goed zo! hou het binnen nu hè! Tis goed om weer wat te eten, anders word je zo slapjes! Fijn dat het je weer smaakt.
dankje heb niet veel gegeten anders gaat het mssn weer mis maar heb iig groente en aardappeltje op ga nu me blackburger opeten
Bah, ben misselijk. Roze verlies zet nog steeds niet door, lijkt soms zelfs minder te worden. Moet nog best veel plassen. Als morgen mijn temp nog hoog is ga ik denk ik testen. Ga ook ff dat stukkie lezen waar jullie het over hebben.
zoow even thijmen zijn avondeten gegeven, wij eten pas over een uur ofzo... hij heeft weer gesmuld van zijn brocolli, doperwtjes, aardappel en kip haha ik kan me voorstellen mamavanjordy dat je wil gaan testen, als het niet doorzet kan het nog steeds tenslotte! ik help het je hopen!
Heyhey, Wie was hier de duivels aan het wegjagen? Want het is gelukt. Ik had vanochtend nog steeds bruinverlies. Toen ik naar de wc ging was het 1 keer rood met een stolsel. Daarna en tot nu toe is het weer alleen maar bruinverlies... : Heb ook nog steeds last van krampen en af en toe een gemene steek Dus ik laat het maar nog staan op overtijd. Want het is niet heel veel rood geweest. Ik wil ook meedoen aan de grouphug!
hallo iedereen ik ben nieuw hier maar heb hier al heel veel gelezen! ik ben na al een week overtijd maar ik heb schrik om een test te doen om teleurgesteld te worden! als ik maandag mijn menstruatie nog niet heb ga ik naar de dokter een test doen!
welkom katiake. Klets maar gezellig mee. Ik durf vrijdag mijn test ook niet te doen, maar ja, wil toch zekerheid. Ik ga zowiezo de huisarts bellen. Want ik wordt hier niet goed van.
Hallo iedereen, ik kan na dagen eindelijk ook weer eens komen spieken. Nog roze erbij vandaag? Ik ga ook eens dat beruchte stukje bij zwanger worden lezen, ben nu wel erg nieuwsgierig waar jullie het nu over hebben...
ik ga maandag bellen, maar heb al veel krampen gehad een week lang en dan dit weekend had menstruatie krampen maar toch nog altijd niks! ale duimen he
ik werd ook heel nieuwsgierig, kon het ook niet laten. Ik zie trouwens staan dat je van Limburg komt, waar uit limburg als ik vragen mag?
welkom katiake! knap hoor dat je zolang kan wachten met testen. Maar een week overtijd en toch krampjes, kan goed nieuws betekenen... waarom wil je eigenlijk geen thuistest doen, is toch gemakkelijker dan naar de dokter? ik hoop voor je dat het raak is. Is het je eerste ronde of zijn jullie al langer bezig? (ben niet nieuwsgierig hoor)
welkom katiake! klinkt al goed meis Zethu en toch heb ik bij jou het gevoel dat het raak is.. Ook omdat je je zo plost "weer anders" voelt.. En ja alle duimen op! Ik ga zo naar schoonouders en mijn hornonen spelen weer de baas over me.. jeetje ik barst van de zenuwen om he ze te vertellen, odnaks dat we niks hoeven te vertellen en dat kadootje geven.. Maar dan nog, stom he... Dames een hele fijne gezellige kletsgrage avond.. zit niet te lang hier er moet tenslotte ook geklust worden! voor diegene waar hun ei in aankomst is! Voor diegene die op het wachtbankje zitten.. Er staan wafels klaar, ik heb ze toch stiekem gebakken! tot laters!