Ik weet het niet meer hoor, we zien vrijdag wel. Ik ga 's morgens testen. Ik weet alleen niet of ik nu al moet gaan bellen om vrijdag een afspraak te maken, of dat ik de test nog ff moet afwachten. Ik pak me er eentje. mmmmmmmmmmm
Ik heb net het berucht topic gelezen, sorry, maar daar ga ik niet te veel woorden aan vuil maken. Als ik dan bedenk dat ik bijna 2 jaar heb gewacht tot we er beiden klaar voor waren (zowel financieel, huisvesting als ook het gevoel er aan toe te zijn), kan ik er niet over uit hoe makkelijk sommigen er over denken om een kindje te "nemen". @ Zethu, je zult het niet geloven, maar ik ben een plaatsgenoot van je...
@Bruisje en Rapoenzel: Ik heb dit nu al twee dagen. Ik dacht eerst dat het mijn vruchtbare periode was, maar het is niet echt vruchtbaar slijm. Heel waterig. Heeft het niets met het weer te maken? Haha, geintje.
@ yvy30: grappig. Je bent al de 2de die ik hier zie die ook hier vandaan komt. (er is er een die ik veel zie reageren bij het voorstelforum)
Hallo dames! Ben niet zwanger , (nog) niet ongi , maar wel een lichte ovulatietest gehad Kortom: HUH? ik begrijp er niks meer van! even kort gezegd: 21/12 eerste ongi (denk ik) 05/01 ei gezien met inwendige echo 10/01 heeeeel licht bruin/rood verlies 17/01 mijn verwachte NOD (28 dagen na 21/12) 19/01 zw test negatief, nog niet ongi. Toen voor de grap eens een ovulatietest gedaan (deze was licht positief!) Is dat dat van mijn ei wat ik 5/1 gezien heb? 20/01 nog steeds geen ongi, maar een lichterte ovulatietest dan gister (ei al geweest dan?) Kortom: ik snap er niks meer van! Hoe is het verder bij iedereen? Mijn internet lag er een paar dagen uit, ga dus ff 100 blz ofzo terug lezen Zijn er al wat meer zwangere bijgekomen?
@ Zethu: nou maar hopen dat dit ook een vruchtbare plaats is. Ik ga snel eten koken, manlief zal zo thuis komen, en ik rammel inmiddels ook van de honger, misschien tot later vanavond, en anders tot morgen als ik het red.
Katiake, welkom hier! Spannend zeg, al een week overtijd! Nou hier kan je lekker je zenuwen kwijt hoor, doen we allemaal! Zelf lijkt het wel of ik steekjes in mijn eierstok heb haha. En ik voel me down vandaag, heb het weer het gevoel dat ik weer ff moet janken. Maar kan niet want krijg straks visite! En dan wil ik niet met jank ogen zitten. Dus schrijf het hier maar even van me af, misschien dat dat helpt!
Heb vandaag al behoorlijk veel thee gehad, sla het nu ff over. Ben de aangebroken pakken/flessen drinken van afgelopen weekend maar aan het opmaken
Ik moet vandaag ongi worden en nog niks te zien.. dus dacht gooi er even een testje tegenaan en ik zie een heel dun streepje en ik niet alleen maar m'n vriend ziet 'm ook, haha. Ben nu zooooo zenuwachtig voor morgenochtend, owh, het zal toch niet echt waar zijn.. ik heb zo het gevoel dat ik gewoon ongi moet worden, heel apart. Liefs