Oops bedenk me net: ik had mijn vriend beloofd een wasmachine aan te zetten ivm zijn werktrui. Ben ik helemaal vergeten. Kan ik nu niet meer aanzetten want dan krijg ik ruzie met de onderburen
Hmm,,, dan ben ik bang dat het voor mij rood word ,.. en als dat zo is moet k weer ff wachten want me man wil eerst meer zekrheid op zijn nieuwe baan. Wat we weten over een half jaar ... mocht het toch eerder komen is het welkom maar niet erg handig ivm er kans is hij dan nog niet vaste in dienst is of misschien nog geen andere baan heeft,,, ... Al hoewel ik geen branderug gevoel bij het plassen heb ik plas alleen meer dan normaal.
Ik hoop het voor je! Ik had gisteravond na wat (andere ) inspanning ook buikpijn en het trok ook weer weg!
Hier word je gewoon onzeker van... Ik haal morgen een test en ga morgenmiddag testen pffff... ben het wachten beu !
ja kan ook al voor je NOD testen... vriendin van me teste een week voor NOD al positief en is inmiddels 27 weken zwanger..
Terug thuis Lap, wilde op een paar dingen reageren, maar ben alles vergeten door dat ferm bizarre verhaal te gaan lezen...Bedenkingen bij, maar ik laat het daar dan ook bij! @Rapoenzel: komaan meid, gaat het echt niet lukken om tot woensdag te wachten? *gooit kopje geduld* tuurlijk ben je onzeker - denk dat zowat iedereen hier wel denkt dat jij echt zwanger bent - maar mss gewoon karakter tonen Nee meid, doe waar je je goed bij voelt, zitten stressen is ook maar niks! Iemand nog last van zo een week voor ms van opgeblazen bui en (sowwy) winderingheid? Ik kan mijn broer bijna niet verdragen vandaag... Vrees voor noppes deze maand...