NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @Elegance: zou je mss niet beter open kaart spelen met je baas? Zeggen dat jullie al zo lang bezig waren voor een kindje en dat het niet lukte en nu blijkbaar wel. Dat je het goed functioneren van het bedrijf niet wil laten vastlopen door je zwangerschap, maar dat je wel hoopt dat er samen naar een oplossing gezocht kan worden. Mss dat je dan nu je proefperiode uitwerkt zo lang het nog kan en eventueel daarna een toekomstplan maken. Ik denk dat je mss meer kans maakt om terug te mogen gaan door nu al eerlijk te zijn dan wanneer je heb binnen een maand eigenlijk een beetje voor een voldongen feit stelt...

Hoh, moeilijk hoor meid. Ik hoop echt dat het goed komt, want een job waarin je je goed voelt is toch zo belangrijk... Niet alleen financieel, maar ook voor jezelf... Hou je ons op de hoogte? (((knuf)))

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

lies ik krijg echt honger van de gedachte dat broodje zalm te eten

3. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Voor sommige die het graag willen er is nu ook een programma voor op de computer met je dagen van ovulatie enzo, kun je alles heel makkelijk bijhouden.

Weet niet of ik verdere reclame ervoor mag maken ( al probeer ik enkel te helpen ) maar als je graag meerwilt weten over dat programma moet je maar even pmen, dan vertel ik je wel meer.

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Nou dank je, ik wil het ook echt gaan vertellen omdat er niks anders opzit en ik ook veel liever eerlijk ben... Maar dan ben ik zo bang voor de reactie... en ikheb zooo hard geknokt voor een leuke baan, tot mijn 32e geleerd, ik bedoel daar zitten al zoveel emoties in en hoop op oooit een leuke baan..
    maar ik loop idd wel weer op de feiten vooruit, ik zal denk ik al blij zijn als schoonouders het weten, ik werd net ook gek van het liegen tegen schoonma... ik kon wel janken.. had bijna verteld alleen er is een probleem... en toen moest ik bijna huilen want ik zie mijn zwangerschap echt niet als een probleem.. en daarbij dacht ik laat ik de radio aanzetten voor wat afleiding en wat denk je, ivm de kridietcrisis kiezen er tegenwoordig veel meer mensen voor geen kinderen... nou kon wel door de grond zakken en dan denk ik ook nog, die mensen hebben vast ook nog werk en ik dalijk niet meer.. en nog maals sorry voor mijn ego zijn... Ik ben blij echt blij.... en ik hoop ook zo dat schoonouders ons zullen begrijpen vanavond... die steun lijk ik gewoon nodig te hebben... dan begrijpen ze ook mijn koele reactie over mijn nieuwe baan...

Sorry maar volgens mij zijn er ook nog emoties die ik nu veel erger voel dan normaal... pfff.. en die helpen me ook niet echt positief te blijven.. wil er ook eigenlijk niemand mee lastig vallen.. ik weet ook niet wat ik wil jeetje..

5. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Sorry Mare! Had je al eens gezegd, maar had ik niet meer aan gedacht...

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Kunnen we even een groepshug doen? gewoon voor iedereen? voor de wachtenden, de testers, de ongi's en de zeurenden zoals ik?

:D

7. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @Knip: hihihihiiiiiiii

@Ele: maar meid toch! Probeer even wat rustig te doen. Tuurlijk is het voor iedereen kredietcrisis en ja er beslissen mensen om niet voor kinderen te gaan. Maar die mensen hebben wsl andere prioriteiten dan wij: vakanties, beetje meer luxe gewoon... En dan gaat dat niet meer zo goed nu met een beebje (ken mensen die zo besloten hebben om niet voor kinderen te gaan, maar heb respect voor ieders mening daarover).

En je zal vanaaf wel steun krijgen van je schoonouders, het gaat toch om een nieuw leventje dat straks hun kleinkindje wordt!

((((((((((((((((((((knuf)))))))))))))))))))

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    --->Knuff<----

aan iedereen omdat iedereen zolief is hier :)

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    haha elegance ik denk dat je vooral last hebt van één zwangerschapskwaaltje: emotioneel zijn...

10. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.882
    5.174
    113
    Home
    het was hier toch echt de :evil:
    dus ik schuif weer :( een maandje op

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @ 5mare5 zou jij mij aan willen passen in de lijst? ik sta op roze maar mag heb al een paar keer negatief getest. dus wacht t nog even af, heb eigenlijk geen hoop meer.
    thanks alvast!
    Liefs

12. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    hey meiden,

Ben niet zwanger hoor....
    Echt een wit vlak naast de controlestreep, zelfs niks vaags haha

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ahhh rapoenzel moed houden, je bent nog erg vroeg ;)

14. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Nee, doe ik niet meer Lynnes, want ik maak mezelf gek zo... het is gewoon negatief ;)

15. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ohjee, op deze pagina alleen nog maar triest nieuws.

Dikke knuf Anna :(

@Lynnes en Rapoenzel: nuchter blijven is goed, maar een beetje hoop en vooruitzicht mag toch niet ontbreken...

@rapoenz: begrijp je wel hoor, ik doe dat ook altijd, maar ik merk bij mezelf in mijn hartje toch altijd wel nog een sprankeltje...

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Passagierslijst NOD Januari

1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel
    2: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen
    3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess
    4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi
    5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel
    6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86
    7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076
    8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8
    9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie
    10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83
    11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja
    12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey
    13: Inge Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps
    14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama
    15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke
    16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26
    17: Sjoukje & Hummie
    18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82
    19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani
    20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82
    21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky
    22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j
    23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22
    24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje
    25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30
    26: Fl3xgirl & Loontje24 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke
    27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie
    28: Angel83 & Missrianne & waterfall
    29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984
    30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80
    31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai

TESTMARATHON

9 januari:
    * BarbaBeer

13 januari:
    * Frostieke

15 januari:
    * Wijffie

21 januari:
    * Calani

25 januari:
    * PamPapilio

29 januari:
    * Fl3xgirl

31 januari:
    * LadyJoey
    * Maia

180 passagiers voor de roze luchtballon
    25 Zwanger, 64 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 2 vlindertje

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

17. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Nee ik doe ook geen sprankje, want ik heb het al eens 48 ronden meegemaakt en dat sprankje doet me dan echt zeer, dus ben er klaar mee...

Kan ik volgende week gewoon geopereerd worden !

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Bah wist niet dat ik zo erg kon worden, lol en dat pas op mijn nod... wat moet dat wel niet worden? ;)

*zucht, krabt zich achter het hoor en kan weer lachen en denkt, jeetje op die manier vergeet ik idd dat ik iets in mijn buik heb... en dat is mooier dan werken...*

*hoopt dat iedereen haar kan vergeven voor de rariteiten en de stressbuien* ](*,)

19. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Mare, laat dat groene nog maar even weg. Ik test zaterdag nog een keertje mocht ik nog niet ongie zijn... dat is mijn NOD

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh oké ik dacht ik doe hem nu even op groen omdat je nu een nega test had en dan kan die altijd nog veranderd worden, maar dan haal ik het nu weer weg!

Deel Deze Pagina