Ik ben dan ook niet boos op die meiden of over ze aan het oordelen .... maar een NOD is niet voor niets een NOD. Dat is de dag waarop je merkt dat je overtijd bent en vanaf dat moment heb je pas een langere cyclus en zou je dus eigenlijk moeten testen. Er wordt hier op het forum een beetje obsessief getest. Ik snap dat iedereen heel graag zwanger wil worden, maar ik vergroot liever de kans op een positieve test door te wachten en geduld uit te oefenen. Maar nogmaals ... dat is mijn mening .... of je het er mee eens bent of niet. Het was niet mijn opzet om mensen te kwetsen ... DUS ... als mensen zich aangesproken voelen dan sorry daarvoor.
Echt super duidelijk! Ik had beloofd om je op te zoeken want wilde je foto's zien. Het resultaat mag er zijn. Geniet ervan! Ik kan niet wachten tot het weer zo ver is.
black: jeetje...gaat t wel? Waar komen die heftige krampen vandaan? Dikke knuffel en doe rustig aan he? Als we het dan toch over testen hebben, hier een vraag van mij: Als ik op 9/10 januari mijn eisprong heb gehad (4 dagen later dan "normaal"), wanneer zal ik dan gaan testen? (mits ik ongie word natuurlijk!)
Mariska, ik begrijp je wel hoor! Jij bent wat dat betreft misschien wat sterker dan anderen en dat is alleen maar goed! Ik denk ook niet dat jij oordeelt, je geeft gewoon je mening en dat mag toch!
Ohnee jij ook al! Nou hoop dat het niet doorzet bij jullie, maar ja als het wel zo is, dan is het niet anders! Maar leuk is het niet!
Thanx pipeloentje .... ben gewoon iemand die duidelijk zegt waar het op staat ... is soms een goede eigenschap en soms wat minder
Ik voel me ook 'bijna ongesteld'. Zou mij enorm verbazen als ik het morgen of overmorgen niet word. Dan kan ik daarna gaan testen!
Nou dames ... fijne avond allemaal en dat we maar niet rood mogen worden vannacht. Ik ben benieuwd hoe het er morgenavond voor staat. Kom dan zeker weer even gluren ... moet goed onthouden op welke blz. ik eruit stap! Tot morgen en slaap lekker strakkies!
23/24 januari dan! Goed dan waag ik een testje op vrij. ochtend denk ik! Spannend! En nu maar hopen dat de ongie wegblijft *verjaagt de duivels met een bezem!*
Als ik nu ongie word is dat wel erg vroeg voor mijn doen... heb nog nooit een cyclus korter dan 28 dagen gehad...
Ik voel nog niets wat ongesteldheid aan gaat! Maar dat is altijd zo, dus dat zegt niets! Heb wel elke keer trek, dan rommelt alles en MOET ik wat eten. Anders krijg ik een flauw gevoel en begin ik te trillen. Lag eerder met mijn hand op mijn buik en het was net of er vlinders in zaten, allemaal gevladder! Maar ach misschien moet ik straks wel flink p....n
Ik weet het.... Deed net wel mijn bh uit en mijn borsten schreeuwden om wat massage hahaha... die doen echt ontzettend zeer... Maar die kramp.... dat maakt me onzeker nu...