NOD Januari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Springmuis, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ rap meis lees dat je net weer een nega test had :( je zit nog wel voor je nod maar ik snap heel goed dat je er geen vertrouwen meer in hebt als je het voor het zhuis moet weten kan je dan geen bloed laten prikken gewoon voor de zekerheid?

sterkte meid ik duim voor je!

2. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    hey meiden,bedankt voor jullie medeleven...
    heb net de vk gebeld en ze zei dat ik de gyn moest bellen...
    heb ik gedaan en de ass ging overleggen met de gyn zelf of ik vanmiddag langs kan komen voor een echo...
    heb geen hoop,maar wil wel weten waar ik aan toe ben...
    liefs van bieps

3. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Veel sterkte :(

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

jeetje meis zie dat dit al de 4de x is :confused: dat is niet niks hebben ze al onderzoek gedaan waarom het steeds mis gaat? dikke knuffel meis

5. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Ik heb trouwens even een vraagje. Ik zie overal pendels staan. Is hier een apart topic voor? Ik zou ook graag willen dat iemand voor mij pendelt :)

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

pb je naam geboorte datum en geboorte plaats maar naar me pendel ik voor je

7. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Biebs: veel sterkte. Ik hoop dat de echo duidelijkheid geeft.

Ik zag nog een zwangere: gefeliciteerd. Met recht een wonder.

Flex: wil je voor mij ook pendelen?

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

tuurlijk pb mij ook maar even me inbox is helemaal leeg dus je bent meteen aan de beurt

9. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    @fl3xgirl,
    heb al een volledig baarmoederonderzoek gehad,zijn allebei al geprikt op bloed voor een kariotypering(das een onderzoek voor het vaststellen of van beide het chromosomendna compleet is)...
    NIKS,zijn allebei volkomen gezond gyn weet 't ook niet meer en is een raadsel want gaat steeds fout in dezelfde periode...
    ik heb zelfs al 2 gezonde dochters zwangerschappen allebei verlopen zonder problemen!

hou jullie verder op de hoogte
    bieps

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

jeetje wat heftig. wel fijn dat jullie beiden gezond zijn

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik ga ff op de bank ligge hoor me mail box wel als je hebt gepbt en kom dan wel even weer kijken krijg het ineens zoo benauwd! :confused:

12. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Flex: hij is verstuurd. Jeetje, niet fijn benauwd. Heb je dat vaker?

Biebs: heftig zeg.

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb terug gestuurd nee niet vaak alleen als ik verkouden ben voelt nu alsof ik een brok in me keel heb zo ik ga glas water pakken en ga dan nu echt liggen hihi :)

14. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgen allemaal. Slecht geslapen, beetje veel chagrijnig vandaag en al mijn plannen verschoven naar morgen, jergh!

@Rapoenz: doe maar even waar je jezelf goed bij voelt. Maar denk eraan dat je nog niet ongi bent, wat niet is kan natuurlijk nog komen, maar nu ben je het nog niet. Probeer deze week lekker je gedachten te verzetten, want als je ongi dan moet komen, komt ie ook. Hoe meer je erover nadenkt en erop zit te wachten, hoe meer kans dat ie een paar dagen kan uitblijven (Ik kan ervan meespreken...) Dikke knuf meid!

@Bieps: jeetje meid, daar wordt ik wel even stil van... Ik weet niet goed wat zeggen... Kan je niet eens naar de gyn gaan ofzo, gewoon, 4 op zo'n korte tijd....jee! Ik kan niet meer doen dan te laten weten dat ik het zo erg vind voor jullie en hier bij nog een dikke knuf! (((((((((((((((((knuff)))))))))))))))))

@Elizabeth: jiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaa! Hadden we het gisteren toch allemaal goed gezien! Hartstikke zwanger! Gefeliciteerd meid! Hoe reageerde je mannetje? Of weet ie het nog niet? Dikke zoen!

@MvJ: jammer meid, maar toch eindelijk duidelijkheid dan als het zich doorzet... Dikke knuf!

@slaaplzak: ahoi schipper! Dat is lang geleden! Ik duim voor je bij de vk hoor! tof te zien, die banner bij je!

@faith: waaw meid, zo snel al! Voorzichtige felicitaties en wij wachten op de fotootjes ;)

@flex: oei meid, nog niet beter? ga je dan maar eens goed laten checken bij de ha! alles ok met Esmay?

@marleentje: oleeeeeeeejjj! Nummer 3 al sinds ik online ben! Zijn wel mooie en vooral knap duidelijke testen meid! Dikke proficiat!

*wordt gelijk vrolijker van al dat roze vanmorgen*

Ben ook wat verkouden aan het worden, maar ben bang dat het mss oorontsteking wordt... Mijn rechtse oor zit dicht en doet pijn als ie terug open 'springt'. Weet dat ik een vergroeiing aan mijn gehoorgang heb, maar wil toch nog even wachten met naar ha te gaan. Meestal krijg ik dan antibiotica en prikken ze mijn trommelvlies terug open, maar liever niet nu...Allee, je weet nooit he...

15. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Flex: thanks zeg. Jij bent snel hihi. Die pendels van maart zijn er veel bij mij haha. Hopelijk komt hij uit. We zullen zien.

16. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hey hallo,

Het is wel spannend hier zeg!
    En al veel roze: Gefelicitieerd!
    Voor de meiden met rood....snik...maar volgende ronde hopenlijk meer geluk.
    Voor de meiden op het wachtbankje.....spannend!
    We duimen he!

17. bieps

bieps Lid

16 dec 2008
    87
    0
    0
    kapster
    @lieselke...
    zijn allebei volledig onderzocht,NIKS te vinden...
    allebei kerngezond,zelfs de gyn staat voor een raadsel,zelfs omdat 't steeds fout gaat in dezelfde periode...
    dna onderzocht
    baarmoederonderzoek
    cromosomen onderzocht
    bloed laten prikken tot ik er bijna dizzy van werd...NIKS

géén idee waar 't aan ligt en de vk zegt alleen maar...zal de natuur wel zijn,gewoon blijven proberen...
    "gewoon"yes my ass,zal wel werken na al die mken.
    KL#T*zooi!
    haha (snik)
    liefs bieps

18. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant

19. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Goh ja, die vk hoort dat wsl tig keer per week van x aantal mensen en ze zal er niet echt bij stilstaan als ze zegt: "gewoon" blijven proberen. Ik kan me goed voorstellen dat dat heet frustrerend en zelfs een beetje wanhopig moet zijn, na 4. Ik heb het ook nog nooit gehoord, alles blijkt ok te zijn, en toch... Ach meid, ik hoop dat jullie snel een beebje mogen houden, eentje dat lekker blijft stickeren bij de mama!

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    even mijn banner checken en bijlezen!
    tot later!

Deel Deze Pagina