Passagierslijst NOD Januari 1: Eleni & Love Child & JedidJah & Tigerlady & Nana33 & Malibel 2: SSV & Isla & Anakin & Fopspeen 3: Elena21 & Jesenmo & alweer mama & jessy1983 & Rensje & Odess 4: Springmuis & Bootsy & LadyXochi & Muis82 & Gepke1979 & Princi 5: BarbaBeer & hanneke78 & xxSuuzxx & engeltje87 & Mystiklady & Twinny & knabbelenbabel 6: blackeyedgirl & Wondertje & Mamaria & Joyce84 & Milla Rose & Sofie28 & Yv86 7: Winnie Pooh & Happyme & Kiki24 & Toetje77 & monica076 8: Pearl29 & Milkhd & Misslizzy & Josjo & Tessa8 9: Miracles & Luukske & Meggytje & Dees75 & Helma30 & Plienneling & kleintjevoorons & Booboo22 & Kuckuk & Jenna78 & Rm1 & Woezeltje22 & Hunkie 10: Sammie88 & suuskebab & Ellenk & Cam & Knuff83 11: frownupsidedown & Moosje25 & Aura & Nonja 12: Zinah & Springmuis & Beebie82 & vandergijs & Smokey 13: Inge Daantje22 & Lin71 & klingel & msbs & Nijntje 27 & spriet & Muppet80 & Bieps 14: Sanneke & Petra84 & Ilonahokkeling & Wijffie & Misschienmama 15: Mukje & Kar76 & Claire24 & Dani86 & Loesje84 & Snippie23 & bollemieke 16: Mama Patricia & Liesben & Marleentje26 17: Sjoukje & Hummie 18: Annetje22 & Hanneke88 & Twinkle & Medde & worteltje & Silvana81 & Zethu & Faith82 19: Nadine29 & Doortje79 & Charpi & Lente1973 & krumeltje & SylviaM & Mgwc & Calani 20: Loe & Esther1983 & Maia & Hopje & tinkerbell12 & pooh82 21: MamavanJordy & Elegance & Jazy & Koeky 22: Juf Mariska & BBKane & Lonnie26 & Lynnes & dreami3j 23: LadyJoey & Mexicang & Giegel & Elizabethje & berenbotje & djaar77 & Nachtvlinder22 24: Girl79 & knippy & Rapoenzel & Wendelaa & Gucci & PamPapilio & nienke07 & Christiane2511 & Pippeloentje 25: Angelea & Jamila22 & Afrola & Joan81 & loodje & Rama &Yvy30 26: Fl3xgirl & Loontje24 & Surf & Kim78 & Andrea1981 & Lieselke 27: Anna009 & Jessy1983 & Babs81 & Love Child & Leonizzie 28: Angel83 & Missrianne & waterfall 29: Priscilla83 & Lotte1987 & Daphne1984 30: Visjes & KwiePark & Hanneke78 & Isla & Margriet80 31: Ny81 & Yihaa & Roxanne80 & Shyness & Bonsai TESTMARATHON 9 januari: * BarbaBeer 13 januari: * Frostieke 15 januari: * Wijffie 21 januari: * Calani 24 januari: * PamPapilio * Nienke07 29 januari: * Fl3xgirl 31 januari: * LadyJoey * Maia 180 passagiers voor de roze luchtballon 26 Zwanger, 64 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 2 vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i76.photobucket.com/albums/j32/Skippies/rozeballon.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Faith, van harte ! Djaar, wat kl*te... !
Ik heb m snel veranderd.. Zag t gelijk, hij stond op 0 dagen zwanger Whahaha! thanks meiden, tis echt zo megesnel raak.. gelijk na het stoppen met de pil.. Nu nog even wennen aan het idee.. xxx
@ bieps sterkte meissie *knuffel* @ elizabethje gefeliciteerd! @faith GEFELICITEERD zo willen wij het zie @ hier vannacht gedroomt dat ik ongi was geworden denk als het raak zou zijn geweest het mis zou gaan ivm met die mega buikgriep of kan dat niet?
Girl, nee hoor, als je vruchtje goed is ingenesteld en er is niks met het vruchtje aan de hand dan gaat alles goed hoor... Meestal is het vruchtje al niet goed als je een MK krijgt
*veegt zweet van voorhoofd* gelukkig maar de eerste x dat ik zwanger was kreeg ik hele hoge koorts meer dan 40 graden week of 2 later kreeg ik een MK vandaar die angst
heb in die tijd dat ik 40 graden had wel 20x aan de ha gevraagt of het kwaad kon hij zei van niet die man zal wel denken wat een zeur
Ik ga even met mijn jochie op pad. Papa is volgende week jarig (als ik in het ziekenhuis lig) en we gaan dus even voor een leuk cadeautje kijken... Niet teveel kletsen als ik weg ben hoor, want dan moet ik weer bijlezen !
Meurning meiden.. Even diagonaal bijgelezen! Zit op mijn werk. collega is nog even bezig, maar zo gaan we samen aan de slag en meld ik me wrsch vanavond pas weer hier! Gister een druppel donkerroze, maar tot nu toe zet er niets door. Zou ook wel wat aan de vroege kant zijn voor de duivels, aangezien ik meestal op de klok gelijk ben! We houden het nog even spannend dus! Alle 'rode dames' veel geluk in de volgende ronde! 'Roze meiden' geVEELiciteerd.. en de rest... wachtse op het bankje! (ik wacht nog even mee )
Goede Morgen dames sow jullie kletsen al veel op de vroege morgen hahahaha @ alle nieuwe zwangeren vanharte @rap kop op meid, het is zeker rot als je weer een negatieve ronde hebt e dat je er gek van kan ik me best goed voorstellen heb ook van die rondes gehad was ik zo boos en teleurgesteld dat ik niet meer wou maar zie toch ben ik zwanger nu. heel gewoon. ik geef je een hele dikke knuffel hoor. @Elagance super hoe je schoonouder reageerden geweldig ik ga het zaterdag vertellen dus moet me nog even een manier bedenken hoe vind het ook zo spannend denk dat me schoonmoeder het geweldig zal vinden heb ooit verteld dat wij mss toch nog een eigen kindje wouden (heb al 1 uit vorige relatie) en toen zei ze wordt ik mss toch nog echt oma. dus ben benieuwd. @ alle ongi meiden balen dames maar ik duim voor jullie voor de nieuwe ronde. Groetjes Nadine
Zou iemand me op rose willen zetten? Ik ben er helemaal van onderste boven maar ebn toch echt zwanger! De testen staan in mijn album. En dat na ruim 1,5 komende maand zouden we onze 1e ICSI behandeling krijgen. En dan nu zwanger!