@Zethu: jeetje meid, ook niet niks wat jij hebt moeten doorstaan vroeger (heb even Ik20 gelezen, daarmee...) @flex: en? ligt die blackburger niet op je maag @katiake: welkom meis! Nou, veel succes hoor, is niet niks, overtijd zijn he... Wil je geen thuistest doen? @ele: aaaaaaaaaaah, wat zalige reacties! Ze zullen nog wel steeds aan het nagenieten zijn! En ik sluit me aan bij Pan voor de rest @Mare: gijn, lekker gesport! Oeh, heb jij ook tattoo? Mag ik vragen wat en waar? Lekker leuke les gehad, mag morgenvroeg half uurtje langer blijven liggen (tot 7), mannetje moet op medische controle voor zijn werk. Joepie! Staat wel heel wat op programma en moet s avonds ook weer werken. Ga het hier vanaaf dus niet te lang rekken... (en ondertss klinkt het in mijn hoofd van *tiktaktiktaktiktak...*)
Zo, ga slapen! Ben morgen vroeg van de partij, komt spieken naar roze! Thumbs up voor zowel de klussers als testerd als wachters!
Ik zou ook graag wat positiever willen zijn. Ik zat je verhaal van je schoonouders net te lezen. Denk gelijk: dat wil ik ook en begin prompt te janken. Ik zit er steeds meer aan te denken dat het dezelfde klachten zijn als waarmee ik 3,5 jaar geleden naar de gyn moest. Steken worden ook heftiger en pijnlijker. Alleen toen was ik niet misselijk. voel me zo depri nu.
Whahahahahaaaa... wat ben jij ook een leuk emo-ding.. XD (en zon leuk poppetje.. die moet komen op t forum! ) *Grouphugd mee* 8)
Is maar de helft van wat ik heb moeten meemaken. Heb het gelukkig een plaats weten te geven. Maar soms is het nog heel moeilijk.
Pfffff jij hebt t ook niet makkelijk he! *knufff* Als ik jou was zou ik binnenkort nog s testen en dan als ie nega is gewoon gelijk naar je HA! zo blijven stressen en proberen met de twijfel of je uberhaupt wel kans hebt is ook niks!
Denk dat ik morgen zowiezo ff bel. steken zijn soms ondraaglijk. Zit te twijfelen of dat hetzelfde is als 3,5 jaar geleden.
Straks is t je blinde darm ofzo en zit jij maar braaf te wachten! liever een keertje teveel als te weinig gebeld toch?
Steken zijn pas sinds vandaag zo heftig, heb al 3 weken last van lichte steekjes. Denk niet dat het de blinde darm is. Maar begin wel te twijfelen of dit niet hetzelfde is als toen. Kijk gewoon wanneer ik terecht kan en zal van te voren ook nog ff testen (voor ik op afspraak kan komen) Sorry dat ik zo heftig reageer. Ik wil het mss wel een beetje te graag. Maar ja, door het thuiszitten ga je er ook te veel aan denken.
