Nou dat hoop ik wel.... We hebben onszelf 2 jaar gegeven. Wil het in die tijd niet lukken, leggen we ons erbij neer en houden we het lekker alleen bij Collin. Dit ook omdat mijn man al 39 wordt nu en we willen niet te oud zijn als er een 2e komt. Maar dat is ieder voor zich zoiets...
Elegance, klets jij ook nog op een ander forum mee? Moest wel lachen toen ik zag dat ik 30 september uitgerekend ben en jij ook! maar horen wij dan bij de september mama's of oktober mama's. Aangezien dat de laatste dag van september is. Ach....anders kletsen we lekker hier verder!
Geeft niks ... ik zou wel willen ... maar ik ga me inhouden. Trouwens ik heb niet eens een test in huis ... dus ik moet me wel inhouden!
Nou, dan duim ik extra hard voor jullie en doe er gelijk een hoop-dat-Rapoenzel-binnen-1-jaar-zwanger-mag-raken dansje bij!
Hoi kletskouzen.. nouuuuu..... Ons pupje en ik zijn geslaaaaaaagggdd! oh ik keek er ZO tegenop! zoo goed he! echt super.. ben ik daar ook weer vanaf! Ben trouwens wel keihard op mn heup gevallen.. en niet eens door max zn schuld.. ik gleed uit toen ik een ruk aan de riem gaf omdat de stenen glad waren en ik klap er zo op! later ging t wel weer maar ik voel t nu wel goed hoor! zal wel lekker blauw worden! Heb trouwens alles bijgelezen en alles weer vergeten ook.. rapoenz.. op rood he bah! balen zeg! hier trouwens nog helemaaaaal geen teken van de duivels.. geeft me even teveel moed vrees ik.. *hoopt* Mijn testwhalhalla!
Heb mijn H&M pakket nog niet binnen Fijn dat alles past, had ik helaas de laatste keer niet! grr heb mijn gehemelte verbrand aan eten! *au*
Thats the spirit girl Maar een dipje is heel normaal hoor en gelukkig is dit fantastisch forum er waar men zich zo afentoe het hart kan uitstorten.
@ Elegance: Je krijgt pijn als je wat teveel vet eet, dan spelen je galstenen op. En omdat de kans groot is dat ze terug komen, wordt de galblaas verwijderd. Maar die pijn is gewoon echt vreselijk. Ik zei al, erger dan weeen...