NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    heb je een foto gemaakt? Dan willen wij hem natuurlijk zien :D

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja ben net als Zethu erg nieuwschierig ;)
    Kan geen genoeg krijgen van posi testen :D

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Nu wij nog een posi test he. We weten tenminste dan wel wat we moeten zien

4. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    @zethu, ik woon in Schinveld....

5. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Goedenavond allemaal,
    BEn ergens tussen gisteravond en nu ingestapt. Heb geloof ik niet veel gemist he ... geen nieuwe zwangere dames? Ik begin nu ook wel een beetje zenuwachtig te worden hoor! Gisteren nog heel erg het gevoel dat ik ongesteld zou worden, maar dat is nu weer weg. Ik heb de afgelopen 2 rondes een kortere cyclus gehad dan 28 dagen, maar bij mijn banner toch uitgegaan van 28 dagen. Whooeeee .... krijg de kriebels als ik denk aan een eventuele zwangerschap. Maar ik ga pas donderdag testen ,... heb steeds geroepen niet eerder te gaan testen dan mijn NOD. Eerst morgen maar zonder bloed doorkomen.

6. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Spannend huismus en dat al in ronde 1. BOFKONT!

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Zoooooooo, vriendlief belde net vanuit zijn werk. Wat een lieverd toch he, belt me altijd als hij late dienst heeft. Is de avond niet zo lang zonder hem.

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja Zethu ik ben iig expert in licht posi of valse testen na deze week :)
    Dus kom maar op met die foto ;)
    Ben echt benieuwd welke kant t met me opgaat.. moet morgenochtend toch echt wel ongi zijn.. maar dan zou mijn temp toch al eerder dan morgen moeten dalen neem ik aan :rolleyes:
    Lief van je vriend, dan is de avond idd even wat minder alleen :)

9. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Nog leuke ideeen om de (schoon)ouders te vertellen dat je zwanger bent?

10. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    hmzzz ... wat een rust vanavond op de zw.pagina!

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Hoe zit dat met dat tempen eigenlijk. heb er aan zitten denken om dat te gaan doen als het deze ronde niets wordt.

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik weet zelf niet eens hoe ik het mijn moeder en die van mijn vriend moet gaan vertellen als het zover is.
    Denk dat ik daar pas over nadenk als ik definitief weet of het raak is.

13. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Geen idee Zethu ... is niks voor mij. Alleen als het in de toekomst echt nodig zou zijn wil ik me daar aan wagen. Wil het nu nog niet te veel forceren ... en eerst eens kijken wat de komende dagen gaan brengen!

14. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Maar is wel leuk om daar een beetje over te fantaseren. Trouwens ... mijn ouders wonen in Frankrijk ..... dus even snel langs gaan zit er niet in

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Wat wil je over tempen weten? ik doe het op aanraden van de gyn de eerste paar maanden om een goed inzicht te krijgen.
    Je kunt een account aanmaken op FF en dan krijg je vanzelf te zien wanneer je een eisprong enz hebt gehad. anders moet je even onder t deel tempkaartjes kijken dan wordt je vast een hoop wijzer.

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Sinds het stoppen van de pil denk ik aan het begin van een cyclus. Ik ga me er niet te veel op focussen, ik ga er vanuit dat ik in mei naar de gyn kom te gaan. Maar als ik dan mijn ei heb gehad en steeds steekjes heb dan ga ik me dingen in mijn hoofd halen. Vooral als ik dan ook nog eens misselijk wordt en zo.

Hoor mij nu, dit is pas ronde 2 na het stoppen. Wordt nu al gek van de klachtjes. Moet er maar vanuit gaan dat ik ongi ga worden. Vraag is allen wanneer..........

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Geen idee, weet niet eens hoe ik het moet aanpakken. Wanneer meten en zo. Ik weet niet eens of mijn thermometer wel zo betrouwbaar is.

18. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Je mag toch pas na een jaar proberen eens gaan kijken met de HA of je naar een gynaecoloog mag en zo .... dat is mij verteld.

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Voor een paar euro heb je tegenwoordig een goede thermometer. je hebt een digitale nodig die tot twee cijfers achter de komma meet. en altijd op dezelfde manier tempen. Iedere ochtend voor het opstaan ongeveer rond dezelfde tijd temperaturen. Als je dit een tijd volhoud dan zul je precies kunnen zien wanneer je dus je eisprong hebt gehad en mij geeft dat veel rust.

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hangt af van je leeftijd, als je jong bent zeggen ze een jaar, als je volgens mij rond de 30 bent al na een half jaar, had ik dan weer gehoord.

Deel Deze Pagina