owh Slaapzak wat spannend zeg...kan me voorstellen dat je hier niet onbevangen in gaat nee.. duim voor een mooi kloppend beweeglijk hartje en beeb....
ik voel dat 't niet goed zit,maar bel straks wel ff de vk... maar denk dat er niks meer te redden valt(snik).
@Elegance, meis wat een leuke reactie van je schoonouders! Daar gaat het uiteindelijk ook om... genieten! Hihi je kunt weer relaxen... @Rapoenzel probeer toch de dingen rustig te bekijken. Geef je lichaam tijd om te reageren... even een knuffel voor de steun!
Hier gaat t goed hoor.. 3 kg zwaarder en een buik.. en veel negatieve testen rijker voel ik me best... kennelijk heb ik teveel gesnaaid en dat moet er nu weer af...ik weiger te denken dat die buik iets anders betekend.. dus ik zet de snaaikast op slot voor bruis... verder wacht ik op een ongi...manlief draait heel langzaam iets bij heb ik het idee en dat is prettig.. verder geen bijzonderheden..
Dat had ik ook net na mijn eitje, maar nu al 2 dagen niks meer.. vanmorgen weer wat kramp, maar alle overige verschijnsels zijn weg.
@Elegance en bruisje. Ik geniet iedere dag hoor heerlijk! echt waar! Maar ben wel realistisch. Niet negatief maar je moet ook niet alles roze kleurig zien in het leven. Soms gebeuren dingen gewoon en je moet ze accepteren en door gaan. Maar me gevoel zegt dat alles toppie is hoor. Meestal heeft het gevoel gelijk. Maar ik sta open voor alle positieve en negatieve dingen die op me pad komt. En haal het beste overal vanuit. Ik weet nu wel hoe het voelt op een positieve test te hebben of om het te delen met andere. Me eerste kadotje te krijgen . Ik heb mogen ervaren hoe het is om zwanger te voel. Mooi toch! Dat is al heel wat hoor en ik ben er heel dankbaar om.
KLopt slaapzak psies zo heb ik het gisteren aan schoonouders uitgelegd aangezien het nog zo pril was en nu nog alle kanten kan opgaan... Als het fout gaat gaat het fout.. en, dit klinkt misschien heel hard, maar liever nu dan over een paar maanden... Ik heb zojuist dus de ha gebeld, stom he dat je dan gelijk weer zenuwachtig wordt of het allemaal wel zo is etc etc... Ook heb ik vandaag een 4de keer getest en ja de test wordt duidelijker, maar is nog steeds niet zo dik als de teststreep.... ik ga snel in bad en naar de ha dag lieve dames tot latersss
Hier temp iets omlaag en net weer een sliert rood gespot, dus denk dat het hier door gaat zetten (eindelijk dan maar weer ook, want dit maakt je toch wat onzeker)
@Elegance: gisteravond was ik voor het eerst al om half 9 onwijs moe! Heb vanaf 9 uur heerlijk geslapen! Ook heb ik het sinds een aantal dagen erg koud na het avondeten... echt de rilbibbers... Mijn datum zou 30 spetember zijn als ik uitga van mijn laatste cyclus van 26 dagen... Ben vandaag precies 4 weken.
@M.vJ.. balen zeg.. maar idd je hebt dan wel zekerheid.. hier heb ik nu 2 dgn zere boobies.. niet heel erg hoor.. maar ze zijn niet gespannen en niet groter ofzo... dus misschien wel een nieuw symptoom voo rmij dat de ongi eraan zit te komen...zou op zich wel prettig zijn.. een klein teken.. normaal voel ik dan helemaal NIKS
Elizabethje: gefeliciteerd meid. Enne je mag je banner veranderen hihihi. Bieps: knuffie meid. Jeetje is niet niks, de vierde al. Sterkte. Rap: even afwachten dan maar. Al snap ik met je operatie dat je zekerheid wilt hebben. Maar er is nog een kans hoor. Je hebt je NOD nog niet en sommige meiden testen pas later posi. Dus ik duim nog even door. De rest ben ik ff kwijt.
Hallo, hallo, Ik mag vrijdag gaan testen als ik dan niet ongi ben geworden. Wat duurt dat wachten toch lang....Is er iemand die ook last heeft dat je snel honger hebt en dan een paar happen hebt genomen en dan eigenlijk vol zit en dan weer snel honger hebt. Ik heb dit echt nog nooit gehad....Ik hoop wel dat het raak is en dat dit 1 van de symptomen is. Verder zijn mijn (.)(.) wat gevoelig en heb ik wat pijn in mijn buik. Ik hoop dat het goede tekenen zijn en niet van mijn aankomende ongi. @ Elizabeth: gefeliciteerd! @ Bieps: sterkte @ Rapoenzel: ik snap je helemaal, zit op dezelfde wachtbank...
goedemorgen (nou ja goed?!) Hier heb ik zojuist helder rood gezien dus het zal wel doorzetten vandaag. Ik kan dan meteen februari overslaan een door naar maart als ik uitga van een cyclus van 46 dgn. Ik wacht nog even af maar zet mij mar op ROOD!
ga zo ff bijlezen wilde alleen even zeggen dat ik vanmiddag op 14:10 naar de HA moet gaat nog niet helemaal zoals het moet
Ik mag op roze! Gisteravond na mijn werk er toch even een testje tegenaan gegooid en een klein streepje! Vanmorgen weer een klein streepje, maar wel zichtbaar.. Ik denk dus "voorzichtig" dat ik ZWANGER ben van ons 2e wondertje. Liefs Faith
Faith: gefeliciteerd meid. Alleen je banner klopt niet hihi, je moet de eerste dag van je laatste menstruatie invullen. En dan klopt hij als het goed is. Flex: beterschap meid. Hopelijk kan de huisarts iets voor je betekenen. djaar: knuffie.