Ik ga iets heeeel slechts te eten maken nu.. (zon trek in spaghetti ) en dan ga ik druk aan t werk (knutselen van spullen die ik verkoop) en vanavond lekker bij mn ouders eten.. mjammmmmm... Dus ik zal tussendoor wel spieken hier maar eigenlijk mag ik niet van mezelf doeidoeiiii
Zethu schraapt de laatste beetjes van elegance mee. Tnx Rapoenzel. Wat ik me trouwens afvroeg: wil jij nu liever zwanger zijn of wil je liever eerst de operatie?
Trouwens die lijst he, ik durf het niet meer aan nadat het de vorige keer misging bij me. Kan iemand me op groen zetten?
Nou ik zou vandaag ongi moeten worden, hele nacht buikpijn gehad, heb ik eigenlijk anders nooit, maar goed.. het voelt wel alsof ik het elk moment kan worden. Als het vandaag niet doorzet, ga ik morgenochtend een test doen. Ben er zelf eigenlijk van overtuigd dat ik niet zwanger ben, dus ben bang dat de test morgen niet meer nodig is. We zien het wel. Ook van mij, alle zwangeren.. gefeliciteerd! Alle meiden die ongi zijn geworden, veel succes de volgende ronde! Alle op de wachtbank, hopen dat jullie over een paar dagen een positieve test in handen hebben! Liefs
@lynnes: stap voor stap: * ga naar menu> sharing> homepage setup * je vindt daar: your charting home page web adress. * je raadt het al: ctrl c en dan hier ctrl v. hoop dat het zo gaat lukken!
Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Inge Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie 28: Angel83 & Missrianne & waterfall 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 21 januari: * Calani 24 januari: * PamPapilio * Rapoenzel * Nienke07 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 180 passagiers voor de roze luchtballon 25 Zwanger, 64 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 2 vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
wat eten betreft ben ik op dit moment helemaal erg bezig. ik zit namelijk gebakken uitjes te snoepen odat ik geen zin heb om iets klaar te maken
Rapoenzel ik ken je gevoel, had vanochtend ook die ongewilde negatest Foto temp kaartje staat trouwens in album!
oooohh lekkerrr... ennuhm.. wil jij nienke07 even bij ons neerzetten bij de testmarathon van 24 jan? zaterdag dus.. gaan we met zn allen 's morgens testen!
@ ahh rapoenzel ***een dikke knuffel*** @ 5mare5 zie je m nu? vond t al heel wat om m in mijn album te krijgen, muts ben ik he En heb hier trouwens t restje spaghetti van gister op pampilio, anders hadden we t even kunnen delen scheelt koken
Moet je niet doooeeen! *geeft knuf* Ik denk dat je t zo moet zien.. Zou leuk geweest zijn als je t nu al wist.. makkelijk ook.. maar je hebt getest met èn middagurine, èn 4 dagen voor je NOD! Er zijn vrouwen die tot na een week NA hun NOD nog zwaar negatief testen en toch zwanger zijn! Tuurlijk is de duidelijkheid fijn, maar die heb je nou eenmaal gewoon nog niet nu.. en je wordt hier ook gestressd door! Zie dit als een proeftestje.. deed ik vorige maand ook.. wetend dat t toch nega zou zijn gewoon ff voor de oefening Kopop! en dit is "pas" je eerste ronde.. wie weet maak je wel een heel mooi kindje in feb? en qua symptomen.. tsjah.. daar geloof ik niet meer in.. vorige maand, en begin deze.. had ik tepels.. WOW zeg je U tegen! en een aders.. serieus. mn ader lag op mn tepel.. je kon m gewoon voelen.. en echt HELBLAUW! mn vriends reactie toen ik me uitkleedde : dus dat zegt zoooo weinig.. gewoon proberen te denken "t kan zo zijn.. t kan NOG niet zo zijn"
ja ik zag hem idd in je album. tot nu toe ziet het er goed uit. alleen kan het natuurlijk nog alle kanten op gaan. ik hoop echt voor je dat je te vroeg getest hebt!
ooeeeh! nouja.. moet alleen de spaghetti koken.. schoonpaps heeft lekkere saus gemaakt en dat hebben we kant en klaar in potjes... mjaammmmm nu ga ik echt