nog steeds weg sinds gisterenmiddag. Temp was nog 36,9. Moet nog steeds veel plassen. We wachten maar weer af.
Goedemorgen dames! En daar gaan weer.. wederom een iniminie lichte roze 2de streep. Zelfs nog lichter dan de streep van gisteren.. Na 5 min was ie er, hij is wel echt licht.. hubbie is nog niet echt overtuigd, maar zag hem ook... Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik zwanger ben... En mocht het fout gaan of toch blijken niet zo te zijn dan is het zo toch? Ik kan er nu al moeilijk van genieten ivm nieuwe werk.. Maar dat komt wel.. Als ik het eenmaal op mijn werk verteld heb valt e last van mijn schouders en dat is pas over 8 weken.. als er nog geen buik te zien is dan Dus ff voor het eggie: IK BEN ZWANGER!!
Elegance: ook al is het een iniminie streepje je bent zwanger! Gefeliciteerd meid. Misschien anders die van CB doen waar zwanger of niet zwanger op komt te staan?
zat ik ook aan te denken, maar 2 dagen achter elkaar 2 vage streepjes lijkt me ook geen toeval.. En de kwaaltjes die ik heb liegen er ook niet om, heel raar maar ik zei vorige week al tegen hubbie dat ik zeker wist dat ik zwanger was.. Ik was er zo van overtuigd, gek he.. Heb jij al getest?
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Inge Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie 28: Angel83 & Missrianne & waterfall 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 21 januari: * Calani 25 januari: * PamPapilio 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 180 passagiers voor de roze luchtballon 24 Zwanger, 59 Ongesteld, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 2 vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Jaaaaa ik ga op roze! kan het nog steeds niet geloven!
Elegance: een voorzichtige felicitatie dan! Leuk de dag begint al goed... Hier gisteren wat lichte ongikrampjes en een kleine drupel lichtbruin met afvegen. Toch is mn temp 0,1 omhoog.... Heb weer een hele andere cyclus dan vorige maand! Voor de testers vandaag... hoop op veel roze voor jullie!
Kun je met die testen ook gewoon 's middags testen ? Of wordt het dan niet goed opgepakt, omdat het dan vaak verdund is..
goedemorgen dames, @elegance; GEFELICITEERD ! @All; ik ben erg bezorgd. Mijn temperatuur is gedaald (nog wel hoog maar toch) en gisteren na het klussen wat roze ! Ben dus erg bang dat ik woensdag of zelfs eerder ongesteld ga worden. Ik baal zo vandaag dat ik helemaal niet aan het werk wilde (ben er nu toch) maar gewoon af had willen bellen en in bed blijven liggen.
gatsie djaar, kan ik me helemaal voorstellen. Je baalt zo op dat moment! Verwen jezelf vandaag, misschien dat het helpt
Goedemorgen, Ik ga vandaag urine bij de dokter inleveren.. het duid meer op een blaasonsteking zeggen ze. Ik heb hele erg buikpijn gister en duurde meer dan een uur, steken zo nu en dan, pijn bij het plassen en veel moeten plassen. en heb er ook erg jeuk beneden... Ik kan zelf donderdag pas testen dat is me NOD.