Ik heb een druk onderin de buik, al vanaf me eisprong en zere borsten. Maar soms denk ik ook dat het niet raak is... woensdag ga ik inderdaad testen en dan weet ik het zeker.
Ja, die druk had ik ook enorm! Maar ik hoop het zo voor je! En voor iedereen die nu wacht natuurlijk ook! Als mijn ongesteldheid echt doorzet ga ik van Clearbue zo'n test kopen waarop je kan zien wanneer je het meest vruchtbaar bent.
het kan toch ook een innestelingsbloeding zijn? Dus ik denk niet dat je er (zolang het nog niet echt doorzet natuurlijk) vanuit hoeft te gaan dat deze ronde over is... ik duim voor je! en help het je hopen!
Ik heb een fotootje in mn album geplaatst... zouden jullie eens kunnen kijken? Het gaat om de onderste? Hoe kan het dat deze donkerder is terwjl ik voor zover ik weet geen eisprong heb?
@nachtvlinder; dat had ik dus ook gisteravond na het vrijen wat roze verlies. Ben nu dus ook bang dat het mis is en ik gewoon ongi ga worden. Maar niks gespot bij plassen of afvegen.
Das dus het vage bij mij dus niet. OP de stickies voor mn eisprong zijn ze maar heeel licht. Na mn eisprong iets donkerder, maar niet zo donker als deze... vroeg me gewoon af wat dat kan zijn. He zelf ook zeer weinig verstand van ovutesten vandaar....
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ja natuurlijk kan het een innestelingbloeding zijn, afgelopen woensdag zou ik mijn innesteling hebben gehad, kan je dan nu nog een bloeding krijgen? En ik heb ook geen idee hoeveel de bloeding mag zijn natuurlijk. Ik ga gewoon heel hard hopen!
goede morgen allemaal, er is zoveel geschreven dat ik het meeste alweer vergeten ben. @elegance, begin je nou vandaag al bij je nieuwe werk? als dat zo is dan veel succes! @bruisje: het is wat hè. elke keer maken wij ons helemaal gek. mijn man zei ook al: schat je bent aangekomen. maar ik ben juist afgevallen maar heb een bolle buik. maar ik ben toch echt niet zwanger. @djaar: ik hoop dat het allemaal te verklaren is en jij niet ongesteld gaat worden! Ik heb net mijn eerste pilletje primolut genomen. dat moet ik nu 5 dagen lang doen en daarna moet ik als het goed is ongesteld worden, eindelijk.
Ik ben er erg onzeker over of ik het wel of niet ben... Aangezien de huisarts zegt dat ik een blaasonsteking heb en ik dat bij me 1ste ook eerst had. En daarna de test na een week toch positief bleek te zijn had toen ook te weinig hormonen om het al te kunnen zien. Nu heb ik last van buikpijn in de avond, ongie krampen in me onderbuik, veel dikkig wit slijm... Ik zeg maar telkens ik word gewoon ongesteld dan komt het minder hard aan.