@ juf mariska, je kunt zolang wachten, ik heb dat bewust niet gedaan, maar heb dan ook pco achteraf. als alles goed bij je is dan kun je idd de natuur eerst zijn gang laten gaan. Maar ik vind t zo zonde dat veel stellen maar aan t proberen en proberen zijn, dan na lange tijd pas naar de huisarts gaan en dan pas achter evt problemen komen en nog is de hele mmm doormoeten. Ik had gelukkig een goede huisarts die me niet lang in onzekerheid wou laten zitten en stuurde me vrij snel door omdat ik veel klachten had. maar dat is dus voor een ieder verschillend.
Ik ga lekker naar bed .... ben moe! Tot morgen weer en ik hoop dat ik morgenaaf kan vertellen dat ik nog steeds ongesteldvrij ben!
Ik mag van de gyn en van de ha al na een half jaar. Er zijn bij mij vochtblaasjes op de eierstokken geconstateerd. Weet alleen niet meer of hij dat toen pco noemde. Ik kan me alleen nog herinneren hoe hij het omschreef.
Hahaha, het is maar een licht streepje, dus denk dat als ik er een foto van maak, dat jullie er niks van zien. Hoop stiekem dat ik morgen een duidelijkere test in handen heb. Ja, ik durf er nog niet vanuit te gaan hoor.. ik heb echt het gevoel dat ik gewoon ongi moet worden, afwachten maar.. ik durf het ook niet te geloven. Had m'n cyclus voor volgende maand al uitgerekend en met m'n vriend er al over gehad, zo zeker ben/was ik dat ik niet zwanger ben. Liefs
Slaap lekker juf mariska. ik zal de duivels bij je wegjagen. Heb ze mij schijnbaar ook weg kunnen jagen.
oh ik heb zo lekker gesport. en morgen ga ik elke spier in mijn lichaam voelen. niet zo handig want ik laat me morgen verder tatoeëren. maar ben echt helemaal euphorisch door het trainen!
Whaaa dames! ben ik dan terug van schoonouders maar eerst husmus wat een goed nieuws, heb je midden op de dag licht posi getest? En nu naar mijn schoonouders het ehbo kistje hadden we dus niet ingepakt, anders hangt er al een soort van huh omheen, nu hadden we het gewoon klakkeloos op tafel gezet. Mijn schoonmoeder zei al in het begin wat is dat voor kistje? en ik mompelde iets van hubbie kweet niet psies... Dus na het koffiezetten ( gelukkig drink ika ltijd thee)zei schoonma nog eens van hubbie dat kistje waar is dat voor? dus hubbie zei iets in de trend van daar zitten oude naai spullen in... ( mijn hubbie naaide vroeger zijn eigen carnavalspakjes! XD) Dus schoonma pakt niets vermoedend het ehbo trommelje en opent het... en zegt huh.. en het is still... ze kijkt naar schoonpa en schoonpa zag gelijk de luier en het kaartje.. en zegt ja echt? dus schoonma zegt wat ja echt? en schoonpa zei weer ja echt? en shcoonma wat dan en toen opeens viel het kwartje.. gelijk huilen.. en we moesten eerst zeggen of het echt zo was en toen waren ze echt van de kaart.. Ze zeiden iets van dat is onze grootste wens en we hadden gedacht dat die nooit meer zou uitkomen etc etc.. ze waren lyrisch op een super posi manier.. En toen zeiden ze ook dat ze nooit meer gedacht hadden dat wij kinderen wilden omdat we altijd volmondig nee nooit kinderen zeiden... Dus dta was wel heftig... ook toen ze vroegen hoelang ben je al etc etc.. uitgelegd dat het nog zo pril is dat het alle kanten uit kan gaan. Nou dat begrepen ze, maar ze vonden het al geweldig dat we iig die intentie hadden en dat ze dan toch misschien ooit opa en oma zouden worden... En ik zat daar beetej kotsmisselijk van de spanning en thee te zijn ))) SChoonpa gelijk niet meer roken waar ik bij ben pff wel heftig allemaal hoor
ooooh waauww! wat een gave reacties! Echt helemaal super meis.. nu er lekker van genieten! NU WIL IK OOOHOOOOOOOOOK
ooh wat leuk elegance. inderdaad dat wil ik ook zo graag ik zie er zo naar uit om mijn mama zo blij te maken. hm helaas moet ik haar morgen eerst heel verdrietig maken. maar ik hoop dat ik dan weer heel snel met goed nieuws mag komen.
Ach wat super schattig, word er gewoon emo van, wat fijn dat ze zo geweldig reageren. Heb vanavond licht positief getest, hoop dat het morgen duidelijk is, vind het wel erg spannend.
nou dames, ben even terug van weggeweest. Mijn twee vrije dagen zijn snel omgegaan, vandaag veel leuke dingen gedaan. Ik weet niet of ik alles ga terug lezen, maar ik zag wel weer iemand die een licht streepje zag geloof ik in de snelheid.......... mijn (.)(.) zijn nog steeds erg aanwezig, werd vanmorgen misselijk op de maag wakker en was vanavond emotioneel bij hondentraining.......ik wacht rustig af maar het is anders als de voorgaande keren..... ik ga even bijlezen en tot gauw, want ga daarna op bed, het was een druk dagje.....paarden, zwemmen, wandelen in bos, vriendin op bezoek en eten schoonouders en vanavond hondentraining.........slaaplekker allemaal...
klopt wel mare en ik zeg het ej misschien niet vaak genoeg maar ik vind jou zo'n psoitief iemand ondanks dat het anders loopt als je zou willen.. Veel mensen waaronder ik mochten iets meer van jou weghebben Voel mezelf wel echt opgelucht ik heb het geld probleem ook verteld en het enige wat ze zeiden was. meid geniet de beste tijd uit je leven! en ik dacht wauw.... (ik dacht dat ze me een puber vonden die als een kip zopnder kop zwanger was geworden) maar het tegendeel dus.. Dat bedoel ik mare ik zou meer positiever willen zijn.. Daar wil ik ook echt hard aan werken komende tijd, wil een goed voorbeeld van ons kindje zijn en geen stresskip bah ben weer emotioneel XD *grouphug*
kijk een goed voornemen is een goed begin dan gaat het vast helemaal lukken. ik heb trouwens gelukkig een man die zo super optimistisch is. dat heeft mij wel heel erg veranderd! ik ga even lekker douchen om te ontspannen!