NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Ik zal ook wel blij zijn als het wel zo zou zijn, maar me man begint morgen bij zijn nieuwe baan en weet pas over een half jaar of hij daar een vast contract krijgt... dus hij wilt eingelijk pas een 2e als er zekerheid is. Mij maakt het niet uit maar ja dit beslis je samen...

Wel is hij zo wisselvallig als de pest,, want hij wilt het wel zonder blijven doen en als het dan een keer raak zou zijn voor die tijd is het Ok :S

2. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    ThanQ

Ja het heeft natuurlijk ook zijn voordelen, bijv dat ik dan sneller weer kan gaan werken.. ben nu huismoeder

3. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @Mare: even gegoogled:

De meest voorkomende bijwerkingen zijn:
    opvliegers, maag- en buikklachten (pijn en opgeblazen gevoel) en gezichtsstoornissen (wazig zien, lichtflikkeringen en gekleurde vlekken zien).
    Wanneer deze klachten optreden, moet u uw arts zo spoedig mogelijk waarschuwen.
    De volgende bijwerkingen komen minder vaak voor: misselijkheid of braken, toegenomen nerveuze spanning, depressie, vermoeidheid, een draaierig gevoel of licht in het hoofd, slapeloosheid, hoofdpijn, pijn in de borst, hevige menstruatie, een bloeding tijdens de menstruele cyclus, gewichtstoename, jeuk, vorming van bultjes en huiduitslag en toegenomen drang om te plassen.

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Dat had ik dus ook met mijn vriend. Ik had eind augustus een antibiotica-kuur ivm luchtweginfectie, pil uiteraard niet betrouwbaar. Hij wilde het toch zo doen, als het zo was dan was het zo, maar ik mocht nog niet stoppen met de pil, Hij wilde die ik had liggen eerst nog afmaken.

5. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Hahaha mannen he ;)

Ik krijg donderdag die testen binnen,.. dus als ik niet ongesteld word/ben op me NOD dan kan ik testen.. moet dus nog ff geduld hebben..

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Dames ik ga naar bed, tot morgen!

7. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    woeps, even verkeerd gepost :-D

Slaaplekker!

8. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Tot morgen en slaap lekker Zethu

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hm bedankt voor het googelen lieselke. ik ga nu eens in de bijsluiter kijken... maar wordt moeilijk te bepalen wat nou bijwerkingen zijn: misselijk ben ik bijna dagelijks, heb altijd last van slapeloosheid en ben dus ook altijd moe. we zullen zien hoe het de volgende dagen gaat.

ik ben nu nog csi aan het kijken en ga dan direct naar bed dus ik spreek jullie morgen weer.

10. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ik ga ook naar bed! Slaap lekker allemaal! Morgen graag weer veel roze!

En Mare: hoop dat je je morgen beter voelt!

11. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Aargh vind de film veelste spannend! :oops:

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jeetje heb net dat ene topic gelezeb... foei foei foei

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Slaap lekker dames!

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou wij duiken ook ons bed in.. ik heb nu toch wel heel erg zin in volgende week vrijdag/zaterdag/zondag!

Ik zou zondag pas testen maar of ik dat red :$ hihi

lijkt me zoooo leuk om zwanger te zijn! :)

15. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier temp nog 36,9. Ga misschien morgen testen. Afhangend wat mijn temp morgen doet en of het roze verlies wat ik nu al 4 dagen heb door zet.

Nog roze meiden hier?

Mijn banner is trouwens weer op dat 1 begonnen. Hij geeft geen overtijd aan.

16. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Goedemorgen,

Op dit moment voel ik helemaal niks. Geen zere borsten meer, geen druk onderin, geen hoofdpijn meer... alles is weg. Ik test vanmiddag wel, maar die zal naar mijn idee gewoon negatief zijn. Ik voel gewoon dat ik ongesteld moet worden.

Dus ik ga van negatief uit, kan het me ook niet tegenvallen ;)

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Mamavanjordy, ik heb geen verstand van temperaturen, maar hoe voel je je verder?

Rapoenzel, je bent net zo'n ongeduldige doos als ik ben XD en als je voor jezelf besloten hebt dal als de test nega is, je weer wat rust hebt mnoet je dat doen..
    Ik had dat gevoel ook, dat als het nega is ik wel weer verder zag,maar wist zo zeker dat ik zwanger was.. HUbbie zei het gisteren nog, ik zei vrijdag al, ik ben zwanger en ik weet het zeker.. De kwaaltjes worden touwens met de dag "erger", Wordt nu al snachts wakker en ben ik giga misselijk :S

We hebben ook gisteren besloten om het vandaag tegen de ouders van hubbie te vertellen.. Best wel vroeg, maar vooral hubbie kan het niet voor zich houden en dan heb ik het meer over de uitstraling die hij heeft. Gisteren belde schhoonpa om te vragen hoe mijn gesprek was gegaan.. Hubbie kon niet enthousiast klinken toen hij meedeelde dat ik een jaarcontract kreeg ipv halfjaar.. En dan gaan bij schoonouders alle bellen rinkelen :)

Ik ben benieuwd of er vandaag weer roze bijkomt!
    Voor de wachtenden, vanmiddag ga ik wafels bakken :)

18. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    @ Elegance:

Het is ook zo raar allemaal. Het ene moment voel je helemaal niks en het andere moment speelt alles weer op. De test mag het nu vertellen. Vanmiddag doe ik een test. Is ie negatief, test ik zaterdag nog een keertje ;)

19. Dop07

Dop07 Bekend lid

Meurning lady's!
    Hopen op veel roze vandaag!

Wb vroeg testen.. ik had het niet beter kunnen verwoorden dan JufM.. sluit me hierbij aan en ook dus bij de excuses ..
    Ik ben fris en fruitig opgestaan vanmorgen. Lekker ontbeten (kortom ik voel me té koplekker ;) ), zo even mijn gezicht er op schilderen ( :) ) en aan het werk!
    Hoop dat jullie niet al te veel beppen, zodat het vanavond nog een beetje bij te lezen is! ;)

20. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Werkse !
    Ik ga zo douchen en daarna naar het ziekenhuis....
    Vanmiddag de 3 minuutjes van de waarheid...

latertjes !

Deel Deze Pagina