Ondanks dat ik geen ongi-krampen heb ben ik toch ook steeds aan het broekloeren zoals ik hier iemand zo grappig heb zien schrijven. Strax schrok ik ff keek in de wc, en zie een streepje bruin. Ik snapte het ff niet, omdat ik niets met afvegen heb gezien. Blijkt het een remspoor te zijn. Lieve vriend heb ik zeg!
@Rapoenzel: Hopelijk wordt je niet ongi! Je gevoel was juist zo positief! K zal duimen voor je! @ juf Mariska: Voor jou hetzelfde! En voor alle andere die nog moeten gaan testen, of nog op het wachtbankje zitten, SUCCES! Duim voor jullie! Voor mij is de pret deze ronde over (mn 1e ronde), maar ben in ieder geval blij dat mn lichaam het netjes heeft gedaan met een cyclus van 27 dagen. K zal hier nog wel blijven lezen, maar k ga ns even de meiden van NODforum Februari vergezellen!
@Rapoenzel: Ik blijf nog duimen voor je! Zou je een massage willen dan? Bij mij mocht er niet eens naar gekeken worden, zo'n pijn deden ze.
Oh mijn lichaam neemt me zo in de maling. Heb echt al een aantal dagen het idee dat ik ovulatiepijn heb, maar nog steeds geen positieve sensitest! Vanmiddag ineens afscheiding en dacht toen echt dat het vruchtbaar slijm was, maar wat kan mijn lichaam me in de zeik nemen. @Zethu: Toffe vent!
Kijk eens bij forum zwanger worden, onderwerp zwanger worden. Zo raar vaag verhaal dat ik het niet meer geloof!
Goede avond, Ik heb alweer last van zeurderige buikpijn net als gister avond. In mijn onderbuik net boven me schaamstreek. Ik blijk dus een blaasonsteking te hebben maar weet niet of je dan ook buikpijn daar van kan krijgen. Mijn man is heilig overtuigd dat ik zwanger ben... Bij Ian was het namelijk net zo toen had ik ook vroeg in het begin een blaasonsteking. Ik durf het niet te zeggen, ik durf het ook nie te hopen... ik wacht het wel gewoon af
Daar kan je zeker buikpijn van krijgen, ik heb het wel vaker en heb alleen maar buikpijn dan. Heb nog nooit branderig gevoel gehad zoals mensen wel vaker hebben bij blaasontsteking! Ik drink elke dag een cranberrybruistablet of cranberrysap bij mijn ontbijt, dat is goed tegen blaasontsteking! En gewoon zorgen dat je genoeg vocht binnen krijgt!
huh heel vreemd?! Misschien is dat meisje helemaal geen 21, maar 16 of zo. En zit ze met haar vriendinnen te giechelen achter de computer.
zo ik heb weer lekker gewerkt en ben nu behoorlijk moe. maar wat zie ik? van harte gefeliciteerd tinkerbell! Lente, wat fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen dan krijg je nu hopelijk wat meer zekerheid! ben het kwa testen eens met lieselke: ik vind een negative test zo verschrikkelijk dan maar liever gewoon ongesteld worden. ga even lekker op de bank hangen misschien tot later
Het is lang geleden dat ik een blaasontsteking heb gehad, maar als ik het had dan had ik buikpijn en branderig gevoel