Zeer gevoelige boobs Of zoals rapoenzel het zo leuk doet (.)(.) Onderrug voel(de) ik maar dat had ik ook als ik ongi word (daarom vind ik het nog eng) Druk in onderbuik. Vlagen van misselijkheid. Ik duim voor een posi test Zethu!
Dit had ik ook. De pijn in mijn onderrug trok door naar mijn billen en benen. Picture manager is van microsoft. Dan naar afbeelding bewerken. Rechts formaat wijzigen. En dan vooraf breedte en hoogte. Vervolgens opslaan en plaatsen maar.
Boobs heb ik niet gevoelig. Had ik bij de pil trouwens wel altijd als ik ongesteld werd. Nu ik van de pil af ben heb ik dat niet meer gehad. Sinds gisteren ook onderrug. Druk en steekjes in de onderbuik. Vlagen van misselijkheid in de ochtend en in de avond (niet in de middag) De ene dag veel plassen, de andere niet. Toch test ik neg. Vanaf hoelang na innesteling moet het met de testen aan te tonen zijn trouwens?
@Zethu: ligt aan je lf. Na je eisprong ongeveer 14 tot 17 dagen, maar is bij iedereen anders. Hcg is bij de een eerder aanwezig dan bij de ander.
Ik had oudjaarsdag piek met ovulatietesten. Voelde mijn ei nieuwjaarsdag (sindsdien ook de steekjes in mijn onderbuik) Maar ik denk dat ik mijn innesteling pas donderdag heb gehad (had toen paar druppeltjes met afvegen) Mss dat ik daardoor neg test of zo, mocht ik toch zwanger zijn.
Ok, ik heb de foto's verkleint mbv dat Paintprogramma. Ik hoop dat het te zien is. Meiden, ik ga even eten en kom vanavond nog langs. En tuurlijk blijf ik hier wel kletsen...als dat mag....want vind jullie veel te gezellig en leuk!
Ha heel duidelijk die foto's Tink! Je bent echt zwanger! Ik ga zo ook ff eten, kom vanavond ook nog wel even loeren!
oooh heerlijk! weer roze nieuws! elegance, medde en tinkelbell (mooie testjes!) gefeliciteerd! @de ongies: wat vervelend toch weer! suces in februari! hier alles rustig, hoewel...nog geen duivels te bekennen, vind het nu superspannend worden!
Thanx allemaal....en ja, wist niet dat ik zo technisch was met foto's online zetten....en verkleinen hahahahah. Maar nu is het mijn beurt om te strooien...dus: HCG...HCG...HCG...HCG...HCG...HCGHCG.. .HCG...HCG...HCG...HCG...HCGHCG. ..HCG...HCG...HCG...HCG...HCGHCG.. .HCG...HCG...HCG...HCG...HCGHCG... HCG...HCG...HCG...HCG...HCGHCG...HCG.. .HCG...HCG...HCG...HCGHCG...HCG...HCG...HCG.. .HCG...HCGHCG...HCG...HCG...HCG...HCG...HCG
@blackeyedgirl : Oeps, had maar de helft gelezen. Voorbarige reactie. Hoe lang moest jij dan in totaal wachten van de huisarts? Vandaag was ik zelf bij de huisarts en moest nog één keer een test doen. Dan mag ik over 14 dagen terugkomen voor een verwijzing, als de niet zijn gekomen dan.