Meiden goedemorgen! Hier is de temp nog steeds hoog.... heb er ook een testje tegenaan gegooid... foto staat in mn album. Wat denken jullie?
Hahhahaa jaaa deze keer wel uitgeslapen uit mn ogen gekeken.... Ook nog een ovulatietest gedaan (jaja voor de gein, sorry) en die is echt positief! Bijna net zo donker als de controlestreep...
wat ik denk is dat je zwanger bent! er staan toch duidelijk 2 srtreepjes! dit heb ik precies zo, en de dag erna ooken vandaag ook Heb je ook last van kwaaltjes? Hieraan merkte ik het nml nog meer Wil je zelf nog een dag afwachten of mag ik je voorzichtig feliciteren?
Nee, heb nog niet echt kwaaltjes... wel wat eerder zuur en het idee dat mn eten niet zakt. Ook blijft mn temp hoog... Verder absoluut geen menstruatiekwaaltjes terwijl ik die de afgelopen maanden wel had en flink ook.
he meiden, hier is de temp gedaald naar 37.0 en kwam ik gisteren en vanmorgen al wat bruin slijm tegen dus ik vermoed dat vandaag of morgen de ongi wel zal komen. Ik baal verschrikkelijk en heb het er weer erg moeilijk mee. En de eerste die ik tegenkwam op het werk is mijn 20 wkn zwangere collega die juist vandaag haar echo mee heeft genomen. Ben ik blij dat ik afgelopen vrijdag al te horen heb gekregen dat een nicht van mij zwanger is want anders was ik helemaal ingestort geloof ik. en voor de nieuwe ronde maar weer eens een nieuwe avatar
MMm sta nog even in dubio.... het zijn toch echt 2 streepjes duidelijk met het blote oog te zien, maar het is ook nog niet mn NOD...
Volgens mij ben je toch echt overduidelijk zwanger. Vind het streepje echt heel duidelijk! Gefeliciteerd alvast!
Volgens mij ben je ook hartstikke zwanger! Gefeliciteerd! @ Rapoenzel: succes met testen straks. Heb net vannacht gewerkt dus ga straks zeker de uitslag lezen. Duim voor je! En ook voor andere die vandaag gaan testen! . Ik hoop op veel roze
Ben er nog wel even... Moet om half 10 pas weg.... Ben zo nerveus als de pest en dan niet voor het ziekenhuis maar voor het testen vanmiddag haha!
Wat een begin van de ochtend zeg.... ik hou het nog even op een twijfelgeval en wacht met testen tot donderdag of vrijdag. alle testers vandaag: succes! Ik hoop op veel roze voor jullie! Alle wachtende meiden... ik wens julie veel geduld... al heb ik er zelf ook niet zo veel van... ongi-meiden: hoop op positief nieuws voor de volgende ronde! Fijne dag meiden! Gos ik hoop maar dat ik me kan concentreren... @rapoenzel.. meid succes vanmiddag! Hoop dt je duidelijkheid krijgt...
elizabetje, twijfel, echt niet! Hij is positief, je bent gewoon zwanger, nu moet je duimen dat het goed mag blijven gaan en dan test je gewoon over een paar dagen weer om te kijken of hij donkerder wordt! Mijn test was 3 dagen voor NOD ook zo licht hoor, en kijk mijn banner En heb toen om de 2 dagen getest voor 3 keer.
elizabetje idd geen twijfel over mogelijk. Gefeliciteerd. Ik testte ook 3 dagen voor nod en het was gelijk een knaltest. Had mijn ei dit keer al op dag 11 gevoeld, dus ik kon ook gewoon eerder testen. Rapoenzel ik kom vanmiddag nog even gluren hier!
Dat heb ik er wel voor over hoor Rapoenzel, zou het nml super voor je vinden! *duimduimduimduimduimduimduimduimduim*