@mare , jeetje ik keek even in jouw album, pff wat een lijst zeg! ikzelf had vorige cyclus van 83 dagen maar die van jou lang zeg... maar heb je nu gewoon clomid geslikt zonder eerst ongi geweest te zijn?
Rap... We gaan 'fijn' zaterdag een 'groepstest' doen.. en anders in februari, of maart.. of of of.. maar die positieve test die KOMT er.. hoe dan ook! *knuf*
nee ik ben nu bezig met een kuurtje primolut om ongesteldheid op te wekken omdat het er nu naar uit ziet dat het niet vanzelf komt. ik schat rond dag 106 of 107 ongesteld te worden en dan mag ik pas beginnen met clomid.
Jeutje mare.. als ik verhalen lees zoals die van jou.. realiseer ik me altijd dat ik zó niets te klagen heb... Ik neem mijn petje diep af voor alle meiden die al lang bezig zijn of waar het niet 'vanzelf' gaat .. *maakt diepe buiging met petje in hand*
Oehh er zitten echt dames bij met 'goede" kwaaltjes hoor... Ik ben idd ook weer de namen vergeten... Zethu jij was er een van.. pampap ook... rapoens.. en nog iemand.. ohjee srry dat vand ie namen :S mijn voornaamste klacht was dat ik me 'anders" voelde... heel raar maar ik wist het gewoon... En toch stond ik dan weer met een gevoel op van nee zal wel niet en met het verstrijken van de dag wist ik het weer, ik ben zwanger... Ik merk ook dat de symptomen steeds duidelijker worden, de aders zijn gisteren echt goed zichtbaar geworden, ook is mijn tepel verkleurd en zie je dat er spanning op mijn buik staat, anders dan als je heel veel gegeten hebt.. Dus dames thinkpink. Be positive... Komt dat stomme rijmpje weer.. Geen bloed geeft moed! Ik ga ff shoppen en wil nog ff zeggen vind jullie liieehieeffff daar gaan de hornomen weer XD)
Tuurlijk Mare.. .maar mijn zorgen en moeites liggen (nog) niet op gebied van zwangerworden... dus op dat gebied.. ook mijn petje af voor jou!
Zethu, Polycysteus-ovariumsyndroom of PCOS is een aantal samenhangende afwijkingen, waarbij vaak (kleine) cysten in de eierstokken aanwezig zijn. De afwijkingen worden waarschijnlijk veroorzaakt door, en of gaan gepaard met hormonale afwijkingen. Hierdoor ontwikkelen zich in de eierstokken (ovarium) meerdere (poly) cystes. De eicellen groeien niet of onregelmatig, waardoor er geen of onregelmatig een eisprong optreedt en vrouwen onregelmatig of niet menstrueren. Doordat de eisprong onregelmatig of geheel niet plaatsvindt zijn deze vrouwen verminderd vruchtbaar. Een hormoonbehandeling kan dit verhelpen. Naar schatting heeft ongeveer tien tot vijftien procent van de vrouwen PCOS. Het komt relatief vaker voor bij Indiase vrouwen en Aboriginals. In Afrika is het veel zeldzamer. Heb t zelf ook, weet er inmiddels alles van
Elegance: kan me voorstellen dat je in een emotionele achtbaan zit. Zwanger en dan ook nog net een nieuwe baan. Ik zou eht gewoon eerlijk vertellen al vroeg en erbij zeggen dat jullie al heel lang bezig waren. Knuffie. Lynnes: je had mijn tempkaartej geplaatst whahahaha. Ik klik hem aan en dacht he die ziet er hetzelfde uit als de mijne en kwam erachter dat is de mijne hahaha. Hier nog steeds wat roze verlies wat niet door wil zetten. Test misschien morgen als mijn temp nog hoog is.
hm als je pcos hebt dan zijn je hormonen in disbalans en heb je heel veel kleine follikels maar (vaak) geen eisprong. en die follikels worden dus cystes genoemd. Omdat er geen eisprong plaats vind wordt je amper ongesteld en komen er nog een hoop andere klachten bij kijken.
@ mamavanjordy, nee ik heb niet jouw kaartje geplaatst ik had de link van ff per ongeluk neergezet dus je krijgt jouw eigen kaart te zien Heb m nu in mijn album gezet
Ik weet zowiezo niet meer wat ik voel de laatste tijd. Ik ben 3 maanden geleden ziek thuis komen te zitten ivm een heftige burnout. Ik kon de avond ervoor niets anders meer als slapen en huilen. Dus ben heel voorzichtig met uitspraken als me anders voelen. Al had ik wel het idee dat het met de kerst weer wat beter leek te gaan. Ik kon me langer concentreren, ik onthield alles weer beter. En weet ik wat nog meer allemaal. Ik was alleen nog een beetje moe. Maar sinds 1,5 week is het ineens boem paf weer weg, zonder aanleiding. Ik ben ineens dood en doodmoe. Vergeet weer heel veel. Het kan aan de burnout liggen, kan aan een mogelijke zwangerschap liggen. Ik weet het niet.
Zethu laten we t laatste hopen voor je Elegance dat gevoel wat je zegt, sochtends wakker worden met nee gevoel en savonds naar bed gaan met ja gevoel dat heb ik dus ook de laatste aantal dagen gehad. nu inmiddels niet meer Maar ik weet wel precies wat je bedoelt!
@ lynnes en mare. Tnx. Ik ben namelijk 3,5 jaar geleden naar een gyneacoloog gemoeten. Ik was toen 4 of 5 maanden niet meer aan de pil Was een aantal keer gewoon om de 4 weken ongi geworden. En toen bleef het 2 maanden uit en ik had mega buikpijn. Toen zijn ze er achter gekomen dat ik allemaal vochtblaasjes op mijn eierstokken had. Volgens hem zou ik minder vruchtbaar kunnen zijn daardoor. Hij heeft me toen ook gezegd dat als ik na een half jaar na stoppen van pil al terug moest komen.