Volgens mij heeft kruidvat ook behoorlijk veel HCG nodig om pos te testen, ik vond de clearblue met een +je het duidelijkste bij mij. Nou Lynnes ik hoop echt dat je weer positief test, maar goed je hebt nog even voor je NOD, dus wie weet komt het nog.
Ik moet er over een half uurtje vandoor. Ik heb lekker thuis zitten werken vandaag, en straks ga ik naar dansles. 't Vriendje wordt namelijk mijn man as 13 februari. En we willen een openingsdans. Daarna gaan we naar de ambtenaar om alles door te spreken. Spannende tijden dit. Ik zie het zo voor me dat ik straks met jus d'orange sta te proosten en dan het nieuws vertel. Dat zou leuk zijn... 8)
Hmff dit geloof je niet, t controlestreepje komt niet goed te voorschijn, snap er niks van,, dat heb ik weer hahaa Zit dus toch niks anders op dan afwachten.. grrr
@Lynnes; o nee toch, kun je er een foto van maken ? @Twinkle; toffe banner, zo wil ik er ook wel een!
@ djaar77, kan er wel een foto van maken maar er is niks op te zien, een half donker controlestreepje en negatief.. de test die ik gister posi had was toch van t ziekenhuis dus je zou verwachten dat die wel gevoelig moet zijn! daarom blijf ik hoop houden..
Oeh Priscilla, mogen we weten wat de openingsdans wordt? @Lynnes: kan je een foto maken? mss toch nog paar daagjes wachten meis..
Dankjewel! Ik vond hem ook erg leuk. Je kan op de banner klikken en je moet wel een account aanmaken, maar dan blijft je banner ook meteen bewaard op de site. Ga je binnenkort ook testen? Oh wat raar Lynnes, nou gewoon hoop blijven houden, je hebt een streepje gezien toch?! Woensdag is je test gewoon hardstikke positief! Leuk Priscilla dat je gaat trouwen!
Ik zal vriend zo even een foto laten maken, moet me inhouden om niet nog even naar de apotheek te vliegen
zeker hoop blijven houden. Misschien gewoon morgen of overmorgen nog een keer met ochtendurine (verse) proberen. We zien vanzelf wel of het toch positief is. maar het is zo moeilijk die twijfel en dat ongeduld, je zou verwachten dat als je de 30 reeds gepasseerd bent dat het jeugdige enthousiasme en ongeduld plaats heeft gemaakt voor verstand en geduld maar ik ben blijkbaar stiekem nog een puber zo niet een ongeduldige kleuter!
Niet doen hoor... dat is toch wel normaal. Weet niet meer wat ze me toen erover vertelden, maar kan geen kwaad. Ik zou het alleen nu wat rustiger aan doen als je denkt dat je zwanger bent. Doe ik zelf ook !
@ Djaar: Is ook wel normaal hoor dat we zo reageren. Komt omdat je graag iets wilt, dan komt het kind gewoon weer bij je boven
@Twinkle; ik weet niet of je mijn belevenissen van vandaag gevolgd hebt........... maar ik zou eigenlijk vrijdag pas gaan testen. Mijn NOD is denk ik woensdag (14 dgn na eisprong) maar ik ben zo bezorgd, ongeduldig etc.. dat ik best wel eens morgenvroeg zou kunnen gaan testen (heb er nog wel een paar in huis van kruidvat (2 voor 5 euro, schijnt toch betrouwbaar te zijn en vroeg te kunnen testen) enne ik hoop snel die banner te kunnen volgen !