@LadyXiochi: Bah, dat soort berichten grepen me altijd al aan, maar nu ik er zelf mee bezig ben helemaal. Het lijkt me zo ontzettend verdrietig. Het is jammer dat zo veel meiden dat mee moeten maken
Hee Claire en mystiklady, welcome back! Mooie banners hebben jullie allemaal, helaas kon ik er geen aanmaken omdat mijn luteale fase maar 9 dagen is, en hij gaat op die website niet minder dan 10 dagen. Alvast allemaal hele fijne feestdagen!
Volgens fertility friends heb ik afgelopen zaterdag mijn ei-sprong gehad, maar ik ben er eigenlijk van overtuigd dat het veel eerder was, nl de 16e. Maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Als het de 16e was dan wordt ik de 26e ongesteld of ik ben zwanger of de ei was wel later. Dus ik ben nog een beetje aan het hangen tussen dec en jan. We wachten het af. Ik ga werken doei allemaal.
Goedmorgen all! Pearl, spannend meid. Werkse vandaag. Lady wat een triest nieuws zeg. Een nachtmerrie. Denk dat een kaartje hen goed doet. Wondertje hoe is het met jou? Hier slecht geslapen...Pffieuw...De kleine meid was erg onrustig. Werd wel drie keer helemaal over dr toeren wakker. Om 5 uur hebben we dr maar lekker bij ons genomen en toen nog geslapen tot 7 uur. Over het algemeen slaapt ze goed, maar dit doet me weer denken aan toen ze nog heel klein was. Dat is het enige waar ik bij een 2e tegenop zie. Die nachten, die eindeloos kunnen duren... Zo ik ga even proberen mijn wallen weg te werken, tot later x
Jippie ik ben weer over de helft van mijn cyclus, ik mag weer wachten, het leukste wat er is ! *waar een mens al niet blij mee kan zijn*
Ik ben de dagen ook alweer aan het aftellen. Gelukkig zit kerst en oud en nieuw ertussen, dus heb ik wat afleiding Ben trouwens wel een beetje pessimistisch. Ik heb altijd al geroepen: Als het niet de eerste keer lukt, dan moeten we een tijd wachten... We hadden gezorgd voor de optimale omstandigheden vorige maand. Ik was al een maand aan de foliumpillen, ik was 5 maanden gestopt met de anticonceptiepil en omdat mijn man ook 5 maanden in het buitenland was en geen alcohol heeft gedronken, dacht ik: Dat kan niet beter! Ik was ook al gestopt met het eten en drinken van dingen die niet mogen, zoals kaasjes, rauw vlees, koffie... Maar och, we zullen zien...
Ja dat is fijn he dat die dagen ertussen zitten! Bij mijn dochter was het in ronde 3 raak. Had gelijk na het stoppen vd een mooie cyclus van 27 dagen. Heb nog een half jaar de pil geslikt en toen gestopt. Dus ben alweer even vd pil af. En nu voor een tweede een vreselijke cyclus, en inmiddels al in ronde 8, hoe raar kan het zijn. Moet zeggen had hier niet opgerekend, beetje naïef misschien...
Hmm volgens FF was gisteren mij ei. Nou ja vanavond voor de zekerheid nog een keer klussen. Vind mn man vast niet erg
Dat zou wel balen zijn zeg...Als je er op googled komt er dan ook niets boven? En anders vandaag in de winkel even op t etiket kijken? Doe vandaag idd voor de zekerheid nog maar even goed je best!
Ja ik moet straks toch even naar de stad, dan kijk ik meteen. Maar ik kan er niets over vinden op google. Maar misschien zoek ik niet goed.
Klopt, maar ik kan niet vinden of het kruidvat hm ook zaaddodend spul bevat, dat zou het net iets minder erg maken zeg maar Nouja, ga me er niet druk om maken.
ik kan helaas ook niks vinden op google was even voor je aan het zoeken wel dat etos niet zaaddodend is maar over kruidvat staat er niks waarom wel etos en niet kruidvat ach volgens mij valt het wel mee maak je niet te druk.
Nouja gedane zaken nemen geen keer. Mocht het deze maand niet raak zijn dan weet ik in ieder geval wat ik volgende maan niet moet doen. Over een klein weekje weten we het Ik heb trouwens zin in morgen, overmorgen en de dag erna. (jarig, 1e kerstdag en 2de kerstdag)
@ Knippy en de rest van de dames natuurlijk ook hier is de link Meiden willen jullie even stemmen op mano ? www.fotoshootwinnen.nl dan bij kindershoot hij staat 5e Thnx.
kijk en drukke tijd alvast gefeliciteerd met je verjaardag. @ joyce we blijven stemmen (ook nog even bij de andere toppics de link plaatsen) @all stemmen jullie mee op mano hij moet in de prijzen vallen komop dames.