Ik heb nu weer het gevoel dat er niet veel aan de hand is, op mijn gezwollen boobs na. Maar zie niets aan mijn tepels, geen bobbeltjes, geen aders, geen verkleuring niets. Maargoed dat schijnt ook niet gelijk zo te zijn toch? Ze doen gewoon pijn en zijn voller! Ik moet wel vaker wat eten merk ik, want anders word ik flauw. Maargoed dat kan ook tussen mijn oren zitten. pfff
ik heb nooit iets kunnen zien aan mijn borsten, tenminste niet de eerste 7 maanden ofzo, daarna pas...
Hier vanmiddag weer iets roze verlies gehad. Dus weet het nu ook niet meer. Ga nu afwachten denk ik wat mijn temp doet de komende dagen.
Ja, is het ook... Nog goed een uurtje en dan is mijn man weer thuis... Dan gauw wat eten ik ga lekker sporten !
Door dat soort symptomen ga ik weer twijfelen... die heb ik namelijk niet. geen zere (.)(.) of wat dan ook. Licht misselijk en mn eten zakt wat minder fijn. Ook mn temp is wat hoger en dan mn ovutest... al weet ik nog niet helemaal wat ik daarmee moet...
Ik denk maar gewoon dat het niet zo is.... want ik twijfel te veel.... dan is de teleurstelling straks ook niet zo groot...
Zo, anderhalf uurtje op de zetel gelegen, ogen dichtgehad, maar niet geslapen, koffie erbij en even een euqueten van De Post aan het invullen terwijl ik hier teruglees @Pam: nou dan zeggen ze dat vrouwen wispelturig worden .hmm, jouw man kan er ook wat van (Pam zei en wat er ook apart was.. mn vriend had er de vorige maand en laatste maand geen vertrouwen in.. die had heel sterk t gevoel dat t heel lang ging duren enzo.. en gister ineens zei ie dat t nog wel s zo kon zijn, en dat ie gewoon van gedachte veranderd was! ) @Rapoenzel: hihi, moet wel lachen met je berichtje over de sportbh Nou, ik kijk vol positivisme uit naar je test hoor! @alle twijfelaars: meiden, ik heb de eerste maanden ook de fout gemaakt om me zoooo op alles te focussen, zeker op mijn lichaam. Sinds ik dat niet meer doe, wordt ik veel minder gewaar, maar ben ik ook veel nuchterder. Ik weet dat het niet makkelijk is, maar probeer je niet op te jagen bij elk dingetje je voelt. Bij iedereen hier is de groep is de kinderwens enorm, dat merk je zowiezo aan alle berichten, maar probeer nog te genieten van de dagen, je familie je relatie, Ik wens iedereen een wolk van een baby en een zalige zwangerschap toe (ook mezelf ), maar wees voorzichtig dat je jezelf geen kwaaltjes aanpraat (goede raad die ik kreeg van mijn mama vroedvrouw - toen ik ging samenwonen voor als we ooit aan kinderen zouden bginnen ahum)
Moeilijk he... nu denk ik ook dat ik niet had moeten testen vanochtend. Dat had waarschijnlijk wel gescheeld... ik had op zn minst een juiste test moeten gebruiken en de verpakking moeten lezen! Nu zit ik met een half positieve ovulatietest haha... kan er eigenlijk niks mee... Zo schiet het lekker op he... al die symptomen die vanalles kunnen zijn.... wordt je toch niet wijzer van?!
Maar het gekke is ik praat ze mezelf niet aan, want ik heb dit al sinds de 2e dag na mijn eisprong...
ik heb mezelf nooit wat aangepraat maar mijn man wel. als ik dan 's ochtends misselijk was dan vroeg hij gelijk is dat misschien je eerste symptoom? maar nu is hij er gelukkig ook nuchter in geworden. we zien wel.
Dit is wel een erg late reactie maar een erg druk weekend gehad. Mijn cyclus heeft nu 2 x 28 dagen geduurd en 1 x 31 dagen. Als ik naar mijn ei kijk (ovu testen gebruikt) zou deze cyclus ook 28 dagen duren en ga ik zaterdag testen. . Ik kan gewoon niet langer wachten als nog niet geweest is. De pijn zit wat onder in mijn buik een beetje naar links. Ben benieuwd. Ik hoop dat het zo is!
Ik ga maar gewoon denken dat het niet raak is, dan is de teleurstelling ook niet zo groot woensdag...
Rapoenzel, met welke test, test jij? Aangezien jij woensdag al gaat testen. (lees: dat wil ik ook haha) Ik ben erg benieuwd van iedereen hier wie aan het einde van de week echt zwanger blijkt te zijn
Hier ben ik weer. Terug van het sporten. Ik sport pas sinds kort, dus het is nog erg vreemd voor me. Wat ik wel vreemd vind is dat ik vandaag zo'n pijnlijke onderbuik had. Echt steken. Nu ik terugben is het nog niet weg. Zijn er hier trouwens ook meiden die in de middag vrij zijn van de misselijkheidsklachten, maar die ze 's avonds weer terugkrijgen?