kom maar op me pendel is goed gezind vandaag Oja me buuuv is bevallen van een jongen (zag slingers hangen hihi) pb me maar je naam geb datum en geb. plaats
*rent heel hard in het rond om de HCG van marleentje op de vangen* @zethu: succes! @bloempjuh: Ik zou nog niet testen, is nog te vroeg. Maar anders doe je de 26ste een test? Nog 5 daagjes wachten...*geeft bloepjuh wat geduldjes*
whahahahahhaa... ik moet zo lachen om jullie.. (op een lieve goede manier dan he..) dat gek maken kan ik ook heeeeel goed.. en nu ik zo'n beetje alle verhalen over alle mogelijkheden op het internet gelezen heb en alle kwalen voorbij heb zien komen.. kan iedereen op elk moment zwanger zijn...... ik ga iig noooooooit meer voor NOD testen.. eerder als ik een week overtijd ben...en hou gewoon altijd een cyclus aan van 35 dgn...kan het alleen maar meevallen..whahahahhaa
Heb toch nog maar wat testjes gekocht, maar doe ze pas volgende week. 1 Dag voor ik geopereerd word !
jahoor weer negatief, maar goed dat ik zo kan gaan. Wordt er niet goed van. Neem de testen maar mee, kunnen ze het zien. Doordat ik zo vroeg naar de wc ben gegaan, kan ik hier nog ff rondneuzen voor ik moet gaan. Kwartiertje nog.
Wacht ff, ik doe ze nu net in een doosje en kijk nog ff naar die van net. Is bijna niet zichtbaar, maar.... Ik zie volgens mij heeeeeeeel licht een streepje. Zou het dan toch? Echt bijna niet zichtbaar, alleen als ik het bij het licht houd zie ik hem. [-o< Ik hoor het dadelijk wel.
Ik ga me nu helemaal dingen in mijn kop halen! Ik weet niet heel zeker. Zal op een foto zeker niet zichtbaar zijn, zie het zelf niet eens goed.
Ja, die heb ik wel nodig.. Ach dat is nog maar 5 dagen.. Maar pfff soms duurt wachten zoooooooooooooo lang!
flex, de info is onderweg! ben benieuwd wat je pendel in petto heeft voor me! (pleaaaaasseee januari meisje.. dan heb ik er 3! hahaha)
Ohjeeee, wat heb ik weer veel gemist. Heb me even op de zetel gelegd, maar noppes uitgehaald, voel me nog steeds moe! Dadelijk maar eens aan het eten beginnen! @flex: nou ja zeg, dan had je evengoed aan de postbode kunnen vragen wat er met je was! Wat een drol, die HA! Hoop dat je je snel beter voelt meid! @all: hehehe, moet zo lachen met al de verhaaltjes over klachten, zooooooooo grappig he! (positief bedoeld he! ) Hoe een mens toch niet reageert als hij iets zo graag wil he! Nou meiden, dat alle klachten in dikke strepen mogen uitdraaien!
hahaha lig weer in een deuk om jou me buik doet pijn van het lache aan de postbode vragen haha zal het de volgende keer doen