Pampap & lieselke jullie zijn ook zulke leive emo-dingetjes )) heerlijk kletsen.. En lieve zethu, ik snap dat je er niet aan wil geloven.. dat wil volgens mij niemand.. helaas heb ik astma en denk ik heel vaak als ik van huis ga ik neem mijn pompje niet mee ( schaam me er nog steeds voor en ontkende tot pas geleden dat ik dat pompje gewoon nodig had) maar zo moet je het ongeveer wel vergelijken.. Ik krijg niet eens lucht, iets waar andere niet over nadenken, en helaas krijg jij misschien niet gewoon een kindje.. ook waar anderen niet vaak over nadenken.. en in dat proces voel je je eenzaam en alleen, maar acceptatrie is het halve werk he... Sinds ik heb besloten elke dag met het pompje van huis te gaan, voel ik me niet meer beroerd en krijg lucht.. En als jij nu eens besluit langs de gyn te gaan om je te laten onderzoeken? Wijze les die ik net geleerd heb, ga dan niet van het ergste uit.. en kijk dan wat je eraan kunt doen, misschien is het niet nodig en maak je je nu druk om niks en heeft eitje idd zaadcel gemist maar misschien heeft je hormonenstelsel net dat zetje in de rug nodig... Zo wordt je rugzak alleen maar zwaarder he dat weet je toch? zo kun je dingen en geen plaats geven en je blijft hangen... als je echt hulp nodig hebt om zwanger te worden zul je alleen maar elke maand meer teleurgesteld worden.. Kun je er maar beter gelijk vanaf zijn toch? Trouwens ik bedoel dit echt allemaal heel oppeppend en niet negatief of aanvallend.. Ik begrijp je angst, onvertrouwen en bang of je te horen gaat krijgen of het ooit wel gaat lukken heel goed.. Ik ben niet voor niks zo negatief, ik heb ook het nodige achter de rug zeg maar.. daar hoort ook een burnout bij, helaas..... en dat ben jij vind ik absoluut niet alleen een beetje bang en je hebt gewoon een zetje nodig denk ik... *knuffel aan zethu*
Btw zethu ik kan het ook gewoon mis hebben he? ik bedoel het kan nooit kwaad als je ooit een eerdere diagnose gehad hebt.. maar ook ik mag me er niet mee bemoeien ik snap... en hoop echt dat je snel zwanger bent
zo ik ga ook naar bed. ik reageer morgen op jou vragen lieselke want je bent er nu toch niet meer. wel te rusten allemaal tot morgen! en ik kan geen hcg strooien maar ik zal eens wat geduld naar jullie allemaal strooien! *hupdaarkomtie* GEDULD
*vangthcgvanmare* joehoee dies in de pocket XD *ele heeft weer een beetje hcg bewaart en strooit dit rond*
tnx. Ik heb net ook vrij veel gelezen. Ben weer een beetje rustig. Ga naar bed. Ben doodop. Vriendje komt ook zo thuis en hij wil dan ook mail kijken enzo, wil hem niet naar de logeerkamer (toekomstige baby-kamer) sturen om daar achter de pc te zitten. Tot morgen. En ik weet zeker dat ik me dan ook weer wat anders voel. Ik moet gewoon maar weer eens een een bezoekje wagen aan tante dokter (mijn ha is vrouw, vroeger zeiden we altijd ome dokter). Hier schiet ik toch niets mee op. Ik zit maar te wachten en te doen. Ik laat jullie morgen meer weten.
Ha dames, jullie zullen al wel lekker op bed liggen, maar schrijf toch even wat! Mijn visite is net de deur uit, had vanmiddag mijn schoonouders op bezoek. Was heel gezellig en we hebben het over kindjes gehad haha. Die willen graag opa en oma worden! Zo leuk om dan jou verhaal te lezen Elegance! Vanavond waren er 2 oude huisgenoten van me op bezoek en we hebben lekker bij gekletst! En jeeetje wat kan ik momenteel toch vreten zeg, toen mijn schoonouders er waren, toastjes (ik het meeste, ik trilde van de honger om 16:00). Om half 9 bij de koffie chocola, en daarna chips en olijven. Terwijl ik wel lichtjes misselijk ben ondertussen, en wel continue hongergevoel heb. Buikpijn en borsten die wel 2 maten groter lijken en aanvoelen! *au* En je zal zien dat ik toch gewoon ongi zal gaan worden, heb gewoon zo'n voorgevoel! Ik kom nu door het thuiszitten met mijn been al aan, zat zelfs te twijfelen om weer met de pil tijdelijk te beginnen mocht ik toch ongi worden. Om eerst weer even een paar kilo te lozen! Zethu, als je blindedarm ontsteking hebt, dan begint de pijn eerst rond je navel en trekt daarna naar beneden naar rechts. Als je dan in je rechterflank drukt, en dan heel veel pijn ervaart, dan zou het een blindedarm ontsteking kunnen zijn! Hoop het niet voor je! Hoop eigenlijk dat wij buikpijn hebben omdat onze darmpjes door de baarmoeder opzij wordt geduwd! hihi Nou dat was het eigenlijk voor vandaag! Tot morgen of straks!
Drama als je nachtdienst hebt, niet veel te doen hebt en rond je NOD zit.... nadenken nadenken nadenken.... je gaat nog symptomen verzinnen! Help
Ja je denkt alles te voelen he! Ik noem mezelf al een zwangersschapshypochonder! Geen nachtdienst, maar kan gewoon niet slapen!