Nouwwwww... Eigenlijk alleen geschikt voor mensen met wat meer zelfcontrôle Gelukkig zijn er dagen genoeg dat ik die zelfcontrôle prima op kan brengen en hard aan het werk ben
Heb 5 jaar geleden ook zo'n baan gehad. Kon mijn eigen tijd in plannen. De ochtenden waren zowiezo altijd wel druk. Maar de middag kon ik doen wat ik wilde. Echt balen dat ik niet meer terug kon komen ivm vacaturestop toen
op dit moment zit ik ziek thuis door een veel te drukke baan. Als ik wel zou werken zou ik aan de telefoon zitten voor mensen met problemen aan de computer op het werk. Ons team heeft als klant rijkswaterstaat.
bah, dacht ik klaar te zijn met de vouw, zet een lege mand klaar in het washok. Ligt er nog droge schone was in de droger :
hihi, er zijn schippers die een schipbreuk hebben overleeft omdat ze in een roze diepvrieskist dreven!
sh*t.. dat heb ik ook zó vaak Of ik denk dat ik door de was heen ben, blijkt dat het middelste kind zijn voetbaltas in de badkamer heeft leeggestort èn alle slingerende kledingitems van de grond van zijn slaapkamer naar de badkamer heeft verhuisd Ligt er wéér een berg was waar je 'u' tegen zegt... 8) Hmm.. en thuiszitten is ook niet fijn.. maar pas goed op jezelf hoor... burnouts duren láng.. *knuffel*
Ben terug! Ivm laptops: ik ben nu een laptop van euuh, ongeveer 6jaar (Packard Bell) en 't is tijd voor nieuwe pc. Heb lang geen laptop meer gewild, maar nu in de week toch ineens omgeslagen. Is zoveel handiger Ivm mooie haren: ik heb me net omgekleed en vind dat mijn haren er niet uitzien vandaag :-D Staartje gehad en nu terug los en 'tis veel te plat nu!
Ik weet het. Zit al 3 maanden thuis. en voel me nog echt niet in staat al weer hele dagen te werken. Mss over een maand een paar uur in de week, maar daar houdt het mee op.
@Zethu: doe maar rustig. Heeft vaak ook een averechts effect, te snel en te veel terug beginnen te werken! Zowel lichaam en geest moeten zich daar terug aan aanpassen...
heb ik al gemerkt lieselke. Zat 3 weken thuis, moest ik weer 2-4 uur per dag gaan werken. Ging niet. Mocht een week thuis blijven, en dan ma, wo en vr 2 uur werken. Op maandag na 2 uurtjes werken was het weer zo erg dat ik weer net zo huilerig en moe was als de avond voor ik me ziek meldde. Heb zelfs een periode gehad als ik alleen maar dacht aan richting het werk te rijden (ook al moest ik ergens heen waardoor ik er voorbij moest rijden) dan sloeg de paniek al toe. Gelukkig rijd ik er al zonder problemen heen. Maar me ergens mee bezig houden (zoals net de was) kan ik nog niet lang volhouden.
ik ga ff naar de winkel, nog ff wat voor het eten strax halen. Niet te veel kletsen he, dadelijk ben ik weer megalang bezig met lezen.
hmm ik heb al lekker gegeten bloemkool met mergranen rijst. wij gaan vanavond sporten en daarom eet ik altijd vroeg. en was bijna vergeten mijn pilletje te nemen. ik vind het ook best veel 3 per dag. plus vitamine c tegen blaasontsteking en davitamon voor de nodige vitamintjes voor vrouwen die zwanger willen worden.
Meiden.. ik ga afsluiten hier en naar huis.. was wat later vanmorgen, dus mag ook wat eerder weg (echt.. normaal ben ik een fijn hardwerkend personeelslid voor mijn baas hoor.. alleen vandáág even niet ) Ik kom vanavond nog wel ff spieken! En anders fijne avond en tot morgen!
Ik gaat ook.. veeeeels te weinig gedaan vandaag.. maarja.. komt vanavond of morgen wel weer.. Ik ga me omkleden en mn gezicht erop verfen (hij blijft leuk) en dan richting mn ouders lekker etennnnnn Tot later waarschijnlijk!
dag allemaal goede rit naar huis Ik heb veel te veel geshopped... pff... en ja er was nog steeds uitverkoop en nu een broek van 20 euries van mamlicious XD sorry he, is wat vroeg, maar je weet maar nooit en wil echt niet veel geld aan zwangerschapskleding uitgeven ( doe ik toch wel, maar het is een goed voornemen toch?) en deze was in de aanbieding XD Moest hem gewoon hebbennnnn...
Ikben al geschilderd en heb ook al gegeten: prei-knolselderstomp met vis. Mannetje zal zo wel thuis zijn en dan kan ik werken gaan! @Mare: welke davitamon neem je? Hier kan je die ook krijgen, maar die zijn hier zoooo duur! Voorlopig neem ik alleen foliumzuur en mannetje magnesium (vr ontwikkeling vd kern vd zaadcellen en tegen zijn vermoeidheid ook), maar ik denk dat ik naar omnibionta pronatal ga gaan, daar zit echt alles in. Die kosten ongeveer 16 euro per doos... Davit meer dan het dubbele hier...
Hihi ele, gelijk heb je! Waarom nu niet kopen voor binnenkort, het zijn solden voor iets he! Hmm, mannetje is laat thuis vandaag... Heb gin zin om me seffes te haasten om naart werk te gaan.