NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Maar 48 rondes is dan ook niet niks ... was er een oorzaak waarom het zo lang duurde .... bij mij gaat er toch elke ronde die het langer duurt een onrust gevoel knagen hoor

Dus ik neem mijn petje voor jullie af!

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ Rapoenzel, ja heb getest, maar was negatief. Vrijdag ga ik maar weer testen.

3. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Nieuwsgierigheid ;)

4. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Oei wel heel spannend hoor !

5. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Maakt dat uit dan? Iedereen beleeft zoiets op zijn eigen manier...

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Mee eens, al vond ik het zaterdag wel moeilijk niet al te gaan testen

7. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb hetzelfde gevoel Mariska en ik ben nog korter bezig!

tja, ik snap ook niet waarom mensen dagen voor hun NOD al gaan testen. Dat heb ik echt niet gedaan. Maar toch, als je het idee hebt dat het raak is en je echt niet kunt wachten... :)
    ach, ik wacht gewoon onrustig af. Best kans dat het vanavond of morgen door komt zetten, ben ik in elk geval niet teleurgesteld door een negatieve test :)

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ja klopt. Vrijdag ben ik tenminste ook het aantal dagen wat ik in de vorige ronde had voorbij.

9. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Elizabetje: je maakt jezelf er toch een beetje gek mee hoor .... normaal was het ook niet zo'n big deal dat je ongesteld werd .... dan kwam het voor je gevoel veel te snel en nu kunnen meiden zich ineens niet beheersen ... maar goed ... das mijn mening!

10. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Mijn man zegt net dat ik morgen een test moet halen en morgen moet testen. Die is nog erger dan ik haha

11. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hier ook iemand die 'rustig' af gaat wachten. Heb tot nu toe bij al mijn zwangerschappen een dag voor NOD getest. Ik wist eigenlijk al dat ik zwanger was (geen idee hoe, maar ik wist het echt) en de testen waren VET positief.. Afgelopen herfst testte ik twee dagen voor mijn nod héél vaag positief. Daarna met een digitale stond er 'zwanger'.. het ging echter een paar dagen na mijn NOD mis... zo'n vaag positieve test vóór je NOD zegt dus volgens mij niet zoveel.. dan kan er nog zoveel mis gaan... helaas.... Sorry voor alle vroegtesters.. ik bedoel het niet rottig... maar het is nou eenmaal zo...
    Ik weet nu dat het mij geen rust gaat brengen om voor mijn NOD te testen... doe het dus ook niet.
    Hoe lastig het ook zijn mag.. ik wacht 'rustig' ( ;) ) af...

12. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Ik vind het trouwens wel lastig om mijn NOD te bepalen. Er is nog niet een cyclus hetzelfde geweest. Met de pil daarentegen kon ik de klok erop gelijk zetten.

13. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Dat is idd wel erg lastig lijkt me. Sinds dat ik in 2007 ben bevallen ben ik om de 28/29 dagen ongie...

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Moet zeggen dat ik ook een van de vele ongeduldigen ben.
    En daar word ik nu flink voor afgestraft hihi.

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ Juf Mariska: ik kon er ook bijna de klok op gelijk zetten. Was standaard dinsdagmiddag
    Ben nog niet lang genoeg gestopt met de pil om te weten wat exact mijn cyclus is. Weet alleen dat ik 17 jaar geleden met pil was begonnen omdat ik zeer onregelmatig was.

16. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Ik vind het nogal oordelend. Vroege testers, wachters... ieder zo zijn keus. Ik vond mijn menstruatie vroeger inderdaad niet bijzonder (alleen maar pijnlijk), maar we zijn nu wel met wat anders bezig en dat vind ik wel een big deal.
    Maar ieder zo zijn mening hoor...

17. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hier nog een 'op de klokker' ;) Wel ook in de middag.. dus ik twijfel nog even of ik dat zaterdag af ga wachten. Maar als ik me blijf voelen zoals ik me nu voel, ga ik voor een roze streep op zaterdagochtend :)

18. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Op dit moment heb ik het gevoel dat ik gewoon eerdaags enorm ongie ga worden !

19. Dop07

Dop07 Bekend lid

Tuurlijk Elisabethje.. ieder zijn keus.. maar ik denk ook dat veel meiden zich niet realiseren dat zo vroeg testen niet echt veel zegt... is de test negatief, kan dat zijn omdat je te vroeg getest hebt.. is de test vaag positief, is er echt nog een hele reële kans dat er wat mis gaat.. je schiet er dan dus niet veel mee op... vind ik dan...

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hey even een rare vraag.
    Ik ben altijd erg fan van House en CSI enzo.
    Maar de afgelopen tijd kan ik het niet meer kijken, als er maar een spatje bloed is, kijk ik al gelijk weg.
    Vind het nix meer aan, raar toch?

Deel Deze Pagina