Ik heb bij de 2 keer dat ik een cyclus van 19 dagen een lf van ong 6 dagen gehad, dat is dus echt veel te kort...Ben blij dat mijn cyclus enigzins hersteld is...Een lf van 11 tot 16 dagen is idd gemiddeld.
okee dan laat ik mijn ticker welzo las hij is ei is denk gister geweest dus twee dagen eerder dan gedacht volgende nod zou zijn 6 jan geloof ik dan zou ik op 16 dgn LF staan dus das redelijk vorige cyclussen tussen 12 en 14 dgn lf
Jeetje, da's echt kort zeg! Gelukkig dat maar eenmalig was, want het is vast heel moeilijk of onmogelijk om zwanger te worden in zo'n ronde. Het wil inderdaad niet zo lukken met je taartjes, he Jammer, want een toetje gaat er hier altijd in, mmmjammie (maar goed heb vanochnetnd met appeltaart ontbeten, dus misschien is t maar beter zo ).
meiden ik ga lekker naar bed morgen weer een nieuwe dag moet werken tot zes dus kan pas laat weer op het forum . welterusten voor straks........
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel & msbs 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 16: Mama Patricia & Liesben 17: 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 19: Twinkle 20: 21: 22: 23: LadyJoey 24: 25: 26: 27: 28: Maia & Angel83 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 BarbaBeer 15 januari: Wijffie 31 januari: LadyJoey 85 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 1 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Ik heb even mezelf drie dagen naar beneden gezet, ben vandaag ongi geworden. Liefs en truste, Joey
Hallo.....nieuwe ronde nieuwe kansen en hopelijk begint 2009 heel roze voor ons allemaal....ik wil graag op de lijst voor 11 januari.....na 9 rondes hopelijk raak voor ons...
Hoi Allemaal! Ik wil ook mee,mijn NOD in dec is helaas OD geworden Mijn NOD is 23 Januari, wil iemand mij erbij zetten? En dat 2009 maar ONS jaar mag worden ! Groetjes, Mexican
Goedemorgen meiden... Hier begint iemand echt even gek te worden IK DUS want wéér bruinverlies vandaag en verschrikkelijke buikpijn, zal ik dan álweer vééls te vroeg ongi gaan worden net als de vorige cyclus en wéér géén ei? Zit er dik in Ik zit nu op dag 11 van mijn cyclus.... Heb direct de huisarts gebeld en ze belt me vanmiddag terug, hopelijk een doorverwijzing naar de gynaecoloog want hier snap ik niets meer van maar er moet echt iets aan gedaan worden nu. Ik baal echt zo enorm weer
Loveable knuffel voor jou. Hopelijk gaan ze je inderdaad doorverwijzen en wordt 't uitgezocht. Jammer - maar natuurlijk ook gezellig - dat 't hier zo druk wordt.. ! Zou leuker zijn voor iedereen als 't rustig bleef en iedereen verhuisde naar 't bevallingslijst gedeelte.. Ik twijfel opeens heel erg of ik nu wel zwanger wil worden... Ik zit erg slecht in mijn vel de laatste tijd, veel stress (gehad). Het is zo dubbel. Als ik hoor dat anderen zwanger zijn denk ik ' Oh ik wil ook weer' maar toen ik vrijdag ongesteld werd was er ook opluchting. Raar toch?! Pfff..
Niet alles kunnen lezen. Het was zoveel. Mijn temp is vandaag omhppg geschoten naar 37 graden. Ik dacht op dag 12 mijn ei-sprong te hebben gevoeld, maar de dagen erna had ik nog last van of de darmen of eierstok rechts. Nu weet ik het niet meer. Helaas maar 1x gemeenschap kunnen hebben. Hopelijk is het gewoon raak. Anders volgende ronde maar weer proberen. de 24e moet ik weer bloedprikken zodat ze kunnen zien of ik een ei-sprong heb gehad. Als ik nou op dag 12 toch de ei-sprong had dan val ik misschien net nog in dec, maar ik blijf lekker hier. Iedereen heel veel s6 met klussen en wachten. Fijne dagen alvast.
Kar76, dat herken ik ook! Ik ben vandaag ongi geworden,maar ik ben eigenlijk niet echt teleurgesteld. Ook omdat ik niet helemaal lekker in mijn vel zit. Ik heb een afwijking in mijn nek en die speelt op, pijnlijk. En daarbij heeft mijn man allerlei ellende met zijn werk en mijn schoonvader is ziek. Hoop stress dus. Ik heb er zelfs even over zitten denken om deze ronde over te slaan,maar of ik dat nu echt wil...: Loveable... dat klinkt niet lekker zeg! Ik hoop dat je snel wordt doorverwezen zodat ze kunnen kijken wat er aan de hand is!
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel & msbs 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 16: Mama Patricia & Liesben 17: 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 19: Twinkle & Loveable123 20: 21: 22: 23: LadyJoey 24: 25: 26: 27: 28: Maia & Angel83 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 BarbaBeer 15 januari: Wijffie 31 januari: LadyJoey 85 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 2 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Ik ben rood ALWEER Nu na een cyclus van 11 dagen (vorige cyclus 14 dagen) nu afwachten wat de huisarts vanmiddag hiervan zegt en dat ik een doorverwijzing kan krijgen want dit is niet goed meiden... Maar doe nog mee in januari op de 19e.
loveable, Tjongejonge, dit is echt heel vervelend zeg! ik snap helemaal dat je er moedeloos van wordt! Ik hoop ECHT dat je huisarts vanmiddag even een oppepper kan geven in de vorm van een doorverwijzing... Hier word al voor je geduimt! sterkte! liefs suuskebab
@Lovebale: Tjee meid, dat is wel een hele korte cyclus . Wat ontzettend irritant :x ! Hopelijk weet dat dokter waardoor het komt en belangrijker nog hoe je weer een normale cyclus hebt. Mijn cyclus doet nu ook heel raar. Ik had vanaf dag 7 ineens een veel hogere hoge temp en nu vanaf gisterohctend weer een hele lage en ik heb ook al een beetje een ongi-gevoel . Misschien dat dit voor mij ook zo'n bizar korte cyclus wordt. zo'n vervelend gevoel dat je lijf maar wat doet en dat je er zelf geen controle over hebt. Hoop dat er snel een oplossing voor je is! @alle nieuwe meiden: Balen van de , maar welkom in deze mooie ballon en veel succes!
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Jazy & Love Child & JedidJah & Tigerlady 2: SSV & Daphne1984 & Isla & Anakin 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Nonja 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxsuuzxx & engeltje87 & Mgwc 6: blackeyedgirl & Luukske & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Loveable123 & Sofie28 & Yv86 7: Miracles & Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje 8: Pearl29 & Milkhd & Nana33 & Misslizzy & Josjo 9: SylviaM & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Tessa8 & Aura 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 13: Lin71 & klingel & msbs 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Nemo3 & Claire24 & Dani86 16: Mama Patricia & Liesben 17: 18: djaar77 & Annetje22 & Hanneke88 19: Twinkle & Loveable123 20: 21: 22: 23: LadyJoey & Mexicang 24: 25: 26: 27: 28: Maia & Angel83 29: 30: 31: TESTMARATHON 9 januari: Letter kleur: tekst Tip: Je kan ook dit gebruiken: =#FF0000 BarbaBeer 15 januari: Wijffie 31 januari: LadyJoey 87 passagiers voor de roze luchtballon 0 Zwanger, 2 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! @Aura & Mexicang: heb jullie er even bij gezet
Jeetje, wat raar zeg Loveable en nana, zo'n korte cyclus. ik vond die 22 dagen van mij laatst al abnormaal....schaam! En over het twijfelen. Ik denk dat dat heel normaal is hoor. Soms twijfel ik ook wel. Maar als je toch een leuke relatie hebt en allebei toe bent aan een kindje. De laatste tijd heb ik ook veel stress gehad, maar dat hoort toch ook een beetje bij het leven! Straks als er een kindje mag zijn zul je ook nog wel eens stressperiodes hebben. Maar als je samen veel liefde kunt geven aan een kindje: dan is alles toch goed?! Dus: kop op meiden!
Nana33...dank je wel voor het erbij zetten ! Zal de ballon geluk brengen? Wij hebben voor ons huwelijk een kadobon voor een ballonvaart gekregen en dat gaan we in het voorjaar doen. Maar nu zit ik er al voor Januari in en hopelijk brengt ie heel veel geluk!