Dat heb ik zelfs nooit als ik ongesteld moet worden of ongesteld ben... Ik ben altijd erg fanatiek, maar nu ging het gewoon niet !
Joepie Tinkerbell gefeliciteerd!! Geniet ervan! Leuk hoor En Medde heb ik ook niet gefeliciteerd dus bij deze gefeliciteerd meid! Jeetje Elegance dat is ook wat, nou ja wie weet als je je werk goed doet willen ze je misschien toch het contract geven, ik hoop het voor je!
gefeliciteerd tinkerbell! wat een supernieuws... ik ben nog niet ongi dus en ik heb ook niet echt het idee meer dat het eraan zit te komen terwijl ik het gisteren en eergisteren af en toe wel had... spannend dus... *moet me inhouden om de testen in de kast te laten liggen*
na alle teleurstellingen van de afgelopen keren heb ik met mezelf afgesloten niet te gaan testen tot ik evt. een week overtijd ben... is wel moeilijk
Nou wij zijn inmiddels in ronde 8 beland en ik heb nog NOOIT een zwangerschapstest gebruikt! Lekker goedkoop .... hihihi
Maar er zijn hier wel veel dames die maar met die testen aan het rommelen zijn .... zelfs al voor de NOD ... vind ik een beetje raar als ik eerlijk ben.
Maar als er echt een reden is dan begrijp ik dat. Maar de anderen hebben gewoon geen geduld om het even af te wachten denk ik .....
Goedenavond ladies Alle zwangeren vandaag... Gefeliciteerd meiden. Alle niet zwangeren... Be patient...