Zethu ben je daarna nog terug geweest? want ik ben blij dat ik snel heen was gegaan, anders kon ik wachten tot ik een ons weeg. Met medicijnen heb ik nu voor t eerst een perfecte eisprong gehad. Misschien voor jou een aanrader om weer eens heen te gaan? ff laten checken?
ik heb nu even gegoogled en ja die cystes worden ook wel vochtblaasjes genoemd. dus idd een aanrader om nog eens naar de gyn te gaan ofzo?
Ik moest van de gyn toen met de pil beginnen. Vooral omdat ik toen net een paar maanden wat met mijn vriend had. We dachten nog niet aan kids. Ik ben nu pas sinds nov gestopt, dus wil het eerst zo proberen. Anders heb ik zo een afspraak gemaakt. Is alleen de vraag waar ik heen moet gaan. Hier gaat het ziekenhuis verhuizen deze maand. Wordt wel een verschil. 10 minuten loopafstand nu, dan 10 minuten rijden.
Zo de was hangt, 1 opgevouwen en 1 weer in de machine... Zo blijf je bezig Maar ben nog geen half uur weg en moest gewoon alweer 3 blz bijlezen.... klets tantes !
Hehe, maar dan zou ik als ik jou was goed in de gaten houden of je wel een eisprong hebt. anders ben je net als ik maanden verder zonder dat er ook maar een kans was.
Heb me wel voorgenomen, al krijg ik wel ongi. Ik ga toch vrijdag met de huisarts bellen omdat ik geen zin heb om iedere maand zo misselijk te zijn. Heb ergens gelezen dat dat door die vochtblaasjes kan komen.
Zethu, t klinkt misschien stom maar t is niet iets wat met de tijd weggaat. dus ik zou zo en zo snel een afspraak maken bij de gyn om een echo te laten maken hoe t er allemaal uit ziet. want anders vrees ik dat je nog wel een eeuw kunt blijven wachten in t slechtste geval. en met pco kun je wel zelf een eisprong hebben maar de kwaliteit is vaak erg slecht omdat t zo lang duurt voor t rijpt zeg maar.
hello dames... ik heb even een ego vraag... gisteravond zat ik op de bank.. lekker tv te kijken.. niks bijzonders.. was in bad geweest.. huispak aan.. relaxxxxx ineens verlies ik een golf.. ja wat.. twas doorzichtig.. waterig met wat witvloed.. ik naar boven.. andere broek aan.. was echt zeiknat.. twee minuten later.. nog een keer.. jakkes.. leek wel incontinent.. alleen hoefde ik neit naar de wc.. daarna nog een paar keer een beetje.. nu heb ik het niet meer gehad... wat was dat? herkent iemand dit? wanneer heb je dit? ik heb t nog nooooit gehad... ik schrok er gewoon een beetje van.. dacht dat ik hevig ongi was geworden ofzo... tvloeide er echt met een golf uit.. zomaar.. zette geen druk, nieste niet..bewoog niet eens... nou ja.. reacties zijn welkom.... vind t zo raar..kan t niet uit mijn hoofd zetten..
ik heb dat alleen als ik in mijn vruchtbare periode zit, een keer op het schoolplein dat was echt goor en ik hoopte dat niemand het zag. maar anders niet, misschien ben je vruchtbaar?
ja idd ik zat te denken aan alsnog vruchtbaar slijm of aan sperma. ik weet niet of jullie nog geklust hebben en of jullie een condoom gebruikt hebben maar anders zou dat het ook nog kunnen zijn natuurlijk